Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net de eerste gezien 1-AAF-xxx !

Comment

• Nu vraag ik mij nog altijd af over hoe het zit met de 'oude' platen in het buitenland vanaf 1/1/11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
        Nu vraag ik mij nog altijd af over hoe het zit met de 'oude' platen in het buitenland vanaf 1/1/11.
        Zolang je uit de intercommunale kantons blijft valt er niet heel veel te vrezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Zolang je uit de intercommunale kantons blijft valt er niet heel veel te vrezen.
          Reken daar maar alle Départementales bij. De Gendarmerie zou op de snelwegen wel nog een gedoogbeleid voeren tot 31,8,2011. Eens de snelweg af is het risico er natuurlijk wel... Benieuwd hoe ze het in Duitsland gaan aanpakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Vierkante plaat neem ik aan. Daar beginnen ze bij Y voor de tweede letter.
            Klopt niet, de allereerste platen die werden ingeschreven via het internet hadden de combinatie 1-AYA-.... Toen ik nog een inschrijving wou doen was het systeem overbelast, iets later ging het opnieuw en kreeg ik de plaat 1-AAC-....

Het klopt dus niet dat ze voor de vierkante platen met 1-AYA-... beginnen.

Voor de rest verloopt alles vrij vlot bij ons, zo goed als alle platen zijn toegekomen (afhankelijk van datum en uur ingave via leaseconnect), combinaties: AYA , AAC, AAH, AAV, ...

Ik wacht tot ik een deftige plaathouder tegenkom voordat ik mijn herinschrijving doe
            Last edited by Alexos; 18/11/2010, 21:59.
            Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

Comment

• Tegen wanneer zouden ze aan de combinatie BEN zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten
                Klopt niet, de allereerste platen die werden ingeschreven via het internet hadden de combinatie 1-AYA-.... Toen ik nog een inschrijving wou doen was het systeem overbelast, iets later ging het opnieuw en kreeg ik de plaat 1-AAC-....

Het klopt dus niet dat ze voor de vierkante platen met 1-AYA-... beginnen.

Voor de rest verloopt alles vrij vlot bij ons, zo goed als alle platen zijn toegekomen (afhankelijk van datum en uur ingave via leaseconnect), combinaties: AYA , AAC, AAH, AAV, ...

Ik wacht tot ik een deftige plaathouder tegenkom voordat ik mijn herinschrijving doe
                Ah, merci om klaarheid te scheppen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Tegen wanneer zouden ze aan de combinatie BEN zitten?
                  Daar wacht ik ook op hahaha

Comment

• Is hier niemand niet op het forum die bij de DIV werkt?
                    Zou handig zijn..

Comment

• nieuwe europese nummerplaat

Hoe doe ik dat voor mijn bestaande wagen een nieuwe plaat aanvragen.

En kan ik nu bij de div zelf de plaat vooraan ook bij bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                        Miljaar, die vierkante plaat is lelijk.
                        Als er op onze oldtimer een nieuwe plaat moet komen, dan zou ik kiezen voor de 'kleine vierkante', want zo'n rechthoekige is echt véél te lang.
                        Die plaat voor vooraan is niet ok hoor. mag niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                          Die plaat voor vooraan is niet ok hoor. mag niet.
                          Vanachter é.

Comment

• Wacht wacht, begrijp ik dat hier goed? Als ge nog een oude Belgische plaat hebt, en ge komt er vanaf 2011 mee ergens in het buitenland, zou t ge er daar voor kunnen beboet worden in dat land? Is dat wel wettelijk correct? Het is toch niet dat de oude platen ineens illegaal gaan worden he? Kan toch allemaal niet he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                              Vanachter é.
                              Doorgedrukte platen mogen niet meer deze bestaan uit twee lagen aluminium. en dat mag niet meer, ook de kleur ral klopt niet.

Comment

• ik heb deze middag 1-AYA -xxx gezien op een nieuwe bestelwagen.

was best vet, was tijdens de 45minuten durende trip naar klant elk nr plaat aan het bekijken in de hoop al een nieuwe tegen te komen.
                                deze middag om te eten in ons cammionet gestapt en zie ik achter ons een ander cammionet staan met een nieuwe plaat, toevallig
                                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                  De vierkante plaat van de Hollanders ziet er wel beter uit met dat Europese blauwe kadertje in de linkerbovenhoek.

Bij de Belgische zit dat indexcijfer in de weg.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• zou het al te laat zijn voor een 1-ARN-0.. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                                      Hoe doe ik dat voor mijn bestaande wagen een nieuwe plaat aanvragen.

En kan ik nu bij de div zelf de plaat vooraan ook bij bestellen?
                                      Via uw verzekeringsmakelaar een herinschrijving laten doen op dezelfde titularis onder een ander plaatnummer.

Duplicaat gaat niet via de DIV, enkel via webdiv.
                                      Less is more...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
                                        zou het al te laat zijn voor een 1-ARN-0.. ?
                                        Neen, vandaag zaten ze pas aan de combinatie 1-AAV-... dus ARN zal nog wel effe duren.
                                        Less is more...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten
                                          Neen, vandaag zaten ze pas aan de combinatie 1-AAV-... dus ARN zal nog wel effe duren.
                                          Denk dat ik dat eens in het oog ga houden dan

Comment

Working...
                                          X