Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb nog klachten gehoord over Bpost en niemand die een klacht gaat indienen bij de politie das het straffe er aan !
Een klacht indienen bij de politie lijkt me ook wat overdreven, nee? Ze zullen je graag zien komen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Het kan zelfs erger, vandaag stond inde krant dat een vrouw uit Limburg haar plaat bij een persoon in Brugge was terecht gekomen
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
update22 nov aanvraag bij div ingeleverd door makelaar
25 nov (website div "aanvraag ontvangen")
29 nov website post " geen aanvraag ontvangen"
29 nov Tf navraag post " niets te vinden, ref nr; chassis nr noch op naam of mijn adres"
30 nov status website div nog niets gewijzigd
30 nov Tf navraag Div "melding (na een 5tal doorschakelingen) geen medewerkers call centrum bereikbaar"
in de tijd van kar en paard ging dat toch sneller.
1 dec eindelijk kontakt met div " grote vertraging in systeem door grote aanvraag"
2 dec 10 u "plaat in productie" , hopelijk doen ze daar ook geen week over.
Een collega van mij heeft zijn plaat vandaag gekregen 1-ACO-xxx. Hij heeft ze laten opsturen naar het werk. Alleen is de postbode met zijn fiets gevallen en was de plaat wat kromgebogen .
Een collega van mij heeft zijn plaat vandaag gekregen 1-ACO-xxx. Hij heeft ze laten opsturen naar het werk. Alleen is de postbode met zijn fiets gevallen en was de plaat wat kromgebogen .
hij kan ze beter gebruiken als skilatten. ze zijn toch groot genoeg.
update22 nov aanvraag bij div ingeleverd door makelaar
25 nov (website div "aanvraag ontvangen")
29 nov website post " geen aanvraag ontvangen"
29 nov Tf navraag post " niets te vinden, ref nr; chassis nr noch op naam of mijn adres"
30 nov status website div nog niets gewijzigd
30 nov Tf navraag Div "melding (na een 5tal doorschakelingen) geen medewerkers call centrum bereikbaar"
in de tijd van kar en paard ging dat toch sneller.
1 dec eindelijk kontakt met div " grote vertraging in systeem door grote aanvraag"
Eerlijk? We vinden geen betere... We zijn meer dan 30 jaar Mercedes klant geweest maar die nieuwe Sprinters was de grootste "brol" die je maar kan dromen... We zijn met 2 Daily's begonnen als test en kopen ondertussen enkel nog Iveco bestelwagens omdat uit onze (langeduurtesten) bleek dat de Iveco technisch gezien een pak beter was dan de Mercedes Sprinter...
Ja, een Mercedes ziet er vooral in de cabine een pak leuker uit tov de Iveco die heel plastiekerig aanvoelt maar qua techniek zit de Iveco toch een pak beter dan de Mercedes...
Vroeger kochten we een stuk of 10 à 20 Sprinters per jaar, nu worden aan de lopende band Daily's geleverd om de Sprinters te vervangen
En dat komt uit de mond van iemand die vroeger -letterlijk- tegen Iveco zei: "Tot aan de deur en geen stap verder" als ze langskwamen om hun product voor te stellen...
Edit: nog een toch niet onbelangrijk voordeel dat je als grote fleet bij Iveco hebt: Je kan rechtstreeks bij de invoerder aankopen, dit scheelt ook weer een stuk op de aankoopprijs wat zeker niet onbelangrijk is...
Met de nieuwe heb ik geen of toch te weinig ervaring. Maar een paar maand geleden reed ik regelmatig met een Iveco BE-oplegger. Dat was een 5 ton trekker met 150pk. Oplegger was volledig alu. Eerlijk gezegd is dat de grootste brol waar ik tot u toe al mee gereden heb. 't was wel eentje van het vorige model nog. Dat spel kon leeg nog niet mee met ander werkverkeer. Van 0 tot 70 moest je bijna meten met een kalender. Bouwkwaliteit van de Iveco viel ook lelijk tegen. 'k zou er zelfs geen kiekenkot van gemaakt hebben. Op vlak van ergonomie was het ook een flop. Een radio met GPS maar dan wel ingebouwd zodat je geen lap van 't scherm ziet. Als ik die Iveco vergelijk met een Mercedes van de vorige generatie, dan weet ik het wel.
Met de nieuwe generatie heb ik enkel nog maar met een 518CDI gereden. En dat is toch wel een droom om mee te rijden.
Ik vind dat donkerrood zelfs mooier dan het vroegere felrood. En dat Europees formaat met 't blauwe kotje links like it.
Enkel de tekencombinatie vind ik jammer. Die 1 die daar zo jammerlijk voor onze oude combinatie staat. Ze hadden beter meteen alle registers opengetrokken en de oude koopbare combinaties ook nog mogelijk gemaakt. Ik had graag S.37719 gehad, namelijk. Kon vroeger niet en 'k hoopte erop dat met de langere nummerplaten zoiets wel zou gekund hebben...
Even een aantal vraagjes over gepersonaliseerde platen. Puur uit interesse trouwens, rijdt zelf rond met een firmawagen.
1.
Stel dat persoon A een gepersonaliseerde plaat heeft, bjivoorbeeld de combinatie PER-500. Kan persoon B dan 9-PER-500 aanvragen? Of blijft deze gereserveerd voor persoon A? Ik vermoed van niet, of hebben ze de volledige lijst van oude perso platen geblokkeerd? Ik vind persoonlijk trouwens wel dat zit zou moeten, aangezien deze mensen redelijk wat betaald hebben om een perso plaat te hebben ("voor het leven"), en deze zouden ze dan heel makkelijk kunnen kwijtspelen.
2.
Wanneer persoon A met de perso plaat PER-500 uit eigen beweging een nieuwe 9-PER-500 aanvraagt, moet hij dan opnieuw de volle pot van een perso plaat betalen? Of wordt deze gratis omgezet? Ik vermoed weer van niet. En wat als hij een nieuwe wagen inschrijft? Kan hij dan wel z'n oude perso plaat omzeten naar een nieuwe met dezelfde combinatie?
3.
Kunnen er op dit moment ook perso platen aangevraagd worden met eerst de cijfers? Bijvoorbeeld 9-005-REP?
1. Die blijven gereserveerd dacht ik
2. Wordt gratis omgezet (maar denk wel dat je dan €20 moet betalen voor de nieuwe plaat)
3. Ik denk het niet
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Kwam deze morgen in een wachtzaal hier in Mechelen een man tegen met zijn nieuwe plaat.
Hij was ze zelf gaan afhalen op de post.
Ma besteld, DI niks ontvangen en was hele dag niet buiten geweest....
Vandaag WOE is naar post gebeld en die zeiden dat ze klaar lag dat hij ze kon komen afhalen..
Meneer zei ik betaal verzendkosten waarom leveren jullie ze niet ik was gisteren hele dag thuis..
Post antwoord we zijn gisteren aan uw deur geweest heel vroeg en er was niemand ...
Straf hé !!
Dacht dat de post een briefje naliet dat er een pakje klaar ligt in postkantoor als je niet thuis bent EN dat ze op z'n minst is aanbellen hé...
Ik heb nog klachten gehoord over Bpost en niemand die een klacht gaat indienen bij de politie das het straffe er aan !
Gaat er idd zo aan toe.
Vele postbodes bellen NOOIT aan en nemen GEEN pakjes mee op ronde en steken gewoon een kaartje in uw bus. Spaart hun dus tijd en zo vermijden ze teveel bagage op hun ronde...
Een klucht is het!
Comment