Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
    Ja, he de plaathouders die ik al gezien heb zijn ook geen goede. Die die ik al heb gezien heb moet je bevestigen met de vier gaten aan de zijkanten. Ik zou een moeten hebben die je in het midden met vijzen kan bevestigen en zo met kleintjes de eigenlijke nummerplaat (deze kleine schroefjes komen dan niet door het chassis.) anders moet ik toch nog vier nieuwe gaten maken (waarom dient dan een plaathouder?) En nee bij auto 5 hebben ze die niet. Ga vandaag misch. eens zien bij Brezan wat ze daar hebben.
    Op onze website vind u nummerplaathouders, ook voor de nieuwe platen.

Deze zijn voorzien van de meest courante vestigingsgaten om de kader aan de auto te maken op de gaten die al voorzien zijn. De nummerplaat klikt er dan gewoon in. Als extra veiligheid (maar is niet noodzakelijk) kan u de plaat (in de 4 hoeken) nog op de auto vijzen, door de kader heen (zijn gaten voorzien) in de auto.
    Het zit zo, dat de nummerplaathouders met een rode rand het nieuwe rood RAL3003 is. deze hebben wij zo laten maken voor de belgische markt.

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LIN799 Bekijk Berichten

Deze zijn voorzien van de meest courante vestigingsgaten om de kader aan de auto te maken op de gaten die al voorzien zijn. De nummerplaat klikt er dan gewoon in. Als extra veiligheid (maar is niet noodzakelijk) kan u de plaat (in de 4 hoeken) nog op de auto vijzen, door de kader heen (zijn gaten voorzien) in de auto.
      Het zit zo, dat de nummerplaathouders met een rode rand het nieuwe rood RAL3003 is. deze hebben wij zo laten maken voor de belgische markt.

Mvg
      Bestaan er nog geen nummerplaathouders waarbij je geen kader ziet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LIN799 Bekijk Berichten

Mvg
        Het zijn allemaal gebogen kaders!!!! behalve een. en dat is pricies een zonder achterkant dus daar heb je ook al niet veel keuze om uw vijzen in vast te zetten.
        Ik zoek eigenlijk zo een zwarte zoals jullie daar hebben van 5 euro voor een oude plaat maar dan voor een nieuwe europese plaat.
        Last edited by ; 10/12/2010, 13:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
          Maar in winkels zelf kan ik nog steeds geen deftige plaathouder vinden.. bijna nergens hebben ze er een in het goede formaat..
          ik heb er wel eentje als noodoplossing, maar het is zo eentje waar de plaat inklikt.. en bij het plaatsen was er al een clipje afgebroken
          Deze zijn bij ons gewoon uit voorraad leverbaar.
          In het zwart, zilvergrijs, carbonlook, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk Berichten
            Deze zijn bij ons gewoon uit voorraad leverbaar.
            In het zwart, zilvergrijs, carbonlook, ...
            ja, maar daarvoor ga ik niet naar Tienen rijden :p

deze had ik dus voor mijn oude plaat;

Bij voorkeur had ik dus exact dezelfde gewild, maar dan breder uiteraard
            zelfs op bovenstaande link staat zoiets er niet tussen, en de meeste zijn blijkbaar gebogen :s

Comment

Het zijn allemaal gebogen kaders!!!! behalve een. en dat is pricies een zonder achterkant dus daar heb je ook al niet veel keuze om uw vijzen in vast te zetten.
              Ik zoek eigenlijk zo een zwarte zoals jullie daar hebben van 5 euro voor een oude plaat maar dan voor een nieuwe europese plaat.
              Dit gaan wij nog aanpassen aan de site. Die "gebogen" gaat daar weg. Deze plaathouders zijn namelijk recht, maar kunnen perfect op een gebogen bumper gemonteerd worden. Deze is in soepele PVC gemaakt.
              Mvg

Comment

zelfs op bovenstaande link staat zoiets er niet tussen, en de meeste zijn blijkbaar gebogen :s
                Ja Ja, Ben ik ook op zoek naar, deze is het maar dan in het zwart. voor een europlaat. Wie weet waar je ze kan verkrijgen?.

Comment

Ja Ja, Ben ik ook op zoek naar, deze is het maar dan in het zwart. voor een europlaat. Wie weet waar je ze kan verkrijgen?.
                  Auto 5.

Comment

• Vandaag 1-AYA-... gezien op een normale lange plaat...

Comment

• Nog eens voor de duidelijkheid vragen:

De nieuwe kentekenplaat kan NIET overgedragen worden van vader op zoon?
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• ik dacht van wel.

