Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sinds 2008 is het in Nederland geen twee karakters meer per keer:
Ja, weet ik, maar ik bedoelde de oude combinatie, vb FZ-34-KL
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Europa heeft de beslissing reeds genomen in 1998 om het uitzicht van de nummerplaten te uniformiseren voor alle voertuigen die ingeschreven zijn binnen de Europese Unie.
Het Koninklijk Besluit van 20.07.2001 herneemt de wet op de inschrijving van motorvoertuigen in België. Dit KB zal weldra gewijzigd worden ingevolge de invoering van de nieuwe Europese nummerplaten.
De Staatssecretaris voor Mobiliteit, Etienne Schouppe, heeft aan de DIV (Dienst Inschrijving Voertuigen) gevraagd, om de nieuwe nummerplaten te introduceren vanaf 15 november 2010.
't Lijkt er dus op dat bijna iedereen (op lange termijn) een nieuwe plaat krijgt met een nieuwe combinatie. Nuja zo zonder die B ervoor is wel handig als je een tripje maakt naar Hongarije oid, dan mogen ze al "goed zoeken" om de boete op te sturen :p.
Gepersonaliseerde nummerplaten beginnend met 9 - XXX - xxx zullen 1.000,00 Euro kosten vanaf 15 november 2010.
Damn.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
't Lijkt er dus op dat bijna iedereen (op lange termijn) een nieuwe plaat krijgt met een nieuwe combinatie. Nuja zo zonder die B ervoor is wel handig als je een tripje maakt naar Hongarije oid, dan mogen ze al "goed zoeken" om de boete op te sturen :p.
Ze waren toch verrassend snel in onze nationaliteit te vinden he? Aan de grens gewoon combinatie geven, zonder nationaliteit of zelfs maar auto te tonen, ze wisten dat we belgen waren, terwijl er in Scandinavië, Litouwen, Letland en Hongarije met dezelfde combinaties gereden wordt.
Van die controle op de brug heb ik inderdaad wel nooit iets gehoord.
En ik wil geen nieuwe combinatie, mijn plaat hangt er nu al 6 jaar op en die wil ik houden.
Gepersonaliseerde nummerplaten beginnend met 9 - XXX - xxx zullen 1.000,00 Euro kosten vanaf 15 november 2010.
Die negen is zo stom, hadden ze nu gewoon in plaats van die 9 dat je een willekeurig cijfer of een letter mocht kiezen dan zou je er iets leuks van kunnen maken
Had nochtans graag eens een gepersonaliseerde nummerplaat gekocht maar no way dat ik 1000 euro op tafel ga leggen om dan met zo'n stomme 9 rond te rijden
Comment