Nemo ging dat ook doen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenDe platen die ge nu krijgt, blijven die bij de persoon?
Of bij de auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichtenvandaag zijn er geen platen verdeeld geweest zeker, met dat de post staakte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWeet m'n nieuwe nummerplaat: 1-ANA-478 () Normaal gezien krijg ik ze dinsdag.
Waar zou ik het duplicaat het best kunnen laten aanmaken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenDe platen die ge nu krijgt, blijven die bij de persoon?
Of bij de auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenKunt ge de replicaplaat voor vooraan eigenlijk in het vierkant laten maken of enkel de langwerpige?
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenheb je speciaal platen aangevraagd voor het amg gehalte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenIemand vertelde me dat als je gaat verhuizen en je domicilie verandert, dat je dan ineens ook een nieuwe plaat moet aanvragen. Klopt dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk BerichtenWees blij met ANA, das de voornaam van mooie tennisster Ivanovic
Vandaag ook alvast de voorplaat laten maken.. Ook 2 plaathouders gekocht bij de Auto 5 maar had beter andere gekocht.. Er zijn wel 4 gaatjes maar je kan de plaat niet vastvijzen. Dus wss popnagels kopen ofzo.. Heb nu achteraan ook tijdelijk een zwarte plaathouder maar wil een chroom/inox plaathouder achteraan. Maar de chromen houders die ze bij Auto 5 hadden, had geen gelijke randen. De onderste rand is dikker (waar normaal reclame staat)... Is dit bij alle plaathouders zo of niet?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lee Bekijk BerichtenJa als je roze kaart vol is. Dit is bij mij het geval.. Maar kheb ze nog altijd niet!!! Is al voorbij de 3 weken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pitcher Bekijk BerichtenIk wacht nog met het aanvragen van een nieuwe plaat. Binnen afzienbare tijd staan we toch weer in de rij...voor deze plaat:
Alleen al het verschrikkelijke Hollands-geel maakt me opeens tot unitarist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAh, uiteindelijk is het zo erg nog niet. Liever dit dan APE of BUT etc.
Vandaag ook alvast de voorplaat laten maken.. Ook 2 plaathouders gekocht bij de Auto 5 maar had beter andere gekocht.. Er zijn wel 4 gaatjes maar je kan de plaat niet vastvijzen. Dus wss popnagels kopen ofzo.. Heb nu achteraan ook tijdelijk een zwarte plaathouder maar wil een chroom/inox plaathouder achteraan. Maar de chromen houders die ze bij Auto 5 hadden, had geen gelijke randen. De onderste rand is dikker (waar normaal reclame staat)... Is dit bij alle plaathouders zo of niet?
Comment
Comment