in sint-niklaas en lovendegem heb je een brezan. in sint-niklaas aan de parklaan (vlak aan het kruispunt met de n70 (antwerpsesteenweg) en in lovendegem op de baan naar eeklo (grote baan/n9) aan je linkerkant
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenVoor diegenen die net als ik geen B opgedrongen willen, in bijlage enkele oplossingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenin sint-niklaas en lovendegem heb je een brezan. in sint-niklaas aan de parklaan (vlak aan het kruispunt met de n70 (antwerpsesteenweg) en in lovendegem op de baan naar eeklo (grote baan/n9) aan je linkerkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenZe zijn maar zo groot als in de rest van Europa.
Een nummerplaat is een afzicht op een auto. Hoe groter, hoe meer cijfers en letters, hoe lelijker... vind ik hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtenal iemand een vierkant model?
ik vind ze kweeetniehoemottig die nieuwe nummerplaten, vooraan heb ik al geen plaats doordat er parkeersensoren ingebouwd zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtenal iemand een vierkant model?
ik vind ze kweeetniehoemottig die nieuwe nummerplaten, vooraan heb ik al geen plaats doordat er parkeersensoren ingebouwd zijn
Aangezien deze grote van nummerplaat in alle ons omringende landen al jaren de normaalste zaak van de wereld is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenMag ik het adres aub. Ben van Aalst ken dat niet Brezan.
hier kun je de andere verkooppunten vinden;
maar ik denk niet dat er eentje dichterbij is..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenVoor diegenen die net als ik geen B opgedrongen willen, in bijlage enkele oplossingen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk BerichtenLang leve het oude belgische model.
Ik vind er echt niks aan
Comment
-
zoiets snap je toch niet ! ^^Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat is er mis met VL ipv B? Als iemand nu trots is op het feit dat hij Vlaming is ..
Overplak het anders met het wapenschild van je gemeente.
Of met de sticker van je buurtcomite.
Of gewoon de gps-coördinaat van je voordeur.
Enger kan niet denk ik.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenZo erg is da toch allemaal niet. In Duitsland, Frankrijk, ... hebben ze al jaren zo van die breden platen. Eindelijk kunnen we komaf maken van die lelijke nummerplaathouders met de B sticker en reclame voor de dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat is er mis met VL ipv B? Als iemand nu trots is op het feit dat hij Vlaming is .. Doet ie toch niemand kwaad mee. Ik vind het idioot om iemand daarom een idioot te noemen.
Komaan hé, het land waar ge in woont heet tot op heden nog steeds België, dus een B naast uw plaat is niet meer dan vanzelfsprekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat is er mis met VL ipv B? Als iemand nu trots is op het feit dat hij Vlaming is .. Doet ie toch niemand kwaad mee. Ik vind het idioot om iemand daarom een idioot te noemen.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk BerichtenRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
Comment