Oorspronkelijk geplaatst door slabate
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenidem hier hoor! heb mijn papieren op 16december verstuurd...
nu kan ik lezen dat ze de documenten hebben verstuurd op 5/1 maar vandaag geen post gekregen hier in Duffel...
Hopelijk krijg ik ze morgen aan...
nuja, mijn autotax was verlopen op 18december dus heb ook niet terug betaald omdat ik dacht dat ik tegen dan mijn nieuwe plaat had en dus opnieuw tax moest betalen...
dus heb nu een maand 'gratis' kunnen rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenStel dat je, over een maand, als de AMG platen worden uitgereikt, een nieuwe plaat aanvraagt, maar ze doen er een maand over om je aanvraag te verwerken, krijg je dan nog zo'n AMG plaat of kan het al zijn dat je dan een AOC ofzo zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenStel dat je, over een maand, als de AMG platen worden uitgereikt, een nieuwe plaat aanvraagt, maar ze doen er een maand over om je aanvraag te verwerken, krijg je dan nog zo'n AMG plaat of kan het al zijn dat je dan een AOC ofzo zitten?Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenMoet je het ook niet met de post opsturen hé, dan val je niet in die wachtrij. WebDIV en het loket krijg je direct een plaat toegewezen.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Ahzo, ja, opsturen was ik sowieso niet van plan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenBelgie op zijn best.
Maandag: uw nummerplaat is aangetekend verzonden en komt morgen of ten laatste woensdag toe.
Vandaag donderdag: uw nummeplaat zit vast wegens staking in Antwerpen x
Ik moet morgen de auto afhalen en zal geen plaat hebben voor maandag .....
En dat kan allemaal. Wij moeten leven zoals communisten in een land vol regeltjes terwijl ons land straks nog slechter dan Congo bestuurd worden. Enfin zwijgen en machteloos toe kijken.
Als ik morgen met een andere plaat rijd en ze houden me tegen mag ik nog is dokken ook.
Ik rij af en toe met andere platen rond, ik ga ni blijven wachten om met mijn nieuwe wagen te kunnen rijden, de auto is gekeurd en verzekerd op chassisnummer dus bij controle zou ik eventueel pv krijgen voor foute nummerplaat en 'niet ingeschreven' maar omdat ik op 7 jaar tijd nog maar 1x controle ben tegegekomen neem ik het risico. Ik probeer het wel zoveel mogelijk te vermijden. Volgende week zou ik eindelijk EINDELIJK mijn platen hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAhzo, ja, opsturen was ik sowieso niet van plan.
Comment
-
Hier nog altijd geen klagen... Nog altijd op 1 dag geleverd met een enkele uitzondering 2 dagen...
Ik vraag me eigenlijk af of ze "fleets" prioriteit geven... Wij hebben in ieder geval enkele documenten moeten invullen en opsturen om als grote fleet geregistreerd te staan waardoor we ook gewoon met factuur kunnen betalen ipv telkens de facteur 20 EUR te moeten geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSchrijf dat maar op je buik, jij denkt toch niet dat die mannen alleen donderdag staken en de vrijdag er niet gaan bijpakken? Tzijn nog solden he
vandaag zijn ze hier toch aan de deur geweest met mijn nrplaat...alleen was er natuurlijk niemand thuis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenIs het mogelijk de nr-plaat af te laten leveren op een ander adres?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten29 dagen verder en nog niks platen
Het begint mij nu echt wel de oren uit te komen !!!
Volgens mij rijd de facteur met uw platen rond. :-)
Nee dat is echt niet om mee te lachen.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Idd, maar ik had dit kunnen vermijden als ik op voorhand wist dat de postbehandeling daar zo traag is (7-10 werkdagen), heb 2x post moeten sturen, eerst de aanvraag en dan nog extra documenten die ze nodig hebben dusja dan zitten we al op 20 werkdagen. Ik had begin december gewoon erheen moeten gaan met alle documenten, dan had ik heel wat tijd uitgespaard mja niks aan te doen. Is alleen maar een les voor de volgende keer. NOOIT POST STUREN NAAR DIV !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten29 dagen verder en nog niks platen
Het begint mij nu echt wel de oren uit te komen !!!
Status van een aanvraag om inschrijving
DE AANVRAAG WERD AFGEHANDELD EN DE DOCUMENTEN WERDEN VERSTUURD OP 07.01.2011
Bij jou nog altijd niets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasha Bekijk BerichtenStatus van een aanvraag om inschrijving
DE AANVRAAG WERD AFGEHANDELD EN DE DOCUMENTEN WERDEN VERSTUURD OP 07.01.2011
Bij jou nog altijd niets?
Ik snap het ook niet waarom het bij mij zo lang duurt, gewoon dikke pech neem ik aan...
Comment
Comment