Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenIk heb deze week m'n Simca 1000 van o-plaat naar dagelijkse keuring gebracht.
Heeft iemand een idee waar ik een reproduktieplaat (vooraan) kan aanschaffen in de vierkante vorm? Het bevestigingsvlak op de voorkant is niet echt zo breed voor een rechthoekig model...Bestel nu uw nummerplaat bij ons. Indien u dit besteld op een werkdag voor 16.00u, dan wordt uw nummerplaat de volgende werkdag geleverd!
kan je in elk formaat een reproductieplaat krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
Bedankt !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door i386DX Bekijk BerichtenGe krijgt een nieuwe plaat van zodra ge het DIV nodig hebt. Dus ook bv bij een adreswijziging...
Comment
-
Dagje Brussel:
Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door i386DX Bekijk BerichtenGe krijgt een nieuwe plaat van zodra ge het DIV nodig hebt. Dus ook bv bij een adreswijziging...
Normaal mocht je zoveel adreswijzigingen doen tot de plaats op was op je roos papier (plaats voor 2) maar nu zijn ze overgestapt op max 1 adreswijziging.
En normaal zal de Europese plaat binnen 2 jaar verplicht zijn voor iedereen
Gehoord van een betrouwbare bron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten...
En normaal zal de Europese plaat binnen 2 jaar verplicht zijn voor iedereen
Gehoord van een betrouwbare bron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenWie zal zoiets nu al weten?
Anders zou hun uitdoofscenario wel eens lang kunnen duren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenFout, je mag 1 adreswijziging doen. Bij de 2e moet je een nieuwe nummerplaat aanvragen.
Normaal mocht je zoveel adreswijzigingen doen tot de plaats op was op je roos papier (plaats voor 2) maar nu zijn ze overgestapt op max 1 adreswijziging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenHet zal nogal meevallen, andere auto, nieuwe plaat.
Binnen 5 jaar zou je dan al niet veel "oude" platen meer zien.
(als het binnen 2 jaar niet verplicht is zoals boven wordt geschreven)
bij de invoering van deze plaat werd toch aangekondigd dat je pas een nieuwe plaat kreeg als je van wagen veranderde?
ik heb zwart op wit staan dat ik mijn plaat op de kever mag houden, desnoods nog 200 jaar bij wijze van spreken, zolang de wagen op mijn naam blijft staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk BerichtenAls je zo'n geval graag je combinatie behoudt, wat zijn je opties? Diefstal van formulieren/papieren aangeven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEr rijdt hier een Landrover die een VL over zijn B heeft overgeplakt voor en achteraan. Kan ik daar klacht voor indienen bij de flikken ?
Comment
Comment