Oorspronkelijk geplaatst door Lee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeneticX Bekijk BerichtenIdd, ik verander niet van voertuig maar wil graag een nieuwe europese nummerplaat...Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenJe moet het roze formulier invullen en je verzekeraar verwittigen dat je je voertuig wilt laten herinschrijven. Als alles in orde is, krijg je een vignet voor op je formulier. Dan ga je rechtstreeks naar de DIV (liever naar een antenne dan in Brussel, want daar zijn er altijd echt veel mensen) en je vraagt om je voertuig te laten herinschrijven. Je geeft je roze formulier en het oude inschrijvingsbewijs, je zegt wat voor formaat je wilt (kies 'rechthoekig' alleen als je een Land Rover of zo hebt, anders krijg je een extra spoiler op je voertuig ) de aanvraag wordt behandeld en enkele minuten later word je je combinatie toegekend. Dan kun je naar huis en gerust wachten op de postbode de volgende dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeneticX Bekijk BerichtenJe moet toch niet opnieuw BIV betalen he bij een herinschrijving?Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenNee (je voertuig is immers steeds in verkeer), maar stuur onmiddellijk je oude plaat terug, want anders blijf je de verkeersbelasting betalen voor je oude plaat…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aLBa Bekijk BerichtenWeet iemand waar ik een nieuwe nummerplaathouder kan vinden ZONDER rand?
De korte versie hiervan zie ik overal hangen, maar de langen hebben allemaal een boord voor zover ik ze kan vinden.
Comment
-
gisteren iets heel vreemd gezien
een gewone donker blauwe auto, niet echt verzorgd of speciaal, met een nieuwe plaat vooraan met combinatie 7 - JK - *** ( * = getal maar weet ni welk) het ging vlug was op rotonde en kon het niet echt goed zien allemaal alleen weet i zeker dat het een 7 was vooraan en een nieuwe plaat.
gezien in wilrijk/hoboken als ik nog is zie en kan foto maken post ik hem ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aLBa Bekijk BerichtenWeet iemand waar ik een nieuwe nummerplaathouder kan vinden ZONDER rand?
De korte versie hiervan zie ik overal hangen, maar de langen hebben allemaal een boord voor zover ik ze kan vinden.
een gewone nrplaat houder, chroom of zwart met een simpele rand.. zonder (reclame)boord onderaan, mét voorgeboorde gaatjes op de juiste plaats..
tot nu toe onvindbaar, ook niet gevonden op die link die iemand hier had geplaatst naar zijn webshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichtengisteren iets heel vreemd gezien
een gewone donker blauwe auto, niet echt verzorgd of speciaal, met een nieuwe plaat vooraan met combinatie 7 - JK - *** ( * = getal maar weet ni welk) het ging vlug was op rotonde en kon het niet echt goed zien allemaal alleen weet i zeker dat het een 7 was vooraan en een nieuwe plaat.
gezien in wilrijk/hoboken als ik nog is zie en kan foto maken post ik hem ..
heb je de achterste plaat ook gezien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenik ben er ook al maanden tevergeefs naar op zoek..
een gewone nrplaat houder, chroom of zwart met een simpele rand.. zonder (reclame)boord onderaan, mét voorgeboorde gaatjes op de juiste plaats..
tot nu toe onvindbaar, ook niet gevonden op die link die iemand hier had geplaatst naar zijn webshop
Er hangt wel overal een kleine zwart rand, maar géén met een dikke boord onderaan.
( ik heb ze in Tielt gevonden voor een appel en een ei )
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichtenzou kunnen zijn dat je de voorste nummerplaat zag, die zijn al langer in europees formaat te krijgen... en zou een oude combinatie geweest zijn: 7-JK-** (max. 2 getallen)
heb je de achterste plaat ook gezien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenIk kan er aan geraken heb op de mijne ook zo één hangen
Er hangt wel overal een kleine zwart rand, maar géén met een dikke boord onderaan.
( ik heb ze in Tielt gevonden voor een appel en een ei )
ik ben vanmiddag naar de Supra Bazar geweest en tot mijn verbazing hadden ze eindelijk een nieuwe lading nrplaathouders binnengekregen.. ik heb er eentje meegebracht, kostte slechts 2.7 euro, en ziet er exact hetzelfde uit als de jouwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenik heb te vroeg gepost hier
ik ben vanmiddag naar de Supra Bazar geweest en tot mijn verbazing hadden ze eindelijk een nieuwe lading nrplaathouders binnengekregen.. ik heb er eentje meegebracht, kostte slechts 2.7 euro, en ziet er exact hetzelfde uit als de jouwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichtengisteren iets heel vreemd gezien
gezien in wilrijk/hoboken als ik nog is zie en kan foto maken post ik hem .."I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenik heb te vroeg gepost hier
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenLeuk idd maar het blijft me storen dat je het blauwe kadertje waar de B instaat links onderaan zit en niet bovenaan.
Comment
-
Het enige wat ik niet mooi vind aan die Auto5 (en blijkbaar ook de Supra platen, zie foto hierboven) is dat je de gaatjes van de plaat ziet. Nu ja, goed.
Comment
Comment