Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Saveria Bekijk Berichten
    is er een manier om een auto, waarvan de leasing in januari start, al eerder in te schrijven bij DIV ?

De bedoeling is om te proberen vanaf dat de DIV aan nrplaatreeks 1-bmw-xxx begint mijn nummerplaat al aan te vragen om zo te proberen zo deze nrplaat te bemachtigen.
    Kan dat bv. met voorinschrijving ofzo ?

alvast bedankt
    Dus de vraag is of je de nummerplaat "1-bmw-xxx" al zou kunnen reserveren tegen dat jij de nodige papieren van je toekomstige wagen hebt ? Klinkt dat niet héél erg als een perso-plate ?

Als dit zou kunnen dan reserveer ik onmiddelijk 1-EVO-007 voor op mijn Evo 7 dus, gratis persoonlijke nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Saveria Bekijk Berichten
      is er een manier om een auto, waarvan de leasing in januari start, al eerder in te schrijven bij DIV ?

De bedoeling is om te proberen vanaf dat de DIV aan nrplaatreeks 1-bmw-xxx begint mijn nummerplaat al aan te vragen om zo te proberen zo deze nrplaat te bemachtigen.
      Kan dat bv. met voorinschrijving ofzo ?

alvast bedankt
      Tegen Januari 2012 zullen ze wel ergens rond BMW zitten...
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Mijn ouders hebben net hun plaat gekregen: 1-AAC-080

Ik heb begrepen dat ge nu geen perso plaat meer kunt krijgen? Klopt dit?
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten

Dan krijg ik ook pas een nieuwe nummerplaat als ik een andere auto koop

Het blijft alleen maar wachten op de nummerplaat van papa's auto... Ik denk dat er al eentje verloren gegaan is
          Ben jij nu nog aan het wachten?
          Je weet dat je op de site van de post kan nagaan waar de plaat ergens zit, met het referentienummer dat op je inschrijvingsformulier staat? Dat formulier zit wschlk bij de verzekering, dus best ff bellen.

Een nieuwe nummerplaat aanvragen? Dat doe je zelf op papier, of online via je verzekeraar. Wij leveren ze voor je. Ontdek hoe.
          2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
          2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
          2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
          1999 Volvo V70 classic 2.5d
          1967 Volvo 123 GT

Comment

• welke nummerplaat zou schouppe genomen hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
              Ben jij nu nog aan het wachten?
              Je weet dat je op de site van de post kan nagaan waar de plaat ergens zit, met het referentienummer dat op je inschrijvingsformulier staat? Dat formulier zit wschlk bij de verzekering, dus best ff bellen.

http://www.bpost.be/nummerplaat
              Aaaaaah, schitterend. Op de DIV is alles in orde, bij de politie is de plaat gekend op naam van papa. Bij bpost weet niemand waar de plaat zit. En we zijn niet de enigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                Mijn ouders hebben net hun plaat gekregen: 1-AAC-080

Ik heb begrepen dat ge nu geen perso plaat meer kunt krijgen? Klopt dit?
                Jawel, enkel is de prijs nu 1000 euro.
                Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                  welke nummerplaat zou schouppe genomen hebben? :o:p
                  9-R3T-4RD

hihi

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Via deze kan je met wat gokwerk ook onderzoeken hoever ze al zijn...

http://webdiv.mobilit.belgium.be/div/info/nl/statusRequest.jsp
                    Last edited by DenDuvel; 19/11/2010, 15:15.
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                      inderdaad

En de yaqub zijn plaat maar kwijt zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        9-R3T-4RD

hihi
                        Zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                          Via deze kan je met wat gokwerk ook onderzoeken hoever ze al zijn...

http://webdiv.mobilit.belgium.be/div/info/statusRequest
                          Ben zéér geïnteresseerd, maar de pagina werkt niet (404) :/. Zit het achter een login ?

Na wat gefoefel kom ik op http://webdiv.mobilit.belgium.be/div...tusRequest.jsp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr.ChronoM Bekijk Berichten
                            Ben zéér geïnteresseerd, maar de pagina werkt niet (404) :/. Zit het achter een login ?

Na wat gefoefel kom ik op http://webdiv.mobilit.belgium.be/div...tusRequest.jsp
                            Klopt, copy-paste foutje...

De ABA-reeks is ook al aangesneden merk ik...
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• De laatste is nu net : 1ABA692

Thanks dude !

edit : Wel 100 pogingen nodig gehad en de hulp van het topic hier. Dus hopelijk beperken ze die site niet binnenkort. Zal dit zeker proberen in de gaten te houden

Comment

• 2 jaar geleden heb ik gehoopt dat ik mijn huidige plaat kon houden maar nu wil ik eigenlijk toch wel zo'n nieuw exemplaar op mijn cabje.

Comment

De laatste is nu net : 1ABA692

Thanks dude !

edit : Wel 100 pogingen nodig gehad en de hulp van het topic hier. Dus hopelijk beperken ze die site niet binnenkort. Zal dit zeker proberen in de gaten te houden
                                  Hoe kan je dat zien? Moet je je chassis nummer invullen of?

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

9-R3T-4RD

hihi
                                    hahahaha

Comment

Hoe kan je dat zien? Moet je je chassis nummer invullen of?
                                      Eigenlijk moet je gewoon veel geduld hebben. Ik heb hier in het topic gekeken wat de laatste plaat was die iemand gekregen had. Op de boven vermelde site gewoon die reeks met 999 ingetikt in veld 'nummerplaat' (1-AAW-999). Die was al uitgegeven dus proberen met 1-AAQ-999 enzovoort tot je één vind die nog niet aangemaakt is

Comment

Eigenlijk moet je gewoon veel geduld hebben. Ik heb hier in het topic gekeken wat de laatste plaat was die iemand gekregen had. Op de boven vermelde site gewoon die reeks met 999 ingetikt in veld 'nummerplaat' (1-AAW-999). Die was al uitgegeven dus proberen met 1-AAQ-999 enzovoort tot je één vind die nog niet aangemaakt is
                                        Ah k nu snap ik het, inderdaad handig.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Laatste nieuwe via webdiv was 1-ABB-...
                                          Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

Comment

Working...
                                          X