Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Nieuwe motoplaat gezien...
raar, die rood-wit combinatie op een moto achteraan2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenNieuwe motoplaat gezien...
raar, die rood-wit combinatie op een moto achteraan
gisteren ook de papieren opgestuurd voor een motoplaat op onze kever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk BerichtenMijn platen zijn vandaag geproduceerd! Voor mijn ingevoerde wagen heeft dat net geen 2 maanden geduurd! Op 9 december '10 er mee begonnen maar toen bleek er nog vanalles niet te kloppen qua documenten maar dat is nu allemaal achter de rug. OefRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Als ik mijn 123-ABC plaat wil vervangen door een Europees exemplaar (hopelijk 1-AMG-xxx), hoe ver op voorhand moet ik dat dan doen zodat ik zeker een 1-AMG-xxx combinatie heb?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenTwee maanden geleden had je een AC*-plaat gekregen, nu krijg je al een AL*-plaat…
Comment
-
Vraagje over levertijd van de post: ze hebben de status 10 minuten geleden (18u15) aangepast op de site naar 'verstuurd'. Maar hoe zit dat dan? Krijg ik ze morgen of donderdag? Aangezien gewone post die vòòr 17u gepost is de dag erna geleverd wordt.
EDIT: heb even gebeld met de post, ze worden morgen al geleverd, idddeeeaaaalllllll
Comment
-
Nieuwe voor de camionette van het werk aangekomen: 1-AKL-214"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Deze morgen mijn adreswijziging laten doorvoeren! De vriendelijke dame aan het loket vertelde mij dat ik een nieuw inschrijvingsbewijs moet aanvragen EN dus een nieuwe nummerplaat EN dus ook de gezellige 20 Euroloekes moet ophoesten! Grrrrr
Ga ik dus met een nieuwe motoplaat zitten zonder dat ik wil :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenDat is dan speciaal aangevraagd formaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenDeze morgen mijn adreswijziging laten doorvoeren! De vriendelijke dame aan het loket vertelde mij dat ik een nieuw inschrijvingsbewijs moet aanvragen EN dus een nieuwe nummerplaat EN dus ook de gezellige 20 Euroloekes moet ophoesten! Grrrrr
Ga ik dus met een nieuwe motoplaat zitten zonder dat ik wil :-(
En welk loket bedoel je ? Dat van de gemeente ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmaandag papieren opgestuurd, net gezien dat de DIV vandaag de plaat heeft opgestuurd...gaat om een motoplaat voor onze kever...
nu nog hopen dat het wel degelijk een motoplaat is natuurlijk
nu nog ergens een kleine plaat voor vooraan weten te vinden...Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenAls de combinatie met 1-OZA begint, dan is het gelukt!
kunde uw plaat dan ook al zien online?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenis geen oldtimer e is als dagelijks voertuig
kunde uw plaat dan ook al zien online?
Hoe heb je een melding gekregen dat je plaat in productie was gegaan?
Normaal gezien zul je een 1-AZA-plaat krijgen.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenAls je je referentie- of chassisnummer intypt op deze pagina zul je misschien je combinatie kunnen lezen: http://webdiv.mobilit.belgium.be/div...tusRequest.jsp
Hoe heb je een melding gekregen dat je plaat in productie was gegaan?
Normaal gezien zul je een 1-AZA-plaat krijgen.
DE AANVRAAG WERD AFGEHANDELD EN DE DOCUMENTEN WERDEN VERSTUURD OP 02.02.2011
Comment
Comment