Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De oude platen moeten dus duidelijk snel uit het verkeer ! Mijn vader is gisteren met zijn auto naar de keuring geweest. De nummerplaat ziet er nog mooi en proper uit, heeft alleen 2 gaten in het midden (van vroeger). De enigste opmerking dat de Sharan heeft gekregen was over de nummeplaat! GATEN GEBOORD OP VERKEERDE PLAATS. Vroeger nooit over geklaagd ! De nummerplaat mag er nog opblijven maar op de keuring raden ze mijn vader aan om een nieuwe aan te vragen. BELACHELIJK !
Nee. eindelijk word er eens gekontroleerd zoals het moet. Ook op de voorplaten zou er veel meer contole moeten zijn en niet alleen door de controle maar ook door de politie.
Nee. eindelijk word er eens gekontroleerd zoals het moet. Ook op de voorplaten zou er veel meer contole moeten zijn en niet alleen door de controle maar ook door de politie.
check.
die vorte gaten die altijd worden bijgeboord! en de voorplaten is ook maar een kakafonie aan verschillende formaten/lettertypes/kleuren... goed dat er nu al strengere regels zijn i.v.m. de voorplaat, maar de controles moeten toch nog strenger, want ik zie nu ook toch veel europese voorplaten die niet volgens de regels zijn...
ik denk dat ik toch ook gewoon 2 gaten int midden van mijn plaat ga boren om ze zo te kunnen monteren met de vijzen die reeds int midden van de bumper zitten...
gaat niet anders denkik...mijne bumper is niet vlak op de plaats waar de plaat zit maar loopt in een punt...en ik ga geen extra gaten maken in mijnen bumper
zal da is moeten bezien als ik zo'n grote plaat heb...
Gisteren tijdens het werk een niet-alledaagse gepersonaliseerde nummerplaat gezien, op de N19 Geel-Turnhout.
Volgens mij twee mogelijkheden. Ofwel heeft deze man ooit, jaren terug, betaald voor de combinatie 8025 - Y en kreeg hij nu bij aankoop van deze nieuwe wagen een nieuw duplicaat Europees model. Ofwel heeft hij nu gewoon 1000 euro betaald om zijn oude plaat te mogen houden.
Het eerste lijkt me het meest aannemelijk.
Wat mijn nummerplaat betreft, roze formulier is ondertussen al 12 dagen de deur uit (sinds 2/12). Webdiv zegt het volgende:
WIJ HEBBEN DE AANVRAAG ONTVANGEN OP 09.12.2010 - ZIJ IS NOG STEEDS IN BEHANDELING.
Ben eens benieuwd hoe lang het nog duren gaat...
Zo valt het nog goed mee, het staat weer allemaal netjes in het midden ipv naar rechts geschoven.
ik denk dat ik toch ook gewoon 2 gaten int midden van mijn plaat ga boren om ze zo te kunnen monteren met de vijzen die reeds int midden van de bumper zitten...
dat lijkt mij toch redelijk primitief, zo gaten boren en direct in den bumper vijzen...
maar 't kan idd wel moeilijk zijn met bepaalde wagens...
Vandaag eindelijk een paar auto's gezien met de nieuwe nummerpalten.
Vreemd genoeg allemaal oude krellen met nieuwe platen op.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment