Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHeb ik ook gezien in Damme, op dezelfde plaats. Toevallig geen wielrenner zien passeren?
Er was trouwens best wat weinig volk, maar ze stopten wel allemaal aan de SLS.
Dat zou me om den duur ook beginnen ambeteren (kijken is niks, maar de meesten zitten er met hun vettige pollekes aan). Dan toch liever een ietwat 'bescheidener' CL 65 ofzo .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenValt het jullie ook op nu met de nieuwe nummerplaten dat er nu veel van deze schandalig scheef op de wagen gevezen zitten.
Waarschijnlijk valt dat nu meer op omdat ze langer zijn.
Ik heb zo al eens gekeken 6 op de 10 hangt scheef, en nog geen klein beetje.
Zo nam ik mijn auto niet mee in de garage!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenik heb te vroeg gepost hier
ik ben vanmiddag naar de Supra Bazar geweest en tot mijn verbazing hadden ze eindelijk een nieuwe lading nrplaathouders binnengekregen.. ik heb er eentje meegebracht, kostte slechts 2.7 euro, en ziet er exact hetzelfde uit als de jouwe
2,49 euro in de Euroshop in Sint-Niklaas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk hoop dat ik APU krijg
Thank you, come again
Damn, zo dichtbij , ik heb APO
Geen APU
Comment
-
Ik zag laatst nog een APU, maar zonder 1 ervoor, dus nog een oude plaat.
1-ALI heb ik wel al gezien. En een vriend van m'n vader heeft ook ALI, maar dan van een paar decennia terug.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk zag laatst nog een APU, maar zonder 1 ervoor, dus nog een oude plaat.
1-ALI heb ik wel al gezien. En een vriend van m'n vader heeft ook ALI, maar dan van een paar decennia terug.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenEen ALI-plaat van een paar decennia terug? Die werden in 2000 uitgereikt…
Oftewel heb ik de ironie gwn niet door, dat kan ook
Comment
-
Reden tot invoeren van de Europese plaat: kakafonie aan verschillende groottes en types oude Belgische platen. Bij overtredingen in Europa wordt door middel van diverse computerprogramma's de exacte eigenaar van het voertuig bepaald. De huidige software heeft echter problemen met het herkennen van veel van die oude Belgische platen op klein formaat die niet goed leesbaar zijn en de buitenlandse autoriteiten willen de moeite niet doen om daar veel geld in te pompen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kapie Bekijk BerichtenDat kan toch wel, niet? mijn vader rijdt al minstens 20 jaar rond met een combinatie die begint met G
Oftewel heb ik de ironie gwn niet door, dat kan ookRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenReden tot invoeren van de Europese plaat: kakafonie aan verschillende groottes en types oude Belgische platen. Bij overtredingen in Europa wordt door middel van diverse computerprogramma's de exacte eigenaar van het voertuig bepaald. De huidige software heeft echter problemen met het herkennen van veel van die oude Belgische platen op klein formaat die niet goed leesbaar zijn en de buitenlandse autoriteiten willen de moeite niet doen om daar veel geld in te pompen.
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenDe letters I, M, Q en W werden pas in augustus 2000 ingevoerd, vandaar dat de ALI-platen pas in 2000 voor de eerste keer verschenen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenDe letters I, M, Q en W werden pas in augustus 2000 ingevoerd, vandaar dat de ALI-platen pas in 2000 voor de eerste keer verschenen.
En een auto met een nummerplaat die begint met M of W ga je nooit tegenkomen, deze zijn voorbehouden voor motoren, waarbij de motorplaten beginnende met M ook al lang voor 2000 bestonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kapie Bekijk BerichtenAls men in de jaren '70 begonnen is met nummerplaten in combinatie van ABC-123 uit te geven en men start bij de eerste nieuwe inschrijving met AAA-001, zit men toch binnen het jaar aan de combinatie ALI-XXX? Of zie ik hier iets over het hoofd?
En een auto met een nummerplaat die begint met M of W ga je nooit tegenkomen, deze zijn voorbehouden voor motoren, waarbij de motorplaten beginnende met M ook al lang voor 2000 bestonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenMisschien werden lettercombinaties die een I, Q, M, W bevatten toen gewoon overgeslaan? slabate weet het sowieso.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenMisschien werden lettercombinaties die een I, Q, M, W bevatten toen gewoon overgeslaan? slabate weet het sowieso.
Comment
-
Laten we eens even aan het rekenen slaan ==> als er wekelijks zo'n 35.000 nieuwe platen worden uitgereikt, betekent dit dat het een klein half jaar zal duren vooraleer de A-reeks op zal zijn (1-A**-***), en begonnen kan worden aan de B-reeks. Dus na ruim tien jaar zullen alle combinaties uitgeput zijn onder de code 1 (1-***-***), om dan te starten met de begincode 2. Wat ik wil zeggen is dat de lettercombinatie van onze nieuwe platen met beginindexen van 1 tot 9 heeeeeel lang zullen kunnen meegaan!! Een kleine eeuw ...
Comment
Comment