Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBedankt voor de hulp! Pak van mijn hart of ik kon in t buitenland niet meer rondrijden
t schijnt moogt ge vanaf 1 januari 2011 niet meer met een oude Belgische plaat in t buitenland rondrijden!
Iemand daar ook iets van opgevangen?Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenja, toch wel.
Is een manier om de omschakeling te versnellen.
Heb het ook horen zeggen van mijn gebuur die het op café gehoord heeft van zijn toogvrienden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenKlopt, of toch ongeveer. Ik heb intussen vernomen dat men die periode gaat verlengen door middel van een sticker (typisch Belgisch). Wie na 1 januari 2011 nog naar het buitenland wil met een oude nummerplaat zal een zo'n blauwe Europese sticker moeten kleven. De nieuwe uiterste datum zal 15 maart worden.
Zonder de nieuwe plaat ben je WEL verplicht om de bekende B sticker te plakken, zoals altijd het geval geweest is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenKlopt, of toch ongeveer. Ik heb intussen vernomen dat men die periode gaat verlengen door middel van een sticker (typisch Belgisch). Wie na 1 januari 2011 nog naar het buitenland wil met een oude nummerplaat zal een zo'n blauwe Europese sticker moeten kleven. De nieuwe uiterste datum zal 15 maart worden.
Dan zullen ze op de DIV goed mogen doorwerken als iedereen dat wel eens in het buitenland met zijn/haar wagen rijdt een nieuwe plaat moet hebben tegen 15 maart..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenOver de eerste letter dan? Ik heb geen plaats voor een blauwe sticker op mijn nummerplaat.
Zonder de nieuwe plaat ben je WEL verplicht om de bekende B sticker te plakken, zoals altijd het geval geweest is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichtenbron?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenZonder de nieuwe plaat ben je WEL verplicht om de bekende B sticker te plakken, zoals altijd het geval geweest is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenOwla, dan gaan er veel moeten veranderen...
Comment
-
der zitten er hier toch echt een paar die niet meteen de snelste vos van het pak zijn éCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Het licht brand maar er is niemand thuisCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenHet licht brand maar er is niemand thuis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenHet licht brand maar er is niemand thuis
Comment
-
Het verdrag van Wenen voorziet reeds lang dat de letters van het land van herkomst dienen te worden vermeld.
Voor België is dit al lang het geval door de sticker "B".
Nu deze B op de plaat staat is de sticker niet langer verplicht voor mensen met een nieuwe plaat.
Degene die denken dat de plaat niet legaal is lezen best het staatsblad van 12 november er eens op na !
Comment
-
Comment
Comment