Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De DIV in Brussel is de grootste achterlijke rotzooi die er bestaat. Ik ben nu al bijna 2 maanden aant wachten op platen voor een ingevoerde wagen, ze hadden nog 1 document nodig uit het land van herkomst, dat is nu hier, vandaag had ik geen tijd om het binne te doen dus is mijn broer geweest maar ZE NEMEN HET NIET AAN omdat IK dat moet zijn die dat moet afleveren, aan telefoon zeiden ze nog maakt niet uit wie dat binnedoet, ik ben er al eerder geweest en heb mijn pas nooit moeten laten zien. Echt hier word ik niet goed van, die DIV zit al 2 maand met mijn voeten te spelen, nu kan ik weer naar Brussel rijden (100km voor mij) om het allemaal recht te zetten bende debielen daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
      En waarom zie ik dan redelijk veel AYA platen die niet vierkant of US formaat zijn?
      Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
      Fout in het DIV systeem op de eerste dag, daardoor zijn bijna alle AYA platen rechthoekig.
      Ik versta het niet Wat is er precies verkeerd gelopen dan?

Comment

• Wat loopt er niet verkeerd in dit land?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Wat loopt er niet verkeerd in dit land?
          Het spijzen van de staatskas, maar das dan ook het enige dat ik kan bedenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten

Als je een kleine plaat wilt, kan je eventueel onderhandelen met de controleur op de keuring, wie weet? Iemand had hier een foto gepost van een Kever met zo'n kleine oldtimersplaat, hoewel er plaats genoeg was voor de andere formaten .
            op een kever past zo'n lange plaat niet want dan is ze amper verlicht e

en zo'n vierkante plaat komt over de koffergreep

wij gaan er ook 1 aanvragen voor onze 66...

Comment

• hoelang duurt het gemiddeld eer je de nr platen ontvangt na aanvraag?

mijn wagen is sinds vorige week in de garage, en de platen zijn aangevraagd, maar nog steeds niks ontvangen...

ik dacht dat dit normaal slechts 24u in beslag neemt?

Comment

• lees de krant eens van vandaag. Daar staat in dat ze 2 weken achterstand hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                  lees de krant eens van vandaag. Daar staat in dat ze 2 weken achterstand hebben.
                  zonet gelezen op internet, zucht..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                    lees de krant eens van vandaag. Daar staat in dat ze 2 weken achterstand hebben.
                    Hier nog altijd daags na de aanvraag... We kunnen niet klagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                      hoelang duurt het gemiddeld eer je de nr platen ontvangt na aanvraag?

mijn wagen is sinds vorige week in de garage, en de platen zijn aangevraagd, maar nog steeds niks ontvangen...

ik dacht dat dit normaal slechts 24u in beslag neemt?
                      Gisteren aangevraagd, vanmorgen om 11u ontvangen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

Comment

• Voor de nieuwelingen hier, de aanvraag via internet WEBDIV is het snelste maar dat kan enkel de verzekeraar doen, deze krijgen hun platen meestal op 1-2 dagen. Het is de manuele aanvragen via post (roos formulier opsturen) die een wachttijd van 2 weken hebben.
                        Wat je ook kunt doen is naar je provenciale DIV antenne gaan met je roos formulier, die geven daar alles in op de computer en sturen het door naar brussel waar de plaat ook meestal dezelfde dag nog wordt gemaakt.
                        Last edited by ; 25/01/2011, 20:53.

Comment

• ik heb mijne vrijdag aangevraagd bij verzekeraar en vandaag (dinsdag) ontvangen.

Comment

• enig idee hoe de leasing firma's dit aanvragen? online?

Comment

• Volgens mij sturen de lease firma's dit op aangezien mijn nieuwe wagen al 2 weken bij de garage staat maar ze wahcten ook nog altijd op de platen ... Zou nog niet voor deze week zijn volgens Mercedes Europa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Url Bekijk Berichten
                                Volgens mij sturen de lease firma's dit op aangezien mijn nieuwe wagen al 2 weken bij de garage staat maar ze wahcten ook nog altijd op de platen ... Zou nog niet voor deze week zijn volgens Mercedes Europa.
                                zou idd wel kunnen

ergens wel onbegrijpelijk dat de 'papieren' weg nog gevolgd wordt, digitaal is alles (normaal ) toch zoveel sneller ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                                  zou idd wel kunnen

ergens wel onbegrijpelijk dat de 'papieren' weg nog gevolgd wordt, digitaal is alles (normaal ) toch zoveel sneller ...
                                  ... maar dta kan natuurlijk niet altijd, dnek maar aan import-wagens etc

1 ding weet ik zeker : van zodra de papieren van mijn Noble binnen zijn ga ik ZELF mijn platen aanvragen aan het loket, want de douane moet de originele V5-documenten nog eens nakijken.

Comment

• Aan welke lettercombo zitten we nu?

Comment

• Thx Bpost...............

Gisteren 25 janu 11.30 plaat aangevraagd, deze morgen 26 janu 10.30 afgeleverd.

Dat is 20 euro waard niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten
                                        Voor de nieuwelingen hier, de aanvraag via internet WEBDIV is het snelste maar dat kan enkel de verzekeraar doen, deze krijgen hun platen meestal op 1-2 dagen. Het is de manuele aanvragen via post (roos formulier opsturen) die een wachttijd van 2 weken hebben.
                                        Wat je ook kunt doen is naar je provenciale DIV antenne gaan met je roos formulier, die geven daar alles in op de computer en sturen het door naar brussel waar de plaat ook meestal dezelfde dag nog wordt gemaakt.
                                        Dus de volgende dag in de bus?
                                        2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                        2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Via WEBDIV (de verzekeraar) normaal gezien wel ja, 1 dag, hooguit 2 dagen.

Comment

Working...
                                          X