Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Normaal gezien gaat het een van deze combinaties worden:

1-AZA-210
    1-AZA-211
    1-AZA-212
    1-AZA-213
    1-AZA-214
    1-AZA-215

(Allemaal uitgereikt op 2 februari volgens WebDIV.)
    Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
    Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Hoe zit het nu juist als je een gepersonaliseerde plaat hebt en je koopt een nieuwe auto en je wilt er terug één met dezelfde combinatie, moet je dan terug 1000€ betalen? Ik dacht van wel.
      Opel Insignia OPC
      BMW X5 3.0i
      Caterham Super 7

Comment

• Normaal moet je dan juist niet betalen. Alleen als je gewone nrplaat heb, en je wilt dezelfde combinaties, dan moet je wel 1000 euro afdokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk Berichten
          Normaal moet je dan juist niet betalen. Alleen als je gewone nrplaat heb, en je wilt dezelfde combinaties, dan moet je wel 1000 euro afdokken.
          voila! je moet wel 20 euro betalen zoals iedereen...ik ga dan ook 20 euro minder BIV betalen natuurlijk, aangezien de prijs van een nrplaat er vroeger bij zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
            Normaal gezien gaat het een van deze combinaties worden:

1-AZA-210
            1-AZA-211
            1-AZA-212
            1-AZA-213
            1-AZA-214
            1-AZA-215

cava

ik hoop dan op 1-aza-212

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
              Had je nog plaats op het oude inschrijvingsbewijs om je nieuw adres te laten noteren ???

En welk loket bedoel je ? Dat van de gemeente ?
              Loket van de gemeente inderdaad

"plaats" weet ik niet. Volgens mij was er wel nog plaats, volgens die van de gemeente mag ze maar 1 adreswijziging doorvoeren en volgens die van het DIV mag je zelfs geen adreswijziging meer aanvragen zonder ook een nieuwe plaat te vragen met nieuw inschrijvingsbewijs, plaats of geen plaats! Bende freaks bij mekaar ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
                Loket van de gemeente inderdaad

"plaats" weet ik niet. Volgens mij was er wel nog plaats, volgens die van de gemeente mag ze maar 1 adreswijziging doorvoeren en volgens die van het DIV mag je zelfs geen adreswijziging meer aanvragen zonder ook een nieuwe plaat te vragen met nieuw inschrijvingsbewijs, plaats of geen plaats! Bende freaks bij mekaar ze
                Heb je gebeld met de DIV ??

Want ik heb al enkele klanten hun adres laten aanpassen op het inschrijvingsbewijs
                na 15/11 en nog nooit problemen mee gehad.

Normaal gezien moet de gemeente , als er nog plaats is op uw inschrijvingsbewijs
                het nieuwe adres noteren. Daarvoor dient dat vakje nu éénmaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                  Heb je gebeld met de DIV ??

Want ik heb al enkele klanten hun adres laten aanpassen op het inschrijvingsbewijs
                  na 15/11 en nog nooit problemen mee gehad.

Normaal gezien moet de gemeente , als er nog plaats is op uw inschrijvingsbewijs
                  het nieuwe adres noteren. Daarvoor dient dat vakje nu éénmaal
                  Tja, dat dacht ik ook! Mijn adres was wel al eens gewijzigd (dus het extra vakje was al 1x gebruikt...)
                  Afwachten nu! Inschrijvingsbewijs is bij makelaar, en hij ging het afgeven in Zwijnaarde. Ben benieuwd wanneer ik m'n nieuwe plaat zal krijgen!!!

Comment

Tja, dat dacht ik ook! Mijn adres was wel al eens gewijzigd (dus het extra vakje was al 1x gebruikt...)
                    Afwachten nu! Inschrijvingsbewijs is bij makelaar, en hij ging het afgeven in Zwijnaarde. Ben benieuwd wanneer ik m'n nieuwe plaat zal krijgen!!!
                    Ach zo . Jammer maar helaas , nieuwe nummerplaat

Comment

• net ff gekeken en ze zouden aan 1 ALP 217 moeten zitten vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                        heb je een foto ?
                        Alsjeblieft!

Er bestaan ook vierkante CD-platen; ze beginnen met CD-YA***.
                        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

Dat is dan speciaal aangevraagd formaat?
                          Heb er vandaag ook zo eentje zien rijden

1-ABC-
                          B 123

De B dan in het blauw voor belgie

Comment

Alsjeblieft!

Er bestaan ook vierkante CD-platen; ze beginnen met CD-YA***.
                            wel nog een vette plaat eigenlijk... veel leuker als de 1-3-3 combinatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                              net ff gekeken en ze zouden aan 1 ALP 217 moeten zitten vandaag
                              Post je een fotootje als je ze ontvangen hebt en ze hangt er op? Ben benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                                wel nog een vette plaat eigenlijk... veel leuker als de 1-3-3 combinatie
                                zo'n plaat is sowieso leuker, kan je mee gaan racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                  hè hè, ook al. maf!

Comment

1-AZA-210
                                    1-AZA-211
                                    1-AZA-212
                                    1-AZA-213
                                    1-AZA-214
                                    1-AZA-215

tis de laatste geworden

straks is in ne motoshop stoppen voor nen houder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                      Niet meer als met de onze, want als ze gevangen worden zijn ze evengoed strafbaar

Comment

1-AZA-210
                                        1-AZA-211
                                        1-AZA-212
                                        1-AZA-213
                                        1-AZA-214
                                        1-AZA-215

Waar kan je dit nakijken? Ik heb op WebDIV gekeken maar kon het niet terugvinden...

Comment

• web DIV en dan 'gokken' e tot je een nrplaat krijgt waarbij komt 'er is geen spoor van de aanvraag'

hij zal waarschijnlijk tot 1 AZA 216 gegaan zijn...

Comment

Working...
                                          X