Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hebben vandaag onze nieuwe nummerplaat ontvangen (US-formaat) en we moeten dus ook nog een nummerplaat voor vooraan laten maken, maar waar maken ze die in US-formaat?
toevallig geen foto van de US- plaat die op je wagen hangt?
ben zeer benieuwd!
Gisteren tijdens het werk een niet-alledaagse gepersonaliseerde nummerplaat gezien, op de N19 Geel-Turnhout.
Volgens mij twee mogelijkheden. Ofwel heeft deze man ooit, jaren terug, betaald voor de combinatie 8025 - Y en kreeg hij nu bij aankoop van deze nieuwe wagen een nieuw duplicaat Europees model. Ofwel heeft hij nu gewoon 1000 euro betaald om zijn oude plaat te mogen houden.
Het eerste lijkt me het meest aannemelijk.
Wat mijn nummerplaat betreft, roze formulier is ondertussen al 12 dagen de deur uit (sinds 2/12). Webdiv zegt het volgende:
WIJ HEBBEN DE AANVRAAG ONTVANGEN OP 09.12.2010 - ZIJ IS NOG STEEDS IN BEHANDELING.
Ben eens benieuwd hoe lang het nog duren gaat...
zalige combinatie!
spijtig dat deze nu niet meer te personaliseren zijn...
zullen ook maar weinig van deze soort rondrijden in europees formaat later!
toevallig geen foto van de US- plaat die op je wagen hangt?
ben zeer benieuwd!
Geen foto neen, en hij hangt ook nog niet op de wagen maar zal de plaat morgen eens langs een standaard belgische plaat leggen en foto trekken zodat je een idee hebt
Geen foto neen, en hij hangt ook nog niet op de wagen maar zal de plaat morgen eens langs een standaard belgische plaat leggen en foto trekken zodat je een idee hebt
goed idee, merci!
en trouwens, heeft deze ook een andere lettercombinatie als de normale formaten?
Gelijk dat het rechthoekig formaat begon bij 1-AYA-001 bedoel ik dan...
Ik bracht deze morgen documenten binnen bij de DIV (10u30), en er staat nu al dat de plaat verstuurd is om 16u58. Zou hier dan morgen reeds moeten zijn.. Gaat ook over een ingevoerd voertuig.
Jij hebt meer geluk
Website van de post zegt 'het refertenummer werd niet gevonden. Gelieve uw ingave te controleren". Dus ik neem aan dat de platen nog niet bij de post zijn gekomen voor verzending. De webdiv site zegt dan wel weer dat de aanvraag is ontvangen en in behandeling sinds vorige vrijdag. Ik denk dat ik seffes DIV eens ga bellen, mss doet het wat af. Ben alvast zeer teleurgesteld over het 'nieuwe systeem' van plaataanvraag, bolt langs geen kanten!
Hebben vandaag onze nieuwe nummerplaat ontvangen (US-formaat) en we moeten dus ook nog een nummerplaat voor vooraan laten maken, maar waar maken ze die in US-formaat?
Waarom wil je een US-formaat vooraan?
Het normaal formaat is toch veel logischer en mooier vooraan.
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Hier de kleine nummerplaat, naast een oude om even te kunnen vergelijken
Vooraan is er op de wagen plaats voorzien voor een US-formaat, daarom ook graag daar dus een US formaat
Hier de kleine nummerplaat, naast een oude om even te kunnen vergelijken
Vooraan is er op de wagen plaats voorzien voor een US-formaat, daarom ook graag daar dus een US formaat
nummering kleine formaten dus blijkbaar vanaf AZA-001.
Is toch wel een stukje kleiner als de oude nrplaten... dus ook wel veel verschil met de USA-platen, of vergis ik mij?
nummering kleine formaten dus blijkbaar vanaf AZA-001.
Is toch wel een stukje kleiner als de oude nrplaten... dus ook wel veel verschil met de USA-platen, of vergis ik mij?
op welke wagen komt de plaat?
Formaat is het zelfde als de USA-platen, want in de wagen staan de gaatjes voor een USA plaat te bevestigen al voorgeboord, en deze plaat past er perfect op.
Comment