Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Nu al een paar van die platen gezien, nog geen enkele die paste bij de auto. Ik stoor me al aan het feit dat de tekens niet meer in het midden van de auto staan, door die "B" en deels ook door die dwaze "1". Ziet er eerlijk gezegd ook maar goedkope brol uit.
    'k weet niet of't al gezegd geweest is, maar dat 1ste streepje staat zelfs niet op gelijke hoogte als het 2de door dat 'zegeltje'

Met 7 karakters waren er toch wel mooiere dingen van te maken dan zo'n gedoe met een indexcijfer imo (al valt het al bij al nog mee, 't is in elk geval beter dan een geel/zwarte)
    2018 BMW X1 18d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      we zijn allen europeanen met een europese plaat

Overplak het anders met het wapenschild van je gemeente.
      Of met de sticker van je buurtcomite.
      Of gewoon de gps-coördinaat van je voordeur.
      Enger kan niet denk ik.
      Ik zie het probleem eigenlijk niet. Beginnen schelden omdat iemand liever VL ziet dan B...
      Veel Fransen overplakken de blauwe F ook met een rode sticker van hun stad hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
      Wat is er mis? Dat mag gewoon niet, hoor. Je mag allerlei stickers plakken op uw auto, maar niets op de plaat. Zo eenvoudig is het.
      Wel, dan zal hij eventueel een boete krijgen, niemand anders heeft daar last van.

Comment

• je begint ze nu echt wel overal te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roland2 Bekijk Berichten
          Word er dan morgen ook geleverd? de post hier in maaseik is wel op zaterdag voormiddag open.
          zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt wordt er niet op zaterdag geleverd

Comment

Ik zie het probleem eigenlijk niet. Beginnen schelden omdat iemand liever VL ziet dan B...
            Veel Fransen overplakken de blauwe F ook met een rode sticker van hun stad hoor.
            Als dat al schelden is ....
            En blijkbaar wordt door sommigen niet begrepen wat er aan de hand is in dit land.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              Als dat al schelden is ....
              En blijkbaar wordt door sommigen niet begrepen wat er aan de hand is in dit land.
              Dat was niet over u hoor, maar over de woorden zoals "idioot" die hij naar z'n hoofd kreeg. Ik had gewoon jouw post genomen om het voorbeeld van Frankrijk erbij te geven.
              Maar goed, los van het communautaire (dit forum is daar niet voor), vind ik dat iedereen op zijn auto mag hangen wat hij wil, als iemand die B wil overplakken, dat overplakt hij de B. Ik vind die leeuw in het midden van de sterren zelfs allesbehalve lelijk.
              Last edited by |) ][ |V| ][; 28/11/2010, 12:30.

Comment

• Mag je eigenlijk nog naar het buitenland met een oude plaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                  je begint ze nu echt wel overal te zien
                  Het trekt op niets maar het is beter dan die omgekeerde platen van de laatste jaren.

Als ze nu niet verplicht zouden ingevoerd worden bij elke inschrijving dan zou ik niets tegen deze platen hebben.

Er worden enorm veel (goedkope) tweedehandswagens ingeschreven, dat zie je nu goed.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Het kan nu toch niet zijn dat het nog maanden zal duren voordat iedereen die platen en het systeem zal accepteren é ? Want eigenlijk hebben we nu wel al genoeg gehoort wat er al da niet beter had gekunnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr.ChronoM Bekijk Berichten
                      Het kan nu toch niet zijn dat het nog maanden zal duren voordat iedereen die platen en het systeem zal accepteren é ? Want eigenlijk hebben we nu wel al genoeg gehoort wat er al da niet beter had gekunnen...
                      Het is omdat men het nog niet gewoon is zo een nummerplaat. Als je jaren een kleintje hebt en dan ineens zo een grote, Ja das wel normaal dat je dat moet gewoon worden he.

Ik vind het een hele verbetering eindelijk zijn we mee met de rest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                        Het is omdat men het nog niet gewoon is zo een nummerplaat. Als je jaren een kleintje hebt en dan ineens zo een grote, Ja das wel normaal dat je dat moet gewoon worden he.

Ik vind het een hele verbetering eindelijk zijn we mee met de rest.
                        Het niet zijn zoals de rest vond ik net een pluspunt.

Comment

• Nog niemand een foto van een Nissan Qashqai met nieuwe nummerplaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                            Als je jaren een kleintje hebt en dan ineens zo een grote

Comment

• Ja Ja.

Comment

Dat was niet over u hoor, maar over de woorden zoals "idioot" die hij naar z'n hoofd kreeg. Ik had gewoon jouw post genomen om het voorbeeld van Frankrijk erbij te geven.
                                ah ok, was niet duidelijk zo.

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                ... vind ik dat iedereen op zijn auto mag hangen wat hij wil, als iemand die B wil overplakken, dat overplakt hij de B. Ik vind die leeuw in het midden van de sterren zelfs allesbehalve lelijk.
                                Dat is het hem net. Het mag niet. Da's de essentie.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                  Mag je eigenlijk nog naar het buitenland met een oude plaat?
                                  Hangt er van af , onlangs verhuisd ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                    Hangt er van af , onlangs verhuisd ??
                                    Nee

Comment

• Zonet een nieuwe inschrijving doorgestuurd naar onze makelaar om in te schrijven via spoedprocedure...

Een benieuwd of m'n plaat hier vandaag gaat toekomen...

Comment

• heb vandaag mijn duplicaat in ontvangst mogen nemen dat vrijdag opnieuw werd opgestuurd. bedankt lin-799, dat is pas service

kwaliteit is trouwens niet vergelijkbaar met de officiële plaat, maar stukken beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                          Zonet een nieuwe inschrijving doorgestuurd naar onze makelaar om in te schrijven via spoedprocedure...

Een benieuwd of m'n plaat hier vandaag gaat toekomen...
                                          Dat mag toch wel voor die bijkomende € 80!

Als ze die deadline nu niet halen, krijg je dan de kosten van de express levering terug? Het zal dan zeker op uw kin kloppen.

Comment

Working...
                                          X