Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet er iemand wat er gebeurt met de 001-AAA's? Worden die nog verder gebruikt of worden die abrupt overgeschakeld naar de 1-AAA-003's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OAW Bekijk Berichten
      Weet er iemand wat er gebeurt met de 001-AAA's? Worden die nog verder gebruikt of worden die abrupt overgeschakeld naar de 1-AAA-003's?
      Die zullen nog 60 jaar lang herinneren aan het feit dat een paar jaar geleden iemand een gigantische blunder gemaakt heeft.

Kans is zelf groter dat Belgie eerder splitst dan dat ze die platen uit roulatie krijgen. Want, zo'n platen uit roulatie krijgen, daarvoor moet je efficient werken, en bij de overheid kennen ze enkel de ene kant van het spectrum, zijnde : klungelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
        't zou al erg moeten tegenslaan om met twee gaatjes gans de leesbaarheid om zeep te helpen.
        met een paar goedgeplaatste gaten en de vijzen in de juiste kleur is dat geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten
          Die zullen nog 60 jaar lang herinneren aan het feit dat een paar jaar geleden iemand een gigantische blunder gemaakt heeft.

Kans is zelf groter dat Belgie eerder splitst dan dat ze die platen uit roulatie krijgen. Want, zo'n platen uit roulatie krijgen, daarvoor moet je efficient werken, en bij de overheid kennen ze enkel de ene kant van het spectrum, zijnde : klungelen.
          Blunder ? Nu ben ik efkes niet mee denk ik.

Worden de nieuwe platen cijfer-3letters-3cijfers of cijfer-3 cijfers-3 letters ?
          Ik bedoel dus 1-123-ABC of 1-ABC-123.

En kan je voor een geepersonaliseerde plaat kiezen wat eerst komt?

Comment

• 1-ABC-123

Bij personaliseren zal je wel mogen kiezen zeker?

Comment

• voorlopig worden er geen 1-123-ABC-platen uitgereikt. wanneer men klaar is met de 1-ABC-123-reeks, gaat men gewoon over naar 2-ABC-123.

bij gepersonaliseerde platen mag je inderdaad kiezen.

Comment

• Vanaf wanneer is die Europese plaat voor moto's er? morgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                  En om te antwoorden op de voorgaande vraag ivm die adreswijziging. Er zal inderdaad een nieuwe europese nummerplaat toegekend worden bij elk contact met DIV, vervanging voertuig, verandering adres, ...
                  Dus het is niet voldoende meer om bij adreswijziging dit bij de gemeente te laten vermelden op je roze formulier ?

En wat als je BVBA bvb verandert van maatschappelijke zetel ? Alsof je dan DIV zou moeten inlichten, slaat nergens op IMO.

Als 't klopt is het een totale oplichterij. Volgens mij krijg je enkel een nieuwe plaat bij inschrijving op andere naam/firma.

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                  omdat mensen dan binnen 30 jaar kunnen zeggen: he, een van de eerste platen!

echt
                  Ha, dus jij gaat gedurende 30 jaar met dezelfde wagen rijden en (als die theorie klopt) nooit verhuizen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Ha, dus jij gaat gedurende 30 jaar met dezelfde wagen rijden en (als die theorie klopt) nooit verhuizen ?
                    Eenmaal je plaat vervangen is door een Europese, mag je die gewoon houden bij verandering van wagen toch? Als hij dus nu een 1-AAA-xxx plaat neemt, zal hij die gewoon houden.

Comment

• Die nieuwe nummerplaat past niet op mijn wagen of ik moet al zo'n vierkante pakken

Comment

• En wat is de deadline?
                        Want ik ben eigenlijk vanplan zolang mogelijk die kosten te besparen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OAW Bekijk Berichten
                          Weet er iemand wat er gebeurt met de 001-AAA's? Worden die nog verder gebruikt of worden die abrupt overgeschakeld naar de 1-AAA-003's?
                          Gewoon ineens overschakelen zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten

60 jaar lang? Als d'r dan iemand met eenen auto van minstens 60 jaar oud rond rijd wel, ma die kans lijkt me klein.
                          Bij iedere nieuwe inschrijving moet je je oude plaat immers inruilen voor een nieuwe.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                            Vanaf wanneer is die Europese plaat voor moto's er? morgen?
                            Naar 't schijnt wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                              En wat is de deadline?
                              Want ik ben eigenlijk vanplan zolang mogelijk die kosten te besparen.
                              Deadline is voorbij, elke verandering die je nu doet = EU plaat.

Daarna blijf je de plaat natuurlijk wel houden.

Comment

• Plaat overzetten van vaders naam op de mijne lukt dan ook niet meer zeker?

Comment

• Nope, ik heb hetzelfde voor

En opnieuw BIV dokken van vader op zoon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Naar 't schijnt wel...
                                    dus als ik morgen een moto ga inschrijven ben ik te laat? gvd

Comment

Yup, sowieso.

Comment

Ja...

Oldtimers hebben een speciale plek in het hart van autoliefhebbers over de hele wereld. Deze klassieke voertuigen vertegenwoordigen een stukje geschiedenis op wielen. Of het nu gaat om een prachtige vintage sportwagen, een elegante oldtimer limousine of een robuuste klassieke motorfiets, oldtimers stralen charme en karakter uit. Wat is een oldtimer? Mocht je hier komen voor onderzoek, helpen we je graag: een oldtimer is een voertuig dat een bepaalde leeftijd heeft bereikt en als historisch, zeldzaam en waardevol wordt beschouwd. Hoewel de precieze definitie kan variëren, wordt in het algemeen aangenomen dat een voertuig pas een oldtimer is wanneer het

Comment

• alea iacta est, zou de wever zeggen

Comment

Working...
                                          X