Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inschrijvingsgeld (BIV) moet je nooit 2x betalen. Je hebt dus voor een omweg gekozen
Je was best zelf naar de div gestapt, dan heb je je plaat de volgende dag. Hoe iets opgestuurd moet worden ben je minstens een maand aan't wachten, ze hebben een enorme achterstand in Brussel...
en gaat bovendien erg snel bij DIV : kortelings geleden plaat gaan aanvrageb voor ingevoerd voeruit : in 10 min was ik buiten (satelliet van DIV in Alken), volgende dag plaat geleverd
hoe zit dat nu eigenlijk, is het de bedoeling dat iedereen binnen de paar jaar een nieuwe plaat heeft, of moogt ge zo lang ge uw auto niet uitschrijft met uw oude plaat blijven bollen?
Ik heb deze week m'n Simca 1000 van o-plaat naar dagelijkse keuring gebracht.
Heeft iemand een idee waar ik een reproduktieplaat (vooraan) kan aanschaffen in de vierkante vorm? Het bevestigingsvlak op de voorkant is niet echt zo breed voor een rechthoekig model...
Ik heb deze week m'n Simca 1000 van o-plaat naar dagelijkse keuring gebracht.
Heeft iemand een idee waar ik een reproduktieplaat (vooraan) kan aanschaffen in de vierkante vorm? Het bevestigingsvlak op de voorkant is niet echt zo breed voor een rechthoekig model...
Ge krijgt een nieuwe plaat van zodra ge het DIV nodig hebt. Dus ook bv bij een adreswijziging...
Fout, je mag 1 adreswijziging doen. Bij de 2e moet je een nieuwe nummerplaat aanvragen.
Normaal mocht je zoveel adreswijzigingen doen tot de plaats op was op je roos papier (plaats voor 2) maar nu zijn ze overgestapt op max 1 adreswijziging.
En normaal zal de Europese plaat binnen 2 jaar verplicht zijn voor iedereen
Gehoord van een betrouwbare bron.
Fout, je mag 1 adreswijziging doen. Bij de 2e moet je een nieuwe nummerplaat aanvragen.
Normaal mocht je zoveel adreswijzigingen doen tot de plaats op was op je roos papier (plaats voor 2) maar nu zijn ze overgestapt op max 1 adreswijziging.
Als je zo'n geval graag je combinatie behoudt, wat zijn je opties? Diefstal van formulieren/papieren aangeven?
Het zal nogal meevallen, andere auto, nieuwe plaat.
Binnen 5 jaar zou je dan al niet veel "oude" platen meer zien.
(als het binnen 2 jaar niet verplicht is zoals boven wordt geschreven)
bij de invoering van deze plaat werd toch aangekondigd dat je pas een nieuwe plaat kreeg als je van wagen veranderde?
ik heb zwart op wit staan dat ik mijn plaat op de kever mag houden, desnoods nog 200 jaar bij wijze van spreken, zolang de wagen op mijn naam blijft staan
Comment