Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Jawadde, hier ook om 9u papieren per e mail en doorgestuurd naar verzekeraar.... maar nog geen nieuws.....
    volgens mij zijn die nieuwe platen ongeveer gelijk aan een 35% gewichtstoename bij een lotus

gisteren zo'n vierkant geval gezien, ja amai zeg
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
      Je kan ook aan het loket gaan, maar gewoon het opsturen per Post is erg te vermijden!

Dit klopt toch niet? Je kan niet meer terecht bij DIV loketten voor afhaling van nummerplaten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
        Dit klopt toch niet? Je kan niet meer terecht bij DIV loketten voor afhaling van nummerplaten...
        Ja, maar daar kun je nog een nummerplaat aanvragen, zoals altijd, maar je krijg er idd geen.
        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
          Ja, maar daar kun je nog een nummerplaat aanvragen, zoals altijd, maar je krijg er idd geen.
          Idd, daarom snap ik het voordeel niet van er zelf naar toe te gaan. Als de verzekeraar het via webdiv even snel kan, zonder dat je nog ergens extra naartoe moet rijden?

Comment

• Ondertussen ook hier bevestiging dat ze morgen om 10u afgeleverd worden, ja jongens zo een galetten op dienen auto

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            volgens mij zijn die nieuwe platen ongeveer gelijk aan een 35% gewichtstoename bij een lotus

gisteren zo'n vierkant geval gezien, ja amai zeg
            Ge houdt u goed van den onnozele, half het forum is al op de hoogte, is ook geen geheim maar ik maak er geen topic van.

Comment

• Plaat juist toegekomen !!
              16u30

Dus levering in 7u30 na opsturen van roze formulier
              Was wel in spoeddienst, dus bijbetalen maar de zekerheid en snelheid is verbijsterend !
              2014 Porsche Boxster 981
              2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                mijn nr plaat overzetten naar de nieuwe wagen? ...
                Jij krijgt een nieuwe plaat.
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Hier nummerplaat combinatie net binnen

1-AGJ-971

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Hier nummerplaat combinatie net binnen

1-AGJ-971

De mijns is 1-AGI-029
                    2014 Porsche Boxster 981

Comment

• AKK zou een ramp zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                        AKK zou een ramp zijn
                        AMG op mijn BMW nog erger !
                        2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                          AMG op mijn BMW nog erger !
                          Dat wil ik

1 - AMG - 300
                          1 - AMG - 124

Comment

• Vorige week in Oostduinkerke een Land Rover Defender gezien met een 'normale' langwerpige plaat! De plaat hing tot over zijn achterdeur.

Hoe die nog in zijn koffer zal geraken is mij een raadsel.

Spijtig genoeg geen foto van kunnen maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten
                              Ik word er ook elke dag slecht gezind van Sasha, die wagen staat hier al bijna een maand stil door die pipo's in Brussel, nu begin ik mij al voor te bereiden dat het nog een week langer kan duren en dan zijn we maar liefst 30 dagen verder! België op z'n best...
                              Status van een aanvraag om inschrijving

WIJ HEBBEN DE AANVRAAG ONTVANGEN OP 03.01.2011 - ZIJ IS NOG STEEDS IN BEHANDELING

Hij is eindelijk in behandeling gegaan, hopelijk is hij er tegen het einde van de week.
                              Hoe staat het bij jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                Idd, daarom snap ik het voordeel niet van er zelf naar toe te gaan. Als de verzekeraar het via webdiv even snel kan, zonder dat je nog ergens extra naartoe moet rijden?
                                Om deze reden zou ik het ook niet meer doen, maar voor mij was het de enige optie om een 1-AAA-plaat te krijgen op 16 november, want mijn verzekeraar kon mij niet 'verzekeren' () dat hij dat vroeg in de ochtend kon doen . Dus even naar de DIV-antenne gegaan en het is gelukt. Ik was de eerste en om 8u50 was men al bij de 1-AAA-3**!

