Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kan ook gewoon die B er afzagen en een nieuw rood randje schilderen

Comment

• Er zijn 3 modellen beschikbaar, er is altijd wel iets dat past

Comment

• Hoewel ik mijn aanvraag al 25 uur geleden gedaan heb, heb ik mijn plaat nog niet gekregen… En ze zeiden dat het binnen de 24 uur zou gebeuren… FAIL! De bpost-agent krijgt €1 minder voor elk uur dat hij te laat is
        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• 12345

Comment

• Toekenning Europese nummerplaat

Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
            Net nog eens naar Ethias (Leuven) gebeld, zij kunnen nog steeds geen inschrijvingen uitvoeren, en weten ook niet wanneer ze dat wel gaan kunnen.
            Grmbl.
            Ik heb vanmorgen, om 09.15 hr reeds een email ontvangen van mijn Ethias-kantoor met de toekenning van mijn nieuwe Europese nummerplaat.
            Ze hebben me 1 - AAG - 335 toegekend.
            Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
            VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
            VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
            Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
            Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
            Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
              heeft iemand een idee welke leuke combinatie je zou kunnen maken voor een noble m12 gto ?
              9-nob-012

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                Ik heb vanmorgen, om 09.15 hr reeds een email ontvangen van mijn Ethias-kantoor met de toekenning van mijn nieuwe Europese nummerplaat.
                Ze hebben me 1 - AAG - 335 toegekend.
                Dat heeft me opnieuw doen bellen, en blijkbaar heb ik nu plots ook een nummerplaat 1-AAH-065
                Nu maar hopen dat de postbodin ze morgen meeheeft.

Te gek wat nummerplaten met een mens kunnen doen!
                2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                1999 Volvo V70 classic 2.5d
                1967 Volvo 123 GT

Comment

• 1-AAH-069 lijkt me een leukere
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 1-984-vdh !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Zie je zoiets al hangen op mijne Lotus vooraan ???

Op die van u niet, maar op de Lotussen uw buitenlandse collega's wel. Ik snap gewoon die heisa niet. Nu hebben we eindelijk "normale" platen en rijden we niet meer rond met een plastieken reclamebord van de plaatselijke garage, wat vroeger het geval was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dedonax1 Bekijk Berichten
                        Op die van u niet, maar op de Lotussen uw buitenlandse collega's wel. Ik snap gewoon die heisa niet. Nu hebben we eindelijk "normale" platen en rijden we niet meer rond met een plastieken reclamebord van de plaatselijke garage, wat vroeger het geval was.
                        Dat besliste je vroeger zelf toch of je al dan niet met die reclame rondreed?

Comment

• inderdaad, maar kijk eens rond, en dat zijn nu de eersten die reageren op de afmetingen van deze europese plaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                            1-AAH-069 lijkt me een leukere
                            Die zal vandaag ook wel uitgegeven zijn..
                            Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                              Dat heeft me opnieuw doen bellen, en blijkbaar heb ik nu plots ook een nummerplaat 1-AAH-065
                              Nu maar hopen dat de postbodin ze morgen meeheeft.

Te gek wat nummerplaten met een mens kunnen doen!
                              Elkaar helpen via deze weg, moet toch kunnen, hé..
                              Soms vertellen de verzekeringsmaatschappijen, dat het systeem overbelast is..
                              dan kunnen ze rustig hun koffie drinken en krant lezen..
                              Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                1-984-vdh !!
                                Hoe kom je aan deze combinatie ?
                                Graag een beetje uitleg..
                                Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                                  Elkaar helpen via deze weg, moet toch kunnen, hé..
                                  Soms vertellen de verzekeringsmaatschappijen, dat het systeem overbelast is..
                                  dan kunnen ze rustig hun koffie drinken en krant lezen..
                                  Zeker, thanks!
                                  Ik laat je nog iets weten als de plaat geleverd is!
                                  2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                  2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                  2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                  1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                  1967 Volvo 123 GT

Comment

• Misschien straks ook eens naar de verzekeraar bellen dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                      Daarjuist op VT4

En da's geen perso plaat?
                                      Toeval is dat toch ook niet he!

Comment

• das gewoon de eerste plaat van dat type

Comment

• 'k vind zo slecht nog niet staan. Had erger verwacht.

Ik heb er in principe alleen maar voordelen mee, buiten dat het wel vrij groot gaat lijken op een kleine auto

Comment

Working...
                                          X