Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb dezemorgen naar DIV gebeld. De wachttijd bedraagt 2 WEKEN (TWEE WEKEN ) door enorme vraag. Nu kan ik nog een week wachten. Dank u incompetente regering!

Comment

• Dus als ik het goed voorheb kan je vanaf heden geen 5 teken (nu 6 tekens dan) combinaties meer aanvragen (gepersonaliseerd)?

Bvb 9-B6989 of hoe de tekens ook verdeeld staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
        Dus als ik het goed voorheb kan je vanaf heden geen 5 teken (nu 6 tekens dan) combinaties meer aanvragen (gepersonaliseerd)?

Bvb 9-B6989 of hoe de tekens ook verdeeld staan.
        als ge vroeger B.6989 had bijvoorbeeld, kunt ge nu wel 9-B-6989 krijgen.
        Maar nu is het niet meer mogelijk om 5tekens (6) aan te vragen als perso.
        enkel 9-3letters-3cijfers of 9-3cijfers-3letters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten
          Ik heb dezemorgen naar DIV gebeld. De wachttijd bedraagt 2 WEKEN (TWEE WEKEN ) door enorme vraag. Nu kan ik nog een week wachten. Dank u incompetente regering!
          Ik heb de aanvraag tot inschrijving maandag opgestuurd naar de D.I.V en vandaag is mijn kenteken er....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
            Ik heb de aanvraag tot inschrijving maandag opgestuurd naar de D.I.V en vandaag is mijn kenteken er....
            Ja echt vreemd. Ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij om een ingevoerde auto gaat met een nieuwe inschrijving en nieuwe platen. Veel mensen hier hebben het enkel om de platen dus niet samen met een nieuwe inschrijving lijkt me zo. Ik moet dus ook die rode kaart nog krijgen, dat kost weer wat extra tijd.

Comment

• Vandaag een 1-TXA-... en een 1-QAB-... gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                nummering kleine formaten dus blijkbaar vanaf AZA-001.
                Is toch wel een stukje kleiner als de oude nrplaten... dus ook wel veel verschil met de USA-platen, of vergis ik mij?

op welke wagen komt de plaat?
                Voor wat zijn dan de AYA platen?

Comment

Ja echt vreemd. Ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij om een ingevoerde auto gaat met een nieuwe inschrijving en nieuwe platen. Veel mensen hier hebben het enkel om de platen dus niet samen met een nieuwe inschrijving lijkt me zo. Ik moet dus ook die rode kaart nog krijgen, dat kost weer wat extra tijd.
                  Ik wacht al 2.5 week op mijn O plaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                    Voor wat zijn dan de AYA platen?
                    vierkante platen van groot formaat

Comment

vandaag de aanvraag voor mijn 9 - 065 - BUG in de bus gestoken dus dat komt morgen aan op den DIV...benieuwd wanneer ik da zal krijgen...
                      en dan ist nog afwachten van wat mijn 'raadsman' vindt..

dit heb ik van op een ander forum:

volgens hen ist nooit int staatsblad verschenen, (zeker geen 3 maand op voorhand) en mocht het in het staatsblad verschenen zijn ist niet geldig aangezien ons apenland geen regering heeft!!! en aangezien het geen noodzakelijke wet is, werd die noodregering niet opgericht!
                      der zijn al verschillende ambassades die gaan klacht neerleggen omdat die nr-platen niet geldig zen!!!

dus nu gaat het afwachten worden, en hopen da die ambassades het doen, worden ze mss afgeschaft

dus van zodra ik iets meer weet, post ik het hier zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                        vierkante platen van groot formaat
                        Klopt niet, zijn ook in langwerpige versie uitgeleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                          Klopt niet, zijn ook in langwerpige versie uitgeleverd.
                          Op dit forum heb ik al een paar keer uitgelegd dat een fout opgetreden is op 16 november waardoor mensen die een langwerpige plaat aangevraagd hadden, een combinatie toegewezen werden die eigenlijk gereserveerd was voor vierkante platen. Daarom zijn (bijna) alle AYA-platen langwerpig.
                          Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                          Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• dit gaan we nog veel zien op kleinere motoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                              dit gaan we nog veel zien op kleinere motoren

hahahahahahhahaha, uniek!

Comment

• Vanochtend 1-ZAA-*** gezien
                                "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• vanmorgen de vierkante plaat gezien op het voertuig waar ze op thuishoort

Bijgevoegde Bestanden
                                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Het is bij de nieuwe nummerplaten blijkbaar ook niet meer mogelijk om logo's van firma's of dergelijke naast de nummerplaat te hangen, gezien ze groter zijn geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
                                      Het is bij de nieuwe nummerplaten blijkbaar ook niet meer mogelijk om logo's van firma's of dergelijke naast de nummerplaat te hangen, gezien ze groter zijn geworden.
                                      da zetten ze nu onder de nrplaat e zoals in NL enzo al lang gebeurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
                                        Het is bij de nieuwe nummerplaten blijkbaar ook niet meer mogelijk om logo's van firma's of dergelijke naast de nummerplaat te hangen, gezien ze groter zijn geworden.
                                        Jij vond dat mooi ofzo?

Gelukkig dat ze dat niet meer kunnen. Nu inderdaad zoals in andere landen in kleine lettertjes onder de plaat.

Comment

• De oude platen moeten dus duidelijk snel uit het verkeer ! Mijn vader is gisteren met zijn auto naar de keuring geweest. De nummerplaat ziet er nog mooi en proper uit, heeft alleen 2 gaten in het midden (van vroeger). De enigste opmerking dat de Sharan heeft gekregen was over de nummeplaat! GATEN GEBOORD OP VERKEERDE PLAATS. Vroeger nooit over geklaagd ! De nummerplaat mag er nog opblijven maar op de keuring raden ze mijn vader aan om een nieuwe aan te vragen. BELACHELIJK !
                                          Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X