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                AKK zou een ramp zijn
                                Die reeks gaat normaal gezien uitgereikt worden, net als alle *KK-platen (misschien met uitzondering van KKK en PKK, hoewel ik niet snap waarom men nu de initialen van buitenlandse politieke partijen zou moeten verboden; gaat men dan ook het Britse BNC bannen?). De volgende reeks die niet gebruikt zal worden, is ALA (wegens 'Allah').

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                Dat wil ik

1 - AMG - 300
                                1 - AMG - 124
                                Over een dikke maand worden de AMG-platen uitgegeven. Ondertussen kan Iedereen een kijkje nemen op deze pagina voor de meest recent uitgegeven combinaties

Vandaag zijn de volgende reeksen uitgereikt: AGG, AGH, AGI, AGJ, AGK, AGL, AGM en enkele AGN-platen, dus iets meer dan 6000 platen, dus 2000 minder dan gisteren.
                                Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Nog wat vroeg, Maar wanneer zou men aan 1-COP-... zitten?

Comment

• Ik heb vandaag mijn papieren van de verzekering gekregen met de nummerplaat op. Wel nog niks om de nummerplaat op de post te gaan halen ... Loopt het wat vlot met de verzendingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                      Deze morgen om 9uur de roze formulier per email naar mijn verzekeraar gestuurd.

10 min daarachter kreeg ik mijn kentekens gegeven en bevestiging van dossier in express bij de DIV

Nu juist een sms gekregen dat de plaat voor 18uur zal geleverd worden door taxipost

in minder dan 9 uur is alles geregeld !!
                                      super systeem en super dienst !!!!

Via webdiv gaat het ook vlot hoor , maandagmorgen om 09u30 2 voertuigen ingeschreven
                                      en vandaag bericht gekregen dat beide nummerplaten deze morgen al werden
                                      bezorgd bij de klanten.

Dus gouden tip , als het kan laat alles via webdiv verlopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                                        Nog wat vroeg, Maar wanneer zou men aan 1-COP-... zitten?
                                        Een jaar, of misschien meer. Moeilijk te schatten eigenlijk. Als de 1-A**-reeks op is, geef ik je een andere schatting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasha Bekijk Berichten
                                          Status van een aanvraag om inschrijving

WIJ HEBBEN DE AANVRAAG ONTVANGEN OP 03.01.2011 - ZIJ IS NOG STEEDS IN BEHANDELING

Hij is eindelijk in behandeling gegaan, hopelijk is hij er tegen het einde van de week.
                                          Hoe staat het bij jou?
                                          Bij mij was de aanvraag ontvangen op 9/12 en pas op 21/12 hebben ze er werk van gemaakt, als dezelfde wachttijd van toepassing is betekent dat dat uw platen pas in verwerking gaan rond 15/01 .
                                          Als ze het vorig origineel kentekenbewijs vinden in hun post dan pas krijg ik platen, ik vrees dat dat niet deze week zal zijn. Het duurt een werkdag of 10 eer ze hun post hebben verwerkt. Maar ik heb wel een heleboel bijgeleerd over dat nieuw idiote Schouppe systeem en zaken die ik in de toekomst moet vermijden:

1. Plaataanvraag via WEBDIV is absoluut het snelste, maar kan niet gebruikt worden voor ingevoerde wagens.
                                          2. Post sturen naar DIV doe ik nooit meer! De postafdeling op de DIV heeft 10 werkdagen nodig om post te verwerken.
                                          3. Wat ik absoluut aanraad aan iedereen die niet via WEBDIV kan aanvragen is er ZELF HEEN GAAN met alle documenten. Dan wordt alles meteen verwerkt aan de balie en wordt in het kamertje ernaast de plaat gemaakt die je de volgende dag via post krijgt.

Ik persoonlijk had een heleboel tijd en moeite kunnen besparen als ik deze zaken op voorhand wist maar ja niks aan te doen. Vandaag ben ik maar liefst 27 (ZEVENENTWINTIG) dagen verder en nog geen platen!!!
                                          Last edited by ; 05/01/2011, 07:37.

Comment

Working...
                                          X