Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoewel ik mijn aanvraag al 25 uur geleden gedaan heb, heb ik mijn plaat nog niet gekregen… En ze zeiden dat het binnen de 24 uur zou gebeuren… FAIL! De bpost-agent krijgt €1 minder voor elk uur dat hij te laat is
Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
Net nog eens naar Ethias (Leuven) gebeld, zij kunnen nog steeds geen inschrijvingen uitvoeren, en weten ook niet wanneer ze dat wel gaan kunnen.
Grmbl.
Ik heb vanmorgen, om 09.15 hr reeds een email ontvangen van mijn Ethias-kantoor met de toekenning van mijn nieuwe Europese nummerplaat.
Ze hebben me 1 - AAG - 335 toegekend.
Ik heb vanmorgen, om 09.15 hr reeds een email ontvangen van mijn Ethias-kantoor met de toekenning van mijn nieuwe Europese nummerplaat.
Ze hebben me 1 - AAG - 335 toegekend.
Dat heeft me opnieuw doen bellen, en blijkbaar heb ik nu plots ook een nummerplaat 1-AAH-065
Nu maar hopen dat de postbodin ze morgen meeheeft.
Zie je zoiets al hangen op mijne Lotus vooraan ???
Op die van u niet, maar op de Lotussen uw buitenlandse collega's wel. Ik snap gewoon die heisa niet. Nu hebben we eindelijk "normale" platen en rijden we niet meer rond met een plastieken reclamebord van de plaatselijke garage, wat vroeger het geval was.
Op die van u niet, maar op de Lotussen uw buitenlandse collega's wel. Ik snap gewoon die heisa niet. Nu hebben we eindelijk "normale" platen en rijden we niet meer rond met een plastieken reclamebord van de plaatselijke garage, wat vroeger het geval was.
Dat besliste je vroeger zelf toch of je al dan niet met die reclame rondreed?
Dat heeft me opnieuw doen bellen, en blijkbaar heb ik nu plots ook een nummerplaat 1-AAH-065
Nu maar hopen dat de postbodin ze morgen meeheeft.
Te gek wat nummerplaten met een mens kunnen doen!
Elkaar helpen via deze weg, moet toch kunnen, hé..
Soms vertellen de verzekeringsmaatschappijen, dat het systeem overbelast is..
dan kunnen ze rustig hun koffie drinken en krant lezen..
Elkaar helpen via deze weg, moet toch kunnen, hé..
Soms vertellen de verzekeringsmaatschappijen, dat het systeem overbelast is..
dan kunnen ze rustig hun koffie drinken en krant lezen..
Zeker, thanks!
Ik laat je nog iets weten als de plaat geleverd is!
Comment