Oorspronkelijk geplaatst door WV.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenNee. eindelijk word er eens gekontroleerd zoals het moet. Ook op de voorplaten zou er veel meer contole moeten zijn en niet alleen door de controle maar ook door de politie.
die vorte gaten die altijd worden bijgeboord! en de voorplaten is ook maar een kakafonie aan verschillende formaten/lettertypes/kleuren... goed dat er nu al strengere regels zijn i.v.m. de voorplaat, maar de controles moeten toch nog strenger, want ik zie nu ook toch veel europese voorplaten die niet volgens de regels zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenJij vond dat mooi ofzo?
Gelukkig dat ze dat niet meer kunnen. Nu inderdaad zoals in andere landen in kleine lettertjes onder de plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenDat is verboden op die nieuwe nummerplaten .
zal da is moeten bezien als ik zo'n grote plaat heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk BerichtenGisteren tijdens het werk een niet-alledaagse gepersonaliseerde nummerplaat gezien, op de N19 Geel-Turnhout.
Volgens mij twee mogelijkheden. Ofwel heeft deze man ooit, jaren terug, betaald voor de combinatie 8025 - Y en kreeg hij nu bij aankoop van deze nieuwe wagen een nieuw duplicaat Europees model. Ofwel heeft hij nu gewoon 1000 euro betaald om zijn oude plaat te mogen houden.
Het eerste lijkt me het meest aannemelijk.
Wat mijn nummerplaat betreft, roze formulier is ondertussen al 12 dagen de deur uit (sinds 2/12). Webdiv zegt het volgende:
WIJ HEBBEN DE AANVRAAG ONTVANGEN OP 09.12.2010 - ZIJ IS NOG STEEDS IN BEHANDELING.
Ben eens benieuwd hoe lang het nog duren gaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenik denk dat ik toch ook gewoon 2 gaten int midden van mijn plaat ga boren om ze zo te kunnen monteren met de vijzen die reeds int midden van de bumper zitten...
maar 't kan idd wel moeilijk zijn met bepaalde wagens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtener zitten al 2 vijzen standaard int midden van den bumper..dus ga die gebruiken en de plaat een wat plooien in de vorm van den bumper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenWat dacht je van een plaathouder van ongeveer 3 tot 7 euro. Die zijn gemaakt voor uw probleem op te lossen, nog van voor ik geboren was volgens mij
Comment
-
Vandaag eindelijk een paar auto's gezien met de nieuwe nummerpalten.
Vreemd genoeg allemaal oude krellen met nieuwe platen op.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenSommige van die plaathouders zijn te buigen, maar denk dat die wel wat meer kosten (materiaal..)
De gewone plastieken zullen eerder kraken dan buigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LIN799 Bekijk BerichtenOnze plaathouders zijn dus zowel recht als gebogen te monteren. Ze zijn gemaakt uit soepele PVC ... zie foto's. Prijs 6,5€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtener zitten al 2 vijzen standaard int midden van den bumper..dus ga die gebruiken en de plaat een wat plooien in de vorm van den bumper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVandaag eindelijk een paar auto's gezien met de nieuwe nummerpalten.
Vreemd genoeg allemaal oude krellen met nieuwe platen op.
Comment
-
Dat klopt, maar ik heb die mooie Carrera 2 MkII (met een extra spoiler) kunnen spotten:
In Namen ook een M3 E92 Coupé zien rijden met 1-ABI-***. :pRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
Comment