Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja, toch wel.
Is een manier om de omschakeling te versnellen.
Heb het ook horen zeggen van mijn gebuur die het op café gehoord heeft van zijn toogvrienden.
Klopt, of toch ongeveer. Ik heb intussen vernomen dat men die periode gaat verlengen door middel van een sticker (typisch Belgisch). Wie na 1 januari 2011 nog naar het buitenland wil met een oude nummerplaat zal een zo'n blauwe Europese sticker moeten kleven. De nieuwe uiterste datum zal 15 maart worden.
Klopt, of toch ongeveer. Ik heb intussen vernomen dat men die periode gaat verlengen door middel van een sticker (typisch Belgisch). Wie na 1 januari 2011 nog naar het buitenland wil met een oude nummerplaat zal een zo'n blauwe Europese sticker moeten kleven. De nieuwe uiterste datum zal 15 maart worden.
Over de eerste letter dan? Ik heb geen plaats voor een blauwe sticker op mijn nummerplaat.
Zonder de nieuwe plaat ben je WEL verplicht om de bekende B sticker te plakken, zoals altijd het geval geweest is.
bron?
Dan zullen ze op de DIV goed mogen doorwerken als iedereen dat wel eens in het buitenland met zijn/haar wagen rijdt een nieuwe plaat moet hebben tegen 15 maart..
Over de eerste letter dan? Ik heb geen plaats voor een blauwe sticker op mijn nummerplaat.
Zonder de nieuwe plaat ben je WEL verplicht om de bekende B sticker te plakken, zoals altijd het geval geweest is.
Ik veronderstel dat die sticker niet op uw nummerplaat, maar gewoon op de achterzijde van uw voertuig zal moeten komen.
Comment