Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
    mooi zo! Mag ik eindelijk m'n platen verwachten
    bedankt voor de info!
    Status van een aanvraag om inschrijving

DE AANVRAAG WERD AFGEHANDELD EN DE DOCUMENTEN WERDEN VERSTUURD OP 04.01.2011

Finally!!
    Nu verwacht ik alle momenten een telefoontje van m'n verzekeraar :p
    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• @ Slabate, mooi dat je zoiets zo professioneel opvolgt!
      Zeer handig voor sommige mensen.

Keep up the good work!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Daarnet een BMW gezien met nieuwe nummerplaat en vooraan een sticker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
          Een jaar, of misschien meer. Moeilijk te schatten eigenlijk. Als de 1-A**-reeks op is, geef ik je een andere schatting.
          Tof, Dank u.

Comment

• Zoek de fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Zoek de fout.
              geen stempel

Comment

• Of gewoon de officiële plaat vooraan gevijsd.
                Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  geen stempel
                  Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                  Of gewoon de officiële plaat vooraan gevijsd.
                  Allebei correct!

Comment

• als je oude nummer plaats, de gwn xxx-000, moet vervangen, omdat die kapot is. bv niet goed meer te lezen, krijg je dan een 1 - xxx - 000 plaat of dezelfde xxx-000 ?
                    Mvg

Comment

• Duplicaat aan de achterzijde van de auto.

edit: Oei, een paar posts over het hoofd gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sQuare Bekijk Berichten
                        als je oude nummer plaats, de gwn xxx-000, moet vervangen, omdat die kapot is. bv niet goed meer te lezen, krijg je dan een 1 - xxx - 000 plaat of dezelfde xxx-000 ?
                        Mvg
                        Nee, je krijgt een nieuwe combinatie. (spijtig genoeg)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Allebei correct!
                          lettertype en kleur zijn ook niet goed!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            geen stempel
                            Welk merk is dat van auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                              lettertype en kleur zijn ook niet goed!!!!!
                              Ook correct!

En materiaal.

Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                              Welk merk is dat van auto?
                              MINI Countryman Cooper S.

Comment

• Nog ne pipo gespot in Brussel:

Ook een garageplaat:

Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                                Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                                  Nog ne pipo gespot in Brussel:

Ook een garageplaat:

Hier rijd er ook zo ene, ook een freelander met zo een grote plaat.
                                  Je hebt toch domme mensen hoor.
                                  Je ziet toch duidelijk aan de uitsparing in de auto dat je daar een vierkante moet voor hebben.
                                  Maar ja als ze zichzelf graag belachelijk maken ze doen maar.

Comment

• hoe zit het nu precies als je je oude plaat wilt vernieuwen? gewoon naar de verzekeringsmakelaar bellen? moeten de papieren etc ook vervangen worden?

Mvg

Comment

• mijn raadsman heeft dit antwoord teruggekregen van kabinet Schouppe:

In het geval van een gepersonaliseerd opschrift behoudt u het vroegere
                                      opschrift voorafgegaan door het indexcijfer 9. De retributie die destijds
                                      werd betaald als tegenprestatie voor het reserveren van een
                                      inschrijvingsnummer wordt niet terugbetaald aangezien deze reservering wel
                                      degelijk heeft plaatsgehad. Het koninklijk besluit van 20 juli 2001
                                      betreffende de inschrijving van voertuigen creëert bovendien geen verworven
                                      recht ten aanzien van het behouden van een inschrijvingsnummer. Het
                                      veranderlijkheidsbeginselen behoort tot de prerogatieven van een overheid
                                      en laat toe eenzijdig de dienstverlening of de voorwaarden waarop ze
                                      aangeboden wordt, te wijzigen en aanpassen. Om enige uniformiteit tussen
                                      de verschillende kenttekenplaten te garanderen, heeft de Staatssecretaris
                                      dan ook de beslissing genomen het opschrift van elke gewone kentekenplaat
                                      te laten voorafgaan door een indexcijfer.

ondertussen op het idee gekomen om een stickerke te laten maken bij wijze van 'protest'

bij mij komt deze er zeker en vast op

Comment

• Belgie op zijn best.
                                        Maandag: uw nummerplaat is aangetekend verzonden en komt morgen of ten laatste woensdag toe.
                                        Vandaag donderdag: uw nummeplaat zit vast wegens staking in Antwerpen x
                                        Ik moet morgen de auto afhalen en zal geen plaat hebben voor maandag .....

En dat kan allemaal. Wij moeten leven zoals communisten in een land vol regeltjes terwijl ons land straks nog slechter dan Congo bestuurd worden. Enfin zwijgen en machteloos toe kijken.

Als ik morgen met een andere plaat rijd en ze houden me tegen mag ik nog is dokken ook.
                                        Last edited by Jokke_vlo; 06/01/2011, 18:15.

Comment

• idem hier hoor! heb mijn papieren op 16december verstuurd...
                                          nu kan ik lezen dat ze de documenten hebben verstuurd op 5/1 maar vandaag geen post gekregen hier in Duffel...

Hopelijk krijg ik ze morgen aan...

nuja, mijn autotax was verlopen op 18december dus heb ook niet terug betaald omdat ik dacht dat ik tegen dan mijn nieuwe plaat had en dus opnieuw tax moest betalen...

dus heb nu een maand 'gratis' kunnen rijden...

Comment

Working...
                                          X