Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    het was zijn vorige plaat e...heeft 1000betaald om zijn combinatie van vroeger te mogen behouden
    Niet correct dit heeft hem enkel 20 eur gekost

info DIV :

Mogelijkheid tot het behouden van een opschrift.
    • In geval van een oude gepersonaliseerde kentekenplaat met vijf karakters waarvoor reeds in het verleden de geldende retributie voor het reserveren van een gepersonaliseerd opschrift met vijf karakters werd betaald, wordt deze omgezet naar een Europese kentekenplaat die begint met het indexcijfer ‘9’ gevolgd door het vroegere opschrift. De titularis heeft echter ook de mogelijkheid om een ander opschrift te kiezen bestaande uit een opschrift van zes karakters voorafgegaan door het indexcijfer ‘9’, voor zover dit nog beschikbaar is. In beide gevallen dient er geen retributie voor het reserveren van een gepersonaliseerd opschrift betaald te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
      Niet correct dit heeft hem enkel 20 eur gekost

info DIV :

Mogelijkheid tot het behouden van een opschrift.
      • In geval van een oude gepersonaliseerde kentekenplaat met vijf karakters waarvoor reeds in het verleden de geldende retributie voor het reserveren van een gepersonaliseerd opschrift met vijf karakters werd betaald, wordt deze omgezet naar een Europese kentekenplaat die begint met het indexcijfer ‘9’ gevolgd door het vroegere opschrift. De titularis heeft echter ook de mogelijkheid om een ander opschrift te kiezen bestaande uit een opschrift van zes karakters voorafgegaan door het indexcijfer ‘9’, voor zover dit nog beschikbaar is. In beide gevallen dient er geen retributie voor het reserveren van een gepersonaliseerd opschrift betaald te worden.
      Hij heeft deze combinatie wel vroeger 874 euro betaald natuurlijk...

Staat wel stoer zijn nr plaat, heeft die goed gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
        Hij heeft deze combinatie wel vroeger 874 euro betaald natuurlijk...

Staat wel stoer zijn nr plaat, heeft die goed gezien
        idd, staat supervet!
        ik wil dat ook! zo'n platen gaan we denkikk niet te veel tegenkomen...
        benieuwd naar de oude combinaties met 2 streepjes bijvoorbeeld 9-00-RS-4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
          Formaat is het zelfde als de USA-platen, want in de wagen staan de gaatjes voor een USA plaat te bevestigen al voorgeboord, en deze plaat past er perfect op.

Komt op een Cadillac DTS (hearse)
          formaat van de usa platen is toch 30x15 cm?

Comment

• Mijn oma heeft als nummerplaat B.0006
            Is er een manier om die later over te nemen?
            Ze heeft er NIET voor betaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
              formaat van de usa platen is toch 30x15 cm?
              Ik weet het niet, zou goed kunnen hoor, had deze plaat er maar eens rap voor gehouden voor te kijken en meende dat de gaatjes overeenkwamen.. we zullen nog wel zien
              Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                Mijn oma heeft als nummerplaat B.0006
                Er is een mogelijkheid om deze te behouden;
                1000 euro betalen, en dan krijg je 9-B-0006

Maar ik wil deze graag overkopen moest dat mogelijk zijn ^^

Comment

Er is een mogelijkheid om deze te behouden;
                  1000 euro betalen, en dan krijg je 9-B-0006

Maar ik wil deze graag overkopen moest dat mogelijk zijn ^^
                  Niet correct , want het was vroeger GEEN gepersonaliseerde nummerplaat.

Info DIV :

Na de invoering van de nieuwe kentekenplaat naar Europees model blijft de mogelijkheid bestaan om een gepersonaliseerd opschrift te reserveren, echter enkel nog van 7 karakters, te beginnen met het indexcijfer ‘9’, gevolgd door een scheidingsstreepje en een opschrift naar keuze met een combinatie van hetzij drie letters gevolgd door drie cijfers, hetzij drie cijfers gevolgd door drie letters.

Comment

• gaat dat ook van grooutouder naar kind?

Comment

Niet correct , want het was vroeger GEEN gepersonaliseerde nummerplaat.

