Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Jammer dat de S symmetrisch geworden is… Fout lettertype voor de voorplaat
Laatste uitgereikte plaat vandaag: 1-ADC-909.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenJammer dat de S symmetrisch geworden is… Fout lettertype voor de voorplaat
Laatste uitgereikte plaat vandaag: 1-ADC-909.
Ze maken ze wel zo hoor, maar het zal weer geen goede handelaar zijn met platen die niet reglementair zijn. waar je die hebt gezien of laten maken.
Bij de O heb je het zelfde voor zag er ook vooraan al met een oude 0 op. Mag niet he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenIemand al een 9- plaat gezien?
Comment
-
Morgen gaan naar schatting de ADD-, ADE-, ADF-, ADG- en ADH-reeksen uitgegeven worden, mocht dat iemand interesseren.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichteneens op gelet, veel mensen bevestigen hun plaat op de oude plaathouder maar boren gewoon schroeven in de plastieken 'zijkanten' waar vroeger de B/Europese Vlag/logo/garage stond. dus gewoon op de plaathouder voor de kleine plaat geboord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk BerichtenMomenteel is de des niet meer ingeschreven en rij ik rond met mijn perso nr plaat 190-EVO op een andere wagen.
Mijn vraag is kan ik mijn nr-plaat behouden als ik de des binnen een 2 tal jaar terug inschrijf?
9-190-EVO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk BerichtenMomenteel is de des niet meer ingeschreven en rij ik rond met mijn perso nr plaat 190-EVO op een andere wagen.
Mijn vraag is kan ik mijn nr-plaat behouden als ik de des binnen een 2 tal jaar terug inschrijf?
(bij de vorige nummerplaten toch zo, denk dat dit nu ook nog steeds hetzelfde is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenMorgen gaan naar schatting de ADD-, ADE-, ADF-, ADG- en ADH-reeksen uitgegeven worden, mocht dat iemand interesseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenZo lelijk ziet dat er toch niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBen zelfs aan 't twijfelen om gewoon voor de lol een nieuwe aan te vragen.
Daarmee bedoel ik op een legale manier zonder opnieuw BIV te betalen of geregistreerd te staan als 2de eigenaar. Op de niet legale manier (valse aangifte van diefstal/verlies) gaat het natuurlijk altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenIdem, maar blijkbaar kan niemand mij vertellen of dat mogelijk is...
Daarmee bedoel ik op een legale manier zonder opnieuw BIV te betalen of geregistreerd te staan als 2de eigenaar. Op de niet legale manier (valse aangifte van diefstal/verlies) gaat het natuurlijk altijd.
Je zal hiervoor bij je verzekeringsmakelaar moeten langsgaan voor een vignet en het document "aanvraag tot inschrijving van een voertuig".
De BIV zal je niet opnieuw hoeven te betalen indien het voertuig al eerder op uw naam is ingeschreven geweest. (Is dus in orde aangezien het hier een herinschrijving betreft.)
2de eigenaar zal je zoiezo zijn, dit kan je niet vermijden. Op het inschrijvingsbewijs staat de datum van eerste inschrijving en de datum van laatste wijziging dus..
Wat ik zou doen is een kopie nemen van alle documenten (inschrijvingsbewijs) zodat je aan de toekomstige koper kan aangeven/bewijzen dat jij de eerste eigenaar bent.Last edited by Alexos; 06/12/2010, 11:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenMits betaling van 1000€ zeker.
Of zal hij ze gratis krijgen?
Comment
-
Wanneer zouden ze aan de IAN-reeks beginnen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment