Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn verzekeringsmakelaar kan blijkbaar nog niet op webDIV...

Comment

• Hier bolt het.

Comment

• Zei ik hem ook. Hij zei dat ze hem laten weten dat hij vanaf half 1 moest proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
          En da's geen perso plaat?
          Toeval is dat toch ook niet he!
          Ze hebben hiervoor wel geen 1.000,00 Euro moeten geven.
          Hetzelfde was met de Renault van RYD (Responsible Young Drivers)

maar.. ze hoeven niet te komen vertellen, dat iedereen gelijk behandeld is.
          Ik wist al van midden september, dat de eerste nummerplaten toegewezen waren, maar bekendmaking mocht pas vanaf 16 november 2010.
          Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
          VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
          VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
          Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
          Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
          Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Hallo iedereen,

Bij deze zou ik graag een algemene oproep willen doen.
            Is er hier iemand die mij kan helpen met het volgende.

Mijn papieren zijn morgen in de garage van men nieuwe VW, ik moet overmorgen vertrekken naar het buitenland met die auto.
            Is er iemand die weet hoe ik overmorgen vroeg men plaat kan bemachtigen?
            Ik heb ze namelijk enorm hard nodig.
            Ik wil ze zelfs in Brussel gaan halen.
            Ook zegt elke verzekeraar me dat WebDIV niet werkt, stilletjes aan geloven we dit niet meer, iemand die hier verder uitleg kan over geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
              En da's geen perso plaat?
              Toeval is dat toch ook niet he!
              Het was ook geen toeval dat de RYD de eerste plaat gekregen hebben. Adolf Schouppe gaf VT4 die 1-AAA-004 cadeau zeker omdat hij op 'Vlaanderen vandaag' was.
              Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
              Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AloHa Bekijk Berichten
                Hallo iedereen,

Bij deze zou ik graag een algemene oproep willen doen.
                Is er hier iemand die mij kan helpen met het volgende.

Mijn papieren zijn morgen in de garage van men nieuwe VW, ik moet overmorgen vertrekken naar het buitenland met die auto.
                Is er iemand die weet hoe ik overmorgen vroeg men plaat kan bemachtigen?
                Ik heb ze namelijk enorm hard nodig.
                Ik wil ze zelfs in Brussel gaan halen.
                Ook zegt elke verzekeraar me dat WebDIV niet werkt, stilletjes aan geloven we dit niet meer, iemand die hier verder uitleg kan over geven?
                Zelf afhalen is niet mogelijk, je kunt wel opteren voor een expresslevering, dan zou je ze vandaag kunnen hebben. Kost wel 80 euro...

Hier werkte daarstraks webdiv nochtans nog.

Comment

• Leaseconnect:

Bij het inschrijven van een voertuig kunt u onmiddellijk aangeven dat u ook een voorste nummerplaat wenst. Deze nummerplaat wordt dan besteld bij onze leverancier en wordt quasi gelijktijdig met de officiële nummerplaat geleverd.
                  Kost 5,95 EUR

Comment

• amaai als ik dat hier lees dan werktde hele molen maar halfsagat...

ik zal nog maar wat wachten om mijn perso plaat om te ruilen, ze is toch zowiezo gereserveerd voor mij..

