Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
    Wij zitten hier met een klein probleem...

Hebben vandaag onze nieuwe nummerplaat ontvangen (US-formaat) en we moeten dus ook nog een nummerplaat voor vooraan laten maken, maar waar maken ze die in US-formaat?
    toevallig geen foto van de US- plaat die op je wagen hangt?
    ben zeer benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk Berichten
      Gisteren tijdens het werk een niet-alledaagse gepersonaliseerde nummerplaat gezien, op de N19 Geel-Turnhout.

Volgens mij twee mogelijkheden. Ofwel heeft deze man ooit, jaren terug, betaald voor de combinatie 8025 - Y en kreeg hij nu bij aankoop van deze nieuwe wagen een nieuw duplicaat Europees model. Ofwel heeft hij nu gewoon 1000 euro betaald om zijn oude plaat te mogen houden.
      Het eerste lijkt me het meest aannemelijk.

Wat mijn nummerplaat betreft, roze formulier is ondertussen al 12 dagen de deur uit (sinds 2/12). Webdiv zegt het volgende:
      WIJ HEBBEN DE AANVRAAG ONTVANGEN OP 09.12.2010 - ZIJ IS NOG STEEDS IN BEHANDELING.

Ben eens benieuwd hoe lang het nog duren gaat...
      zalige combinatie!
      spijtig dat deze nu niet meer te personaliseren zijn...
      zullen ook maar weinig van deze soort rondrijden in europees formaat later!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
        zalige combinatie!
        spijtig dat deze nu niet meer te personaliseren zijn...
        zullen ook maar weinig van deze soort rondrijden in europees formaat later!
        Wat zijn juist de huidige mogelijkheden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Wat zijn juist de huidige mogelijkheden?

enkel:
          9 - 3letters-3cijfers
          of
          9 - 3cijfers-3letters

Comment

enkel:
            9 - 3letters-3cijfers
            of
            9 - 3cijfers-3letters
            Hoe komt hij daar dan aan die andere combinatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
              Hoe komt hij daar dan aan die andere combinatie?
              het was zijn vorige plaat e...heeft 1000betaald om zijn combinatie van vroeger te mogen behouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten
                Vier werkdagen verder en nog steeds geen platen pffff, dank u Etienne Schouppe!
                Ik ken dat gevoel ! Ik heb 8 dagen moeten wachten
                Benzine
                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                Diesel
                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                  Ik ken dat gevoel ! Ik heb 8 dagen moeten wachten
                  ik ben al aant wachten van 3 december!! dus al 12 (TWAALF!!) dagen

eerst den NMBS om zeep geholpen en nu onze nummerplaten!!

al een geluk dat wij nog kunnen rijden met onze huidige nummerplaten...dikke paljas is het!!

ik hoop dat mijn raadsman ergens een achterpoortje vindt ivm die gepersonaliseerde nummerplaten en die '9'

Comment

toevallig geen foto van de US- plaat die op je wagen hangt?
                    ben zeer benieuwd!
                    Geen foto neen, en hij hangt ook nog niet op de wagen maar zal de plaat morgen eens langs een standaard belgische plaat leggen en foto trekken zodat je een idee hebt
                    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

Geen foto neen, en hij hangt ook nog niet op de wagen maar zal de plaat morgen eens langs een standaard belgische plaat leggen en foto trekken zodat je een idee hebt
                      goed idee, merci!
                      en trouwens, heeft deze ook een andere lettercombinatie als de normale formaten?
                      Gelijk dat het rechthoekig formaat begon bij 1-AYA-001 bedoel ik dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                        Zeg dat dan

Ps: als ik met niet vergis kunnen gepersonaliseerde platen NIET worden overgedragen.
                        Ga mij daar nog eens voor informeren.
                        Hou je ons op de hoogte?
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• zou wel jammer zijn inderdaad. dat zou betekenen dat alle b-platen op termijn toch verdwijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door German Car Import Bekijk Berichten
                            Wat zegt de website van bpost? (http://www.bpost.be/nummerplaat#)

Ik bracht deze morgen documenten binnen bij de DIV (10u30), en er staat nu al dat de plaat verstuurd is om 16u58. Zou hier dan morgen reeds moeten zijn.. Gaat ook over een ingevoerd voertuig.
                            Jij hebt meer geluk
                            Website van de post zegt 'het refertenummer werd niet gevonden. Gelieve uw ingave te controleren". Dus ik neem aan dat de platen nog niet bij de post zijn gekomen voor verzending. De webdiv site zegt dan wel weer dat de aanvraag is ontvangen en in behandeling sinds vorige vrijdag. Ik denk dat ik seffes DIV eens ga bellen, mss doet het wat af. Ben alvast zeer teleurgesteld over het 'nieuwe systeem' van plaataanvraag, bolt langs geen kanten!

Comment

Wij zitten hier met een klein probleem...

Hebben vandaag onze nieuwe nummerplaat ontvangen (US-formaat) en we moeten dus ook nog een nummerplaat voor vooraan laten maken, maar waar maken ze die in US-formaat?
                              Waarom wil je een US-formaat vooraan?
                              Het normaal formaat is toch veel logischer en mooier vooraan.
                              2014 Porsche Boxster 981
                              2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                ik ben al aant wachten van 3 december!! dus al 12 (TWAALF!!) dagen

eerst den NMBS om zeep geholpen en nu onze nummerplaten!!

al een geluk dat wij nog kunnen rijden met onze huidige nummerplaten...dikke paljas is het!!

ik hoop dat mijn raadsman ergens een achterpoortje vindt ivm die gepersonaliseerde nummerplaten en die '9'

hpu ons hier op de hoogte want zit ook met een stomme 9 vooraan anders...

Comment

• ik vind ze mooi !

al ga ik proberen een oude te koesteren

Comment

• écht mersie schouppe

die 1

die kleur

zwart...maar toch rood

Comment

• Hier de kleine nummerplaat, naast een oude om even te kunnen vergelijken
                                      Vooraan is er op de wagen plaats voorzien voor een US-formaat, daarom ook graag daar dus een US formaat

Comment

Hier de kleine nummerplaat, naast een oude om even te kunnen vergelijken
                                        Vooraan is er op de wagen plaats voorzien voor een US-formaat, daarom ook graag daar dus een US formaat

nummering kleine formaten dus blijkbaar vanaf AZA-001.
                                        Is toch wel een stukje kleiner als de oude nrplaten... dus ook wel veel verschil met de USA-platen, of vergis ik mij?

op welke wagen komt de plaat?

Comment

nummering kleine formaten dus blijkbaar vanaf AZA-001.
                                          Is toch wel een stukje kleiner als de oude nrplaten... dus ook wel veel verschil met de USA-platen, of vergis ik mij?

op welke wagen komt de plaat?
                                          Formaat is het zelfde als de USA-platen, want in de wagen staan de gaatjes voor een USA plaat te bevestigen al voorgeboord, en deze plaat past er perfect op.

Komt op een Cadillac DTS (hearse)

Comment

Working...
                                          X