Morgen is binnenspringen want het stoort mij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEr rijdt hier een Landrover die een VL over zijn B heeft overgeplakt voor en achteraan. Kan ik daar klacht voor indienen bij de flikken ?
Strak plan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk spot uw Honda trouwens regelmatig in Deurne dicht bij zo'n sporthal ergens .
Da's een andere, staat idd altijd op de Ruggeveldlaan geparkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDa's een andere, staat idd altijd op de Ruggeveldlaan geparkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenKutsysteem is het, zit al 2 weken op m'n plaat te wachten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenKutsysteem is het, zit al 2 weken op m'n plaat te wachten .Oorspronkelijk geplaatst door Lee Bekijk BerichtenIk al 5 weken :-). ...
Dank u, geeft ne mens nog wat moed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenKutsysteem is het, zit al 2 weken op m'n plaat te wachten .
Want dan ben je dus inderdaad MINSTENS een maand aan't wachten...
Comment
-
idd : in praktijk = papieren heen & weer = 1 week
+ daarbij 3 a 4 weken vertraging bij DIV (afhandeling aanvragen die via post binnenkomen), dus dikke maand !
Mijn raad : als je kunt, ga naar een DIV-satelliet om je nummerplaat aan te vragen indien je het online niet kunt (vb bij import), dan heb je de volgende dag je nummerplaat !
Kostte mij een ritje naar DIV-satelliet, was in 10 min buiten (incl douane-check), volgende dag was mijn nummerplaat er
Comment
-
Mocht het een troost zijn ik heb 7 weken moeten wachten maar dat ging om een ingevoerd voertuig en ik kwam een papier tekort, stakingen van de post, sluiting van DIV tussen kerst en nieuw enzovoorts. Maar idd post opsturen proberen te vermijden en gewoon met al je papieren naar een DIV satelliet gaan spaart heel wat tijd uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk BerichtenMocht het een troost zijn ik heb 7 weken moeten wachten maar dat ging om een ingevoerd voertuig en ik kwam een papier tekort, stakingen van de post, sluiting van DIV tussen kerst en nieuw enzovoorts. Maar idd post opsturen proberen te vermijden en gewoon met al je papieren naar een DIV satelliet gaan spaart heel wat tijd uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk hoop dat je niet je papieren hebt moeten opsturen naar Brussel?
Want dan ben je dus inderdaad MINSTENS een maand aan't wachten...Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenInderdaad, toptip!
Maar voor velen al te laat
Te laat dus
Ach ja, nog een weekje of 4 te gaan dan
Comment
-
Geduld is een mooie deugd
Als je perse zo een nieuwe wilt hebben, ben dan bereid om erop te wachten
Vond die uitleg van die persman wel veelzeggend (ivm de betaling van de taksen) : als je niet zeker bent dat je al betaald hebt of niet, wacht dan even. Onze diensten hebben een zware achterstand door de invoering van de nieuwe platen, en de herinneringen voor betalingen van verkeerstaks, lopen achter.
Met andere woorden : wij zijn ambtenaren, hebben nooit geleerd wat het woord efficientie betekend, laat ons rustig in een hoekje werken, volgend jaar hebben we dat werk allemaal ingehaald.
De onnodig beslissing om mensen toe te laten hun oude plak door een nieuwe te wijzigen, hadden ze beter ofwel niet, ofwel later gedaan. Maar ja, dan moesten ze hun verstand gebruiken ... een brug te ver.
Maar of ze het inefficientie-niveau van justitie zullen halen (waar deze ambtenaren jaloers op zijn), weet ik nog niet. Het is vechten met ongelijke wapens he, bij justitie hebben ze gelukkig iets dat "verjaring" noemt, en bij DIV niet.
Ach zo meneer, uw aanvraag dateert al van 40 dagen geleden ? Neen, dan gaan we die aanvraag annuleren. Als ze zouden kunnen, ze zouden het doen. Bende amateurs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DEAP Bekijk BerichtenIk had zo al een vermoeden dat ze de overstap ooit eens gingen verplichten.
Anders zou hun uitdoofscenario wel eens lang kunnen duren.
Daarom is dat zo populair bij ambtenaren
Er zal toch iemand met een halve beetje ambitie tussengezeten hebben, maar of het die Schouppe was ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenGeduld is een mooie deugd
Als je perse zo een nieuwe wilt hebben, ben dan bereid om erop te wachten
Vond die uitleg van die persman wel veelzeggend (ivm de betaling van de taksen) : als je niet zeker bent dat je al betaald hebt of niet, wacht dan even. Onze diensten hebben een zware achterstand door de invoering van de nieuwe platen, en de herinneringen voor betalingen van verkeerstaks, lopen achter.
Met andere woorden : wij zijn ambtenaren, hebben nooit geleerd wat het woord efficientie betekend, laat ons rustig in een hoekje werken, volgend jaar hebben we dat werk allemaal ingehaald.
De onnodig beslissing om mensen toe te laten hun oude plak door een nieuwe te wijzigen, hadden ze beter ofwel niet, ofwel later gedaan. Maar ja, dan moesten ze hun verstand gebruiken ... een brug te ver.
Maar of ze het inefficientie-niveau van justitie zullen halen (waar deze ambtenaren jaloers op zijn), weet ik nog niet. Het is vechten met ongelijke wapens he, bij justitie hebben ze gelukkig iets dat "verjaring" noemt, en bij DIV niet.
Ach zo meneer, uw aanvraag dateert al van 40 dagen geleden ? Neen, dan gaan we die aanvraag annuleren. Als ze zouden kunnen, ze zouden het doen. Bende amateurs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenGe hebt het precies niet op ambtenaren he.
On topic, mooie nummerplaat (@Slabate) gespot vanmiddag in Damme:
Dat wordt dan later 9-001-SLS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenVraagje: Als je een nieuwe nummerplaat krijgt, moet je de oude terugsturen omdat je anders 2 keer verkeersbelasting zou moeten betalen.
Nu, kan je niet gewoon je nieuwe plaat ineens terugsturen en met je oude blijven rijden?
Comment
Comment