De DIV in Brussel is de grootste achterlijke rotzooi die er bestaat. Ik ben nu al bijna 2 maanden aant wachten op platen voor een ingevoerde wagen, ze hadden nog 1 document nodig uit het land van herkomst, dat is nu hier, vandaag had ik geen tijd om het binne te doen dus is mijn broer geweest maar ZE NEMEN HET NIET AAN omdat IK dat moet zijn die dat moet afleveren, aan telefoon zeiden ze nog maakt niet uit wie dat binnedoet, ik ben er al eerder geweest en heb mijn pas nooit moeten laten zien. Echt hier word ik niet goed van, die DIV zit al 2 maand met mijn voeten te spelen, nu kan ik weer naar Brussel rijden (100km voor mij) om het allemaal recht te zetten bende debielen daar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenEn waarom zie ik dan redelijk veel AYA platen die niet vierkant of US formaat zijn?Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenFout in het DIV systeem op de eerste dag, daardoor zijn bijna alle AYA platen rechthoekig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWat loopt er niet verkeerd in dit land?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
Als je een kleine plaat wilt, kan je eventueel onderhandelen met de controleur op de keuring, wie weet? Iemand had hier een foto gepost van een Kever met zo'n kleine oldtimersplaat, hoewel er plaats genoeg was voor de andere formaten .
en zo'n vierkante plaat komt over de koffergreep
wij gaan er ook 1 aanvragen voor onze 66...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichtenlees de krant eens van vandaag. Daar staat in dat ze 2 weken achterstand hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichtenlees de krant eens van vandaag. Daar staat in dat ze 2 weken achterstand hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenhoelang duurt het gemiddeld eer je de nr platen ontvangt na aanvraag?
mijn wagen is sinds vorige week in de garage, en de platen zijn aangevraagd, maar nog steeds niks ontvangen...
ik dacht dat dit normaal slechts 24u in beslag neemt?
Comment
-
Voor de nieuwelingen hier, de aanvraag via internet WEBDIV is het snelste maar dat kan enkel de verzekeraar doen, deze krijgen hun platen meestal op 1-2 dagen. Het is de manuele aanvragen via post (roos formulier opsturen) die een wachttijd van 2 weken hebben.
Wat je ook kunt doen is naar je provenciale DIV antenne gaan met je roos formulier, die geven daar alles in op de computer en sturen het door naar brussel waar de plaat ook meestal dezelfde dag nog wordt gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Url Bekijk BerichtenVolgens mij sturen de lease firma's dit op aangezien mijn nieuwe wagen al 2 weken bij de garage staat maar ze wahcten ook nog altijd op de platen ... Zou nog niet voor deze week zijn volgens Mercedes Europa.
ergens wel onbegrijpelijk dat de 'papieren' weg nog gevolgd wordt, digitaal is alles (normaal ) toch zoveel sneller ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenzou idd wel kunnen
ergens wel onbegrijpelijk dat de 'papieren' weg nog gevolgd wordt, digitaal is alles (normaal ) toch zoveel sneller ...
1 ding weet ik zeker : van zodra de papieren van mijn Noble binnen zijn ga ik ZELF mijn platen aanvragen aan het loket, want de douane moet de originele V5-documenten nog eens nakijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk BerichtenVoor de nieuwelingen hier, de aanvraag via internet WEBDIV is het snelste maar dat kan enkel de verzekeraar doen, deze krijgen hun platen meestal op 1-2 dagen. Het is de manuele aanvragen via post (roos formulier opsturen) die een wachttijd van 2 weken hebben.
Wat je ook kunt doen is naar je provenciale DIV antenne gaan met je roos formulier, die geven daar alles in op de computer en sturen het door naar brussel waar de plaat ook meestal dezelfde dag nog wordt gemaakt.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
Comment