Info DIV :

Na de invoering van de nieuwe kentekenplaat naar Europees model blijft de mogelijkheid bestaan om een gepersonaliseerd opschrift te reserveren, echter enkel nog van 7 karakters, te beginnen met het indexcijfer ‘9’, gevolgd door een scheidingsstreepje en een opschrift naar keuze met een combinatie van hetzij drie letters gevolgd door drie cijfers, hetzij drie cijfers gevolgd door drie letters.
                      je kan je oude combinatie behouden door 1000euro te betalen. (dan uiteraard wel met prefix 9)
                      dit gaat om platen die niet gepersonaliseerd zijn, maar als je dus in de loop van de jaren gehecht bent geraakt aan de plaat. het is dus weldegelijk mogelijk.

Comment

je kan je oude combinatie behouden door 1000euro te betalen. (dan uiteraard wel met prefix 9)
                        dit gaat om platen die niet gepersonaliseerd zijn, maar als je dus in de loop van de jaren gehecht bent geraakt aan de plaat. het is dus weldegelijk mogelijk.
                        Net eens alles nog herlezen en je hebt gelijk
                        We leren alle dagen bij.

Comment

Net eens alles nog herlezen en je hebt gelijk
                          We leren alle dagen bij.
                          jup dus dat maakt wel nog leuke combinaties vind ik, heeft nog iets speciaals... zullen we ook weinig zien in europees formaat... bijvoorbeeld 9-00-RS-4.

Comment

• Ik heb net een andere wagen op naam gezet en mijn oude perso plaat DR.007 wordt gewoon omgezet naar 9.DR.007 zonder daar 1000 euro voor te betalen.
                            Ik kon kiezen tussen 9.DR.007 of een gewone andere plaat.

Het behouden van je perso kenteken kost dus NIKS.

Comment

nummering kleine formaten dus blijkbaar vanaf AZA-001.
                              Is toch wel een stukje kleiner als de oude nrplaten... dus ook wel veel verschil met de USA-platen, of vergis ik mij?

op welke wagen komt de plaat?
                              Dit is dus zo een heel kleintje. Zelfde als de motornummerplaten dus of ben ik mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
                                Ik heb net een andere wagen op naam gezet en mijn oude perso plaat DR.007 wordt gewoon omgezet naar 9.DR.007 zonder daar 1000 euro voor te betalen.
                                Ik kon kiezen tussen 9.DR.007 of een gewone andere plaat.

Het behouden van je perso kenteken kost dus NIKS.
                                idd, dat kost niets.

men moet wel 1000 eur betalen als men een oude, niet-gepersonaliseerde plaat wil behouden. daar komt dus ook een 9 voor dan, en wordt zogezegd een 'perso' plaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                  Mijn oma heeft als nummerplaat B.0006

NU een herinschrijving doen op je grootmoeders naam en dezelfde plaat. Ofwel €1000 betalen ofwel proberen daaronderuit te komen door te beweren dat ze ooit reeds betaalde.
                                  Later kunnen haar kinderen dan 9-B-0006 overnemen en jij zo van je vader/moeder.
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                                    Dit is dus zo een heel kleintje. Zelfde als de motornummerplaten dus of ben ik mis.
                                    klopt, zelfde formaat als de motoplaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      .... Ik had graag S.37719 gehad, namelijk....
                                      Verklaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
                                        neeeeeeeeee dat zijn ze niet ik wil een chroom kader en bevestiging met 4 schroeven in de hoeken, geen lipjes om ze achter te schuiven dat geeft kans op afbreken en verhoogt de snelheid waarmee je nr-plaat kan gestolen worden.
                                        Die zijn toch om te schroeven in de hoeken?
                                        Ook in het chrome verkrijgbaar, maar voorlopig enkel op bestelling...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

NU een herinschrijving doen op je grootmoeders naam en dezelfde plaat. Ofwel €1000 betalen ofwel proberen daaronderuit te komen door te beweren dat ze ooit reeds betaalde.
                                          Later kunnen haar kinderen dan 9-B-0006 overnemen en jij zo van je vader/moeder.
                                          ge kunt nu toch geen herinschrijving meer doen met de oude plaat??

Comment

Working...
                                          X