GINO-072 wordt dus 9-GIN-072

had het ook liever zonder die 9 gezien maar ja of 1-GIN-072

Meneer S is een onbekwame mens ja die niet is eerst info vraagt aan autoclubs of zo alvorens beslissingen te nemen !!
                    En als ik me niet vergis is die ook nog burgemeester van Liedekerke amaai hebt zoiets aan het hoofd van uw gemeente.
                    En latenwe niet vergeten dat het zijn schuld is dat onze treinen niet veilig zijn gemaakt met dat speciaal tostel dat een automatische noodstop doet bij negeren rood signaal hé ! Da was in zijnen tijd! maar hij is daar ontslagen meet zeer veel eurookes !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Als ik zo'n nieuwe plaat bestel krijg ik dan ook een nieuwe auto?
                      Nee, maar wel een nieuw adres.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dedonax1 Bekijk Berichten
                        Op die van u niet, maar op de Lotussen uw buitenlandse collega's wel. Ik snap gewoon die heisa niet. Nu hebben we eindelijk "normale" platen en rijden we niet meer rond met een plastieken reclamebord van de plaatselijke garage, wat vroeger het geval was.
                        Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                        Dat besliste je vroeger zelf toch of je al dan niet met die reclame rondreed?
                        Ja je besliste mss wel zelf maar dat zijn er maar enkelen zoals wij autoforummers. Meestal hingen de garages zo'n ding met reclame en heel de zooi er zelf op, nu met de nieuwe platen is de achterkant veel minder druk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                          Adolf Schouppe
                          Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
                          Meneer S is een onbekwame mens ja
                          Geloven jullie nu echt dat alles veel beter was geweest indien jullie het voor het zeggen hadden?
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                            In Nederland verkopen ze handige plaathouders waar je je plaat kan in klikken. Ik heb de mijne gekocht in een Brezan, €2 als ik me niet vergis.
                            ge gelooft het nooit, maar deze mogen niet meer!
                            de platen moeten geschroefd worden in de 4 gaten die voorzien zijn.

Comment

• Om hier effe snel op te antwoorden, je denkt nu zelf toch niet dat ik mijn nummerplaat in de bumper ga draaien met 4 onozel schroefjes als ik er een schoon houderke voor kan zetten.

Ik nodig de eerste agent uit die me daar voor aan de kant zet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AloHa Bekijk Berichten
                                Om hier effe snel op te antwoorden, je denkt nu zelf toch niet dat ik mijn nummerplaat in de bumper ga draaien met 4 onozel schroefjes als ik er een schoon houderke voor kan zetten.

Ik nodig de eerste agent uit die me daar voor aan de kant zet !
                                dat heb ik niet gezegd èh.

Comment

• De nummerplaat moet met 4 schroeven gemonteerd worden, eventueel op een nummerplaathouder.
                                  Hoeft dus niet in de bumper!

De nummerplaten mogen echter niet geklikt gemonteerd worden.
                                  Waarschijnlijk omdat dan een randje onzichtbaar wordt...

Comment

• Btw, is de site van test-aankoop nu up-to-date of niet?

Ik heb het dan vooral over dit punt:
                                    Is het nog mogelijk de nummerplaat te personaliseren?

Ja, dat kan nog steeds, maar het is wel een dure grap. Voor de personalisering wordt zo'n € 1 000 extra gevraagd. Bovendien hebben die gepersonaliseerde nummerplaten sowieso het indexcijfer "9". De keuzevrijheid zit hem dus nog in de drie letters en de drie cijfers en in de volgorde, dus eerst de drie cijfers of eerst de drie letters. Wie bij een herinschrijving van zijn voertuig erop staat de bestaande karaktercombinatie te bewaren, zal trouwens ook die hoge prijs van een personalisering moeten betalen.

Comment

• Is correct, jammer genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Btw, is de site van test-aankoop nu up-to-date of niet?

Ik heb het dan vooral over dit punt:
                                        Is het nog mogelijk de nummerplaat te personaliseren?

Ja, dat kan nog steeds, maar het is wel een dure grap. Voor de personalisering wordt zo'n € 1 000 extra gevraagd. Bovendien hebben die gepersonaliseerde nummerplaten sowieso het indexcijfer "9". De keuzevrijheid zit hem dus nog in de drie letters en de drie cijfers en in de volgorde, dus eerst de drie cijfers of eerst de drie letters. Wie bij een herinschrijving van zijn voertuig erop staat de bestaande karaktercombinatie te bewaren, zal trouwens ook die hoge prijs van een personalisering moeten betalen.

Enkel wanneer je gehecht bent aan je bestaande combinatie, en je wil die combinatie op je nieuwe plaat, moet je betalen. Niet als je reeds genoeg perso-platen hebt. (dacht ik)
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                          Enkel wanneer je gehecht bent aan je bestaande combinatie, en je wil die combinatie op je nieuwe plaat, moet je betalen. Niet als je reeds genoeg perso-platen hebt. (dacht ik)
                                          Dus
                                          1-ABC-911
                                          en
                                          9-ABC-911
                                          kan je beiden tegenkomen in het straatbeeld...

Terwijl er nu maar 1 ABC-911 is?

Comment

Working...
                                          X