Oorspronkelijk geplaatst door Jackal
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackal Bekijk BerichtenPolitiezone Westkust rijdt momenteel al met minstens 5 voertuigen rond waarop de nieuwe Europese nummerplaat is aangebracht.
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenToch vreemd aan gezien die eigenlijk nog niet bestaat
Comment
-
Staat in politievoertuigen-topic
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130 Bekijk Berichtenaan de kust
check ook de nummerplaat1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Ik snap niet goed dat dit toegelaten is...
Wat is dan het officiële kenteken van bovenstaande wagen, ik kan niet echt iets afleiden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk snap niet goed dat dit toegelaten is...
Wat is dan het officiële kenteken van bovenstaande wagen, ik kan niet echt iets afleiden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten76 euro per plaat
Zijn ze helemaal zot geworden of wat!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenStaat in politievoertuigen-topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichtendat is dan helemaal iets anders, maar die nummerplaten dienen om de camera's te testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenStaat in politievoertuigen-topic
Allemaal mooi, testen van camera's, maar de regels zijn er voor iedereen (hebben ze mij genoeg proberen duidelijk te maken in de topic van mijn M3). Moeten die camera's op de openbare weg getest worden?
Trouwens, dat politievoertuig van die foto hierboven, is op het moment dat die foto getrokken werd, duidelijk NIET bezig met het testen van flitscamera's. Ik denk zelfs dat die daar illegaal geparkeerd staat
Comment
-
dat zijn geen flitscamera's maar gewoon camera's die langs de weg staan op een hoge paal die alles in het oog houden (voertuigen, mensen ect). Ik denk trouwens dat de testperiode voorbij is, heb de laatste 2 dagen de dienstvoertuigen weer met normale nummerplaten zien rijden. Nu ja zoals flupke zegt is het te hopen dat die nieuwe nummerplaten anders verdeeld zijn, kwestie van iets te kunnen personaliseren.
Comment
-
In Frankrijk zag ik wel iets straf: op een autoroute een groot digitaal tekstbord, en wie te dicht op een ander reed zag zijn nummerplaat verschijnen en erbij dat hij te dicht reed. Perfecte nummerplaatherkenning dus. Ik wou testen of het met de belgische ook werkte, maar ben er geen meer tegengekomen nadien.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenDenk eens logisch na.... een gepersonaliseerde plaat is en blijft van jou !! Het enige wat op langere termijn tot de mogelijkheden zal behoren is een verplichte "ruil" naar de nieuwe "look" volgens mij....
IAM-666 wordt dan IAM-6-A-66 ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenDenk eens logisch na....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenIn Frankrijk zag ik wel iets straf: op een autoroute een groot digitaal tekstbord, en wie te dicht op een ander reed zag zijn nummerplaat verschijnen en erbij dat hij te dicht reed. Perfecte nummerplaatherkenning dus. Ik wou testen of het met de belgische ook werkte, maar ben er geen meer tegengekomen nadien.
Comment
Comment