Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackal Bekijk Berichten
    Politiezone Westkust rijdt momenteel al met minstens 5 voertuigen rond waarop de nieuwe Europese nummerplaat is aangebracht.
    pics please!

Comment

• WIl ik ook wel zien.

Comment

• Komaan, je weet het > POIDH!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackal Bekijk Berichten
          Politiezone Westkust rijdt momenteel al met minstens 5 voertuigen rond waarop de nieuwe Europese nummerplaat is aangebracht.
          idd dat klopt, is voor de camera's dat ze het doen. Omdat de camera's hier in de westkust moeilijk onderscheid kunnen maken tussen rood en wit. En ze kijken of het beter gaat met zwart witte. Of dat de 'echte' nieuwe nummerplaten er ook zo zullen uitzien betwijfel ik.
          Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Toch vreemd aan gezien die eigenlijk nog niet bestaat
          1 combinatie is als volgt 1-ABC-123, verder hangen deze nummerplaten enkel vooraan. Achteraan hangt hun 'echte' huidige nummerplaat.

Comment

• Staat in politievoertuigen-topic

Oorspronkelijk geplaatst door tdi130 Bekijk Berichten
            aan de kust

check ook de nummerplaat
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik snap niet goed dat dit toegelaten is...
              Wat is dan het officiële kenteken van bovenstaande wagen, ik kan niet echt iets afleiden?
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Ik snap niet goed dat dit toegelaten is...
                Wat is dan het officiële kenteken van bovenstaande wagen, ik kan niet echt iets afleiden?
                dat is dan helemaal iets anders, maar die nummerplaten dienen om de camera's te testen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  76 euro per plaat
                  Zijn ze helemaal zot geworden of wat!
                  als daarmee de taks en BIV wegvalt kan ik daar perfect mee leven
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    Staat in politievoertuigen-topic
                    'k vind die platen "mooier", maar hiermee een leuke "gepersonaliseerde" mee maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      dat is dan helemaal iets anders, maar die nummerplaten dienen om de camera's te testen.
                      Wat een verspilling van geld en tijd. Waarom nemen ze niet gewoon contact op met hun collega's in bvb Italië, om hun ervaringen te delen? Daar hebben ze zo'n zwart op wit platen.

Comment

• Waarom in godsnaam zoveel plaats tussen de eerste 2 en de laatste 5 tekens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Staat in politievoertuigen-topic
                          Is dit eigelijk wel toegelaten? Vooraan en achteraan een verschillende plaat, en vooraan een niet-correcte plaat?

Allemaal mooi, testen van camera's, maar de regels zijn er voor iedereen (hebben ze mij genoeg proberen duidelijk te maken in de topic van mijn M3). Moeten die camera's op de openbare weg getest worden?

Trouwens, dat politievoertuig van die foto hierboven, is op het moment dat die foto getrokken werd, duidelijk NIET bezig met het testen van flitscamera's. Ik denk zelfs dat die daar illegaal geparkeerd staat

Comment

• dat zijn geen flitscamera's maar gewoon camera's die langs de weg staan op een hoge paal die alles in het oog houden (voertuigen, mensen ect). Ik denk trouwens dat de testperiode voorbij is, heb de laatste 2 dagen de dienstvoertuigen weer met normale nummerplaten zien rijden. Nu ja zoals flupke zegt is het te hopen dat die nieuwe nummerplaten anders verdeeld zijn, kwestie van iets te kunnen personaliseren.

Comment

• In Frankrijk zag ik wel iets straf: op een autoroute een groot digitaal tekstbord, en wie te dicht op een ander reed zag zijn nummerplaat verschijnen en erbij dat hij te dicht reed. Perfecte nummerplaatherkenning dus. Ik wou testen of het met de belgische ook werkte, maar ben er geen meer tegengekomen nadien.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• hoe zit dat nu?
                                Als je nu een perso plaat aanvraagt, ben je ze dan volgend jaar kwijt, of mag je ermee blijven rijden?

Comment

• Denk eens logisch na.... een gepersonaliseerde plaat is en blijft van jou !! Het enige wat op langere termijn tot de mogelijkheden zal behoren is een verplichte "ruil" naar de nieuwe "look" volgens mij....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                                    Denk eens logisch na.... een gepersonaliseerde plaat is en blijft van jou !! Het enige wat op langere termijn tot de mogelijkheden zal behoren is een verplichte "ruil" naar de nieuwe "look" volgens mij....
                                    Ja, met een nieuw teken ertussen.

IAM-666 wordt dan IAM-6-A-66 ofzo

Comment

• Ik denk en hoop van niet. Alle NIEUWE platen zullen 7 tekens bevatten maar volgens mij zullen de platen met 6 tekens blijven bestaan en "uitdoven" (al dan niet in de nieuwe configuratie : zwart op wit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                                        Denk eens logisch na....
                                        We hebben het hier wel over een idee van Schouppe, daar is niks logisch aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          In Frankrijk zag ik wel iets straf: op een autoroute een groot digitaal tekstbord, en wie te dicht op een ander reed zag zijn nummerplaat verschijnen en erbij dat hij te dicht reed. Perfecte nummerplaatherkenning dus. Ik wou testen of het met de belgische ook werkte, maar ben er geen meer tegengekomen nadien.
                                          Was in Luik toch ook al , Tunnel de Cointe. Als je te snel reed zag je je nummerplaat bij het buitenrijden.

Comment

Working...
                                          X