Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan er iemand mij uitleggen wat de gevolgen zijn van het rijden in het buitenland met de oude belgische plaat? Want ik hoor van alle kanten verschillende dingen.
    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
      Kan er iemand mij uitleggen wat de gevolgen zijn van het rijden in het buitenland met de oude belgische plaat? Want ik hoor van alle kanten verschillende dingen.
      Niks... Ik dacht dat ge voor 2011 of 12 een B moest hebben achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
        Niks... Ik dacht dat ge voor 2011 of 12 een B moest hebben achteraan.
        Dan is dat in mijn geval geen probleem, die zit op mijn nummerplaathouder.

Ik heb al gehoord dat ze je aan de kant kunnen zetten en dergelijke dingen, maar zullen wel fabeltjes zijn dan.
        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
          Dan is dat in mijn geval geen probleem, die zit op mijn nummerplaathouder.

Ik heb al gehoord dat ze je aan de kant kunnen zetten en dergelijke dingen, maar zullen wel fabeltjes zijn dan.
          Ze kunnen dat, maar of ze dat gaan doen is een andere zaak.

Comment

• Die B is gewoon al eeuwig verplicht.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
              Oké goed nieuws!

Anders zouden alle gepersonaliseerde 5(6)-karakters uiteindelijk verdwijnen, nu zullen dat ooit zeer zeldzame platen worden.
              mijn grootvader rijdt rond met M.2920

zou ik daar 1000 euro aan hangen om die te personaliseren? 9-M-2920

Comment

• Mijn grootvader reed tot vorig jaar ook nog rond met 'Y 6702'
                was in ieder geval een plaat die je nog heel zelden zag..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Oké goed nieuws!

Anders zouden alle gepersonaliseerde 5(6)-karakters uiteindelijk verdwijnen, nu zullen dat ooit zeer zeldzame platen worden.
                  Nummerplaten zijn dus niet meer overdraagbaar !!!

Je zal nu ten allen tijde een nieuwe europese nummerplaat ontvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                    alvast een duplicaat laten maken;

Waar heb je die laten maken aub.

Comment

Ook bij Brezan
                      Hoe lang moet je er daar op wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                        mijn grootvader rijdt rond met M.2920

Zou je dat wel kunnen aanvragen, Ik denk dat ze steeds 6 karakters moeten zijn hoor zonder de 9 he dus 9-XXX-XXX bvb. Allee ik weet het niet he. zou dat eens navragen.

Comment

• huh? waarom stel je een vraag aan mij, en antwoord je zelf in de volgende post?

ik heb ze bij Brezan in Lovendegem besteld, plaat werd in Brezan Sint-Niklaas gemaakt en reeds 3u later kon ik ze bij Brezan Lovendegem al gaan afhalen

Comment

• gisteren eentje van dichtbij bekeken. Achteraan: çava! Vooraan: afschuwelijk in het oude rood... waarom gebruiken ze dat robijnrood niet voor de duplicaten?
                            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                              gisteren eentje van dichtbij bekeken. Achteraan: çava! Vooraan: afschuwelijk in het oude rood... waarom gebruiken ze dat robijnrood niet voor de duplicaten?
                              Dat hangt gewoon af van degene die de duplicaten maakt... Gewoon de folie veranderen en 't is opgelost

Comment

huh? waarom stel je een vraag aan mij, en antwoord je zelf in de volgende post?

ik heb ze bij Brezan in Lovendegem besteld, plaat werd in Brezan Sint-Niklaas gemaakt en reeds 3u later kon ik ze bij Brezan Lovendegem al gaan afhalen
                                Awel he, Ik zag het te laat staan dat het van Brezan was. Ik was wat rap met mijn vraag.
                                maar alle dezelfde dag dus das wel in orde bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                  gisteren eentje van dichtbij bekeken. Achteraan: çava! Vooraan: afschuwelijk in het oude rood... waarom gebruiken ze dat robijnrood niet voor de duplicaten?
                                  Het moet dezelfde kleur zijn als achteraan, Dat oude rood is zelfs niet meer toegelaten. weer gemaakt door zo een charlatang he.

Comment

• Worden alle platen op dezelfde plaats gemaakt?

Soms lijken platen een donkerder rood te hebben dan anders, terwijl er toch een RAL kleur is voorgeschreven.
                                    Of zou het door de kleur van auto komen...

Comment

• Hier een overzicht van een ingevoerde wagen en de data:

29 Nov: douane, roos formulier gekregen 'aanvraag tot inschrijving'.
                                      8 Dec: ontvangst wagen van verkoper.
                                      9 Dec: verzekering afgesloten maar omdat de wagen geimporteerd is kon de verzekeraar niet automatisch via webdiv de inschrijvingsaanvraag doen omdat buitenlandse nummerplaten (vorige plaat eigenaar) niet in het systeem kunnen ingegeven worden omdat deze een ander letter-cijfer formaat hebben dus moest de aanvraag manueel per post gebeuren.
                                      10 Dec: ontvangst aanvraag tot inschrijving per post bij DIV Brussel.

Tot op vandaag op de DIV status website de melding 'in behandeling'. Omdat de aanvraag via post gebeurt duurt het zoiezo langer maar ik hoop dat ze er zijn voor het weekend want ik moet zaterdag naar het buitenland! Fingers crossed!
                                      Last edited by ; 14/12/2010, 18:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                        Worden alle platen op dezelfde plaats gemaakt?

Soms lijken platen een donkerder rood te hebben dan anders, terwijl er toch een RAL kleur is voorgeschreven.
                                        Of zou het door de kleur van auto komen...
                                        De achterste nummerplaten worden op dezelfde plaats gemaakt.
                                        ( heeft denk ik inderdaad met kleur van de wagen , ed ... te maken )

En vooraan zal je inderdaad 101 verschillende combinaties tegenkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                          Het zal alleszins zeer zeldzaam worden zo'n plaat want niet zelf aan te vragen.

Dus dan moet je nu op grootvaders naam personaliseren en later overnemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                          Nummerplaten zijn dus niet meer overdraagbaar !!!

Je zal nu ten allen tijde een nieuwe europese nummerplaat ontvangen.
                                          Het gaat over europese platen he.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X