Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Inschrijvingsgeld (BIV) moet je nooit 2x betalen. Je hebt dus voor een omweg gekozen

Je was best zelf naar de div gestapt, dan heb je je plaat de volgende dag. Hoe iets opgestuurd moet worden ben je minstens een maand aan't wachten, ze hebben een enorme achterstand in Brussel...
    en gaat bovendien erg snel bij DIV : kortelings geleden plaat gaan aanvrageb voor ingevoerd voeruit : in 10 min was ik buiten (satelliet van DIV in Alken), volgende dag plaat geleverd

Comment

• Idem.

Ofja, mijn ouders toch

Comment

• hoe zit dat nu eigenlijk, is het de bedoeling dat iedereen binnen de paar jaar een nieuwe plaat heeft, of moogt ge zo lang ge uw auto niet uitschrijft met uw oude plaat blijven bollen?

Comment

• Ge krijgt een nieuwe plaat van zodra ge het DIV nodig hebt. Dus ook bv bij een adreswijziging...

Comment

• Ik heb deze week m'n Simca 1000 van o-plaat naar dagelijkse keuring gebracht.
            Heeft iemand een idee waar ik een reproduktieplaat (vooraan) kan aanschaffen in de vierkante vorm? Het bevestigingsvlak op de voorkant is niet echt zo breed voor een rechthoekig model...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
              Ik heb deze week m'n Simca 1000 van o-plaat naar dagelijkse keuring gebracht.
              Heeft iemand een idee waar ik een reproduktieplaat (vooraan) kan aanschaffen in de vierkante vorm? Het bevestigingsvlak op de voorkant is niet echt zo breed voor een rechthoekig model...
              Bestel nu uw nummerplaat bij ons. Indien u dit besteld op een werkdag voor 16.00u, dan wordt uw nummerplaat de volgende werkdag geleverd!

kan je in elk formaat een reproductieplaat krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                http://www.autoplaten.be

kan je in elk formaat een reproductieplaat krijgen
                en voor die paar euri meer, moet je het niet laten.
                Bedankt !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i386DX Bekijk Berichten
                  Ge krijgt een nieuwe plaat van zodra ge het DIV nodig hebt. Dus ook bv bij een adreswijziging...
                  Daar hebt ge de DIV toch niet voor nodig.

Comment

• Dagje Brussel:

Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                    Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i386DX Bekijk Berichten
                      Ge krijgt een nieuwe plaat van zodra ge het DIV nodig hebt. Dus ook bv bij een adreswijziging...
                      Fout, je mag 1 adreswijziging doen. Bij de 2e moet je een nieuwe nummerplaat aanvragen.
                      Normaal mocht je zoveel adreswijzigingen doen tot de plaats op was op je roos papier (plaats voor 2) maar nu zijn ze overgestapt op max 1 adreswijziging.

En normaal zal de Europese plaat binnen 2 jaar verplicht zijn voor iedereen
                      Gehoord van een betrouwbare bron.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                        ...
                        En normaal zal de Europese plaat binnen 2 jaar verplicht zijn voor iedereen
                        Gehoord van een betrouwbare bron.
                        Wie zal zoiets nu al weten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                          Wie zal zoiets nu al weten?
                          Ik had zo al een vermoeden dat ze de overstap ooit eens gingen verplichten.
                          Anders zou hun uitdoofscenario wel eens lang kunnen duren.

Comment

• Het zal nogal meevallen, andere auto, nieuwe plaat.
                            Binnen 5 jaar zou je dan al niet veel "oude" platen meer zien.

(als het binnen 2 jaar niet verplicht is zoals boven wordt geschreven)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                              Fout, je mag 1 adreswijziging doen. Bij de 2e moet je een nieuwe nummerplaat aanvragen.
                              Normaal mocht je zoveel adreswijzigingen doen tot de plaats op was op je roos papier (plaats voor 2) maar nu zijn ze overgestapt op max 1 adreswijziging.
                              Als je zo'n geval graag je combinatie behoudt, wat zijn je opties? Diefstal van formulieren/papieren aangeven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                Het zal nogal meevallen, andere auto, nieuwe plaat.
                                Binnen 5 jaar zou je dan al niet veel "oude" platen meer zien.

(als het binnen 2 jaar niet verplicht is zoals boven wordt geschreven)

bij de invoering van deze plaat werd toch aangekondigd dat je pas een nieuwe plaat kreeg als je van wagen veranderde?

ik heb zwart op wit staan dat ik mijn plaat op de kever mag houden, desnoods nog 200 jaar bij wijze van spreken, zolang de wagen op mijn naam blijft staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk Berichten
                                  Als je zo'n geval graag je combinatie behoudt, wat zijn je opties? Diefstal van formulieren/papieren aangeven?
                                  1000euro betalen zodat het een perso wordt denk ik

Comment

• Kutsysteem is het, zit al 2 weken op m'n plaat te wachten .

Comment

• Er rijdt hier een Landrover die een VL over zijn B heeft overgeplakt voor en achteraan. Kan ik daar klacht voor indienen bij de flikken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Er rijdt hier een Landrover die een VL over zijn B heeft overgeplakt voor en achteraan. Kan ik daar klacht voor indienen bij de flikken ?
                                        vast en zeker! haha ; )

Comment

Working...
                                        X