Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
    awel zo mag ze er van mij direct komen.
    wit zwart, zonder streepjes en een wapenschild erbij.
    heel knap zo.
    ²²²² knappe plaat !

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
    ik vind er niks mis mee. die nummerplaathouders vol reclame (zoals 99% van Belgie ze heeft) zien er niet uit.
    ²²²² zat er vandaag ook nog aan te denken, b.v. al die Mercedessen met die (bij sommige koetswerkkleuren) gatlelijke grijze nummerplaathouders... ipv gewoon een chroom randje te nemen. Bah.

Comment

• mercedes had die als standaard
      tot - nuja - tuners het begonnen over te nemen, zijn ze overgeschakeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MalinwaForever Bekijk Berichten
        Bovendien zal ik nooit rondrijden met een B op mijn wagen, dan plak ik er desnoods een VL over
        Ik hoop dat ge dan vaak en hard beboet wordt. Een nummerplaat plakt ge ni af. En ge zijt nog altijd Belg, of ge nu wilt of niet.

Ik vind ze écht knap. Dat wapenschild -> fokkin' zalig

Comment

• mercedes had die als standaard
          tot - nuja - tuners het begonnen over te nemen, zijn ze overgeschakeld

ben er zeker van dat op eenvoudige vraag in de meeste garages het oude type nog voorradig is
          in st-niklaas zelfs nog voor de 5 karakters

Comment

• En blij dat het lettertype op wat trekt. Als ge die Poolse nummerplaten bekijkt -> 't is precies met oude strookjes zwarte tape dat ze die letters en cijfers hebben gevormd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ik hoop dat ge dan vaak en hard beboet wordt. Een nummerplaat plakt ge ni af. En ge zijt nog altijd Belg, of ge nu wilt of niet.
              idem!
              En als ge wat wilt plakken:
              In plaats van een Vl ge zou EUR er moeten opplakken gedomme!

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                Mja ok, maar toch, uiteindelijk gaat het nog altijd geld kosten... Blijf het idioot vinden dat ze het niet direct tegoei gedaan hebben.
                Jij snapt blijkbaar niet dat ze het wel diirect goed gedaan hebben, maar nu ineens fout doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  idem!
                  En als ge wat wilt plakken:
                  In plaats van een Vl ge zou EUR er moeten opplakken gedomme!
                  Laten we er geen politieke discussie van maken, maar een B komt er bij mij niet op.

Comment

• bij mij ook ni
                    alleen al omdat ons heden ten dage rood al lang genoeg is gekend, ook door de ons omringende landen

moest ik naar den afrik trekken zou ik wel b plakken

Comment

• ze zullen wel zien dat het past

in nederland heb je toch ook kleinere formaten voor op die dodge pick up's en zelfs vierkante voor op een r4'ke ofzo gelijk ne moto

In belgie moet alles eerst verkeerd zijn hé
                      gelijk de euro's daar stond ook de "A" van Belgie op
                      nu hebben ze er rap een "B" van gemaakt

Comment

• belgie is z op de euro's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik vind ze écht knap. Dat wapenschild -> fokkin' zalig
                          Als dat wapenschild er komt ruil ik volgend jaar al in denk ik (tenzij ik opnieuw BIV zou moeten betalen)
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn1980 Bekijk Berichten
                            ze zullen wel zien dat het past

in nederland heb je toch ook kleinere formaten voor op die dodge pick up's en zelfs vierkante voor op een r4'ke ofzo gelijk ne moto

In belgie moet alles eerst verkeerd zijn hé
                            gelijk de euro's daar stond ook de "A" van Belgie op
                            nu hebben ze er rap een "B" van gemaakt
                            Heb vandaag nog een Nederlandse vrachtwagen gezien van DHL, die had ook zo een vierkante plaat achteraan.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Dat voorbeeld dat hier staat is toch geen voorbeeld van onze nieuwe nummerplaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Dat voorbeeld dat hier staat is toch geen voorbeeld van onze nieuwe nummerplaat?
                                Beste voorbeeld zijn de handelaarsplaten of de nummerplaten van de aanhangwagens. Die zijn al volgens dat systeem ( buiten de kleur ).

Comment

• Maar we mogen nog zolang we willen met een oude nummerplaat rondrijden?
                                  Of moet je veranderen naar nieuw type plaat bij inschrijving van een nieuwe auto?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  We zijn ook Vlamingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    We zijn ook Vlamingen
                                    Maar in de eerste plaats Belg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Maar in de eerste plaats Belg
                                      Vlaming - Belg - Europeaan - wereldburger.

Dus in de eerste plaats Vlaming, simpel toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        Vlaming - Belg - Europeaan - wereldburger.

Dus in de eerste plaats Vlaming, simpel toch
                                        Kent gij het vlaamse volkslied dan beter dan de brabançonne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Kent gij het vlaamse volkslied dan beter dan de brabançonne?
                                          Ik kan ze allebei neuriën en dat is het

Comment

Working...
                                          X