Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
    bring out the gimp

awel zo mag ze er van mij direct komen.
    wit zwart, zonder streepjes en een wapenschild erbij.
    heel knap zo.
    wimoptiek.be op

Comment

Idd. Dat wapenschild doet het hem wel. Beetje german-style.

Comment

ik vind er niks mis mee. die nummerplaathouders vol reclame (zoals 99% van Belgie ze heeft) zien er niet uit. en eerlijk gezegd vind ik een kleine nummerplaat in een grote uitsparing ook niet alles!
        Gewoon doen zoals in de rest van Europa, breed formaat, met uizondering van US-import auto's. precies zoals ze in NL doen.

Comment

het oude Zwitserse formaat is trouwens ook allesbehalve passend op een Europese wagen:

Comment

Ja maar die is gewoon retevet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Ja maar die is gewoon retevet!
              schildjes en letterype is idd vet, de afmetingen zijn alleen achterlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Dat kan je met de huidige platen toch ook niet?
                En hoe doet de rest van Europa dat dan als ze Amerikaanse wagens importeren?
                Het gaat net of wel moet je de randen wat plooien.

In Nederland, Duitsland en Groot-Brittannië kan je gepaste platen hebben, zodat ze er zeker tussen in gaan. Dit dient wel aangevraagd te worden. Daarmee dat ik ook hoop dat ze dit gaan voorzien.

Comment

Bahbahbah. Ik mis de rode plaatjes nu al.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick B. Bekijk Berichten
                    Bahbahbah. Ik mis de rode plaatjes nu al.
                    blij dat ook jong gepeupel onze platen leuk vind

sorry om u erbij te sleuren

Comment

Ben toch oud genoeg om een eigen mening te hebben?

Comment

als je ze mist, kan je een paar duplicaatjes laten maken om aan je muur te hangen boven je bed

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Opsplitsing in provincies of dergelijke houdt volgens mij weinig steek; dat is regionaliserend en minder uniform dan nu wat volgens mij absoluut niet de bedoeling is.

Vier regeringen zijn op internationaal (europees) vlak al behoorlijk gênant, 10 soorten nummerplaten in zo'n klein land zijn weinig zinvol.

Het is wel een leuk ontwerp dat hier gepost wordt, en zelf zou ik het ook leuk vinden om te kunnen zien aan de hand van een plaat vanwaar ze komt
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

ik ben fier op A

Comment

Ge ziet van hier dat ik met een 'B' op mijn auto ga rond rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                                ik zou liever B-000001 willen
                                been
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Zoals al vermeld geweest is: waarom zijn ze eerst nog een nieuwe reeks begonnen? Zijn die nu echt zó achterlijk?

Deze europese plaat zat er toch al lang aan te komen zeker, waarom daar dan eerst nog met wachten? Om eerst nog wat perso-plaat-inkomsten binnen te rijven?

Voor de rest wel voorstander, alleen stom dat ze daar met gewacht hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                                    Zoals al vermeld geweest is: waarom zijn ze eerst nog een nieuwe reeks begonnen? Zijn die nu echt zó achterlijk?

Deze europese plaat zat er toch al lang aan te komen zeker, waarom daar dan eerst nog met wachten? Om eerst nog wat perso-plaat-inkomsten binnen te rijven?

Voor de rest wel voorstander, alleen stom dat ze daar met gewacht hebben...
                                    Nieuwe reeks heeft te maken met kost, het was gewoon simpel en goedkoop om de letters en cijfers om te wisselen.(beslissing van Landuyt, die was daar toen voor bevoegd)

Maar net na de verkiezingen begon Schouppe daar kritiek op te hebben en nu krijgen we dus een nieuwe, omdat Schouppe dat gedroomd heeft.

Comment

Mja ok, maar toch, uiteindelijk gaat het nog altijd geld kosten... Blijf het idioot vinden dat ze het niet direct tegoei gedaan hebben.

Comment

ik zal maar niet te rap de neus van mijn kar laten fixen om de gaten te dichten en een stickerplaat te steken. Voor hetzelfde moet er volgend jaar toch verplicht een grote op.

Comment

• Ik krijg die grote platen nooit op mijn wagen....Japanse platen zijn klein en vierkant...onze Belgische plaat kon net in die uitsparing. Ik hoop dus dat er mogelijkheden zullen bestaan om een aangepast formaat te krijgen.

Bovendien zal ik nooit rondrijden met een B op mijn wagen, dan plak ik er desnoods een VL over

Comment

Working...
                                          X