Comment

• Huidige wetgeving voorziet de mogelijkheid van overdracht van de gewone plaat door de houder op naam van de echtgenoot, van de wettelijk samenwonende, of van één van de kinderen van de houder.
                          Indien de houder overleden is mag diens gewone plaat eveneens aan voornoemde personen worden overgedragen.
                          Voornoemde bepaling zal met de invoering van de Europese kentekenplaat zodanig worden aangepast dat er enkel nog overdracht mogelijk is van een plaat die reeds van het Europese type is.
                          http://www.kantoorpeeters.be/documen...at%20nieuw.pdf

Voor een Belgische nummerplaat is geen overdracht meer mogelijk.
                          Indien u reeds over een nummerplaat naar Europees model beschikt, is een overdracht mogelijk tussen echtgenoten, samenwonenden of naar één van de kinderen van de plaathouder.
                          Deze regel is ook van toepassing bij overlijden van de plaathouder.
                          http://www.actel.be/nl/autoverzekeri...?question=nl18

Comment

• Oké goed nieuws!

Anders zouden alle gepersonaliseerde 5(6)-karakters uiteindelijk verdwijnen, nu zullen dat ooit zeer zeldzame platen worden.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                              ik dacht van wel.
                              Ik dacht dat vanaf nu geen enkele plaat meer overdraagbaar was, ook niet de gepersonaliseerde. Nieuwe inschrijving = nieuw formaat nummerplaat

Comment

• Vandaag voor het eerst de nieuwe plaat gezien. Valt toch echt tegen hoor. Die apparte wit met rood wat zo opvallend en typerend was voor België, is nu volledig weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                  Ik dacht dat vanaf nu geen enkele plaat meer overdraagbaar was, ook niet de gepersonaliseerde. Nieuwe inschrijving = nieuw formaat nummerplaat
                                  gepersonaliseerde zijn al gereserveerd dus overdraagbaar tegen gewoon tarief van €20.
                                  vb: ik heb GIN-072 als ik verander van wagen krijg ik automatisch 9 - GIN - 072
                                  Ik kan ze ook nu al aanvragen maar gezien ze voor mij gereserveerd blijft hoef ik me niet te haasten, hoewel ik sterk aan het overwegen ben om ze nu al aan te vragenwant zag nog geen enkele rijden uit de "9" serie... komt mss omdat pero plaat eigenaars dan ( terecht !!!) vinden dat hun perso om zeep is..

Comment

idem dito dat zoek ik ook maar ze vinden ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                      Ik ga een nieuwe wagen kopen volgende week en heb een persoonlijke plaat...

kga dus donderdag de papieren van mijn aanvraag afgeven aan mijn advocaat zodat hij eens kan zien wat er juist op staat...

ik heb betaald voor 065 - BUG wat in het 'contract' staat en niet voor 9 - 065 - BUG...

naargelang wat hij zegt, ga ik dus eerst mijn geld terugeisen en anders een andere combinatie aanvragen...

en idd, voor perso platen hadden ze gewoon moeten laten kiezen uit 7 tekens...dan zouden er veel meer mensen 1 gaan kopen, want is nu nog zo gek om 1000 euro te geven voor een combinatie die je deels niet zelf mag kiezen???

in GB kan je zelfs platen kopen met 1 of 2 tekens..zolang je maar genoeg betaalt
                                      ik ben van dezelfde mening, als je betaald voor een perso moet je ook je zin krijgen !
                                      Maar mr schouppe snapt dat blijkbaar niet EN het is nog niet te laat om die aanpassing door te voeren mr schouppe je gaat er pakken geld aan verdienen !! Tenzij iemand al voorheen betaalde voor een perso plaat hé dan moet het gewoon €20 blijven en dan maar hopen dat De Post ze ook levert...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gianni 997 Bekijk Berichten
                                        Weet er iemand of je vooraan een kleine refelcterende stikker mag kleven?
                                        Heb al Porsches hier mee zien rondrijden (met de oude nummerplaten)
                                        en waar je er zou kunnen aangeraken?
                                        Mag niet. Afmetingen moeten hetzelfde zijn en materiaal heeft nu ook andere vereisten.
                                        Stickers mogen niet meer.

Comment

• Ik weet niet of het hier al staat, maar ik heb deze week al enkele auto's gezien die hun achterste plaat gewoon in hun kofferdeksel geschroefd hebben, zonder plaathouder. Ok, geen probleem. Maar dan zie je dat ze hun bestaande gaten gebruiken... Neen, ze maken geen gaten in hun nummerplaat, maar gebruiken 2 van die gaten om 1 kant van de nummerplaat vast te maken. De andere 2 gaatjes boren ze dan bij in hun kofferdeksel. Resultaat: die platen hangen dikwijls wat scheef en al helemaal niet in het midden van de auto

Comment

Working...
                                          X