Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Donderdag 2 december aanvraag ingediend voor duplicaat kentekenplaat
    Donderdag 9 december in behandeling gegaan bij DIV
    Donderdag 16 december afgehandeld bij DIV, in productie gegaan en vrijdag de nieuwe plaat netjes bezorgd door de postbode.
    Wachttijd van twee weken dus bij het DIV zelf, eens daar afgehandeld in 1 dag ok.

Combinatie 1-AER-657.
    Duplicaat voor vooraan besteld online bij OTM shop. Zou geproduceerd worden door dezelfde firma die voor het DIV de officiële platen drukt. Zou dinsdag of woensdag moeten bezorgd worden, zodat ik woensdag de plaat kan laten bevestigen bij mijn Volkswagen dealer, uiteraard achteraan voorzien van een mooie plaathouder. Vooraan lijkt me het mooist om rechtstreeks te bevestigen zonder plaathouder.
    Eens in orde uiteraard het beeldmateriaal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
      dit gaan we nog veel zien op kleinere motoren

Maar nieuwe nummerplaten zijn gewoon weer een pesterij van onze lieve Belgische overheid. Gelukkig dat onze blijvende 'tijdelijke' regering zich met dergelijke nonsens kan bezig houden. Pure geldklopperij. Ik wil mijn nummerplaatje niet kwijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk Berichten
        Donderdag 2 december aanvraag ingediend voor duplicaat kentekenplaat
        Donderdag 9 december in behandeling gegaan bij DIV
        Donderdag 16 december afgehandeld bij DIV, in productie gegaan en vrijdag de nieuwe plaat netjes bezorgd door de postbode.
        Wachttijd van twee weken dus bij het DIV zelf, eens daar afgehandeld in 1 dag ok.

Combinatie 1-AER-657.
        Duplicaat voor vooraan besteld online bij OTM shop. Zou geproduceerd worden door dezelfde firma die voor het DIV de officiële platen drukt. Zou dinsdag of woensdag moeten bezorgd worden, zodat ik woensdag de plaat kan laten bevestigen bij mijn Volkswagen dealer, uiteraard achteraan voorzien van een mooie plaathouder. Vooraan lijkt me het mooist om rechtstreeks te bevestigen zonder plaathouder.
        Eens in orde uiteraard het beeldmateriaal!
        Ik heb vorige week ook een nieuwe besteld bij OTM. wel nog geen nieuwe met 1 maar mijn oude combinatie (vorige was de verf aan kwaliteit aan het verliezen) De nieuwe nu is van OTM. ook al in de nieuwe donkerrode kleur en zelfde lettertype als de nieuwe. Is van zeer goede kwaliteit hoor dat zie je. Jammer dat je er nog geen plaathouders kan bestellen. zie al uit naar de foto van de uwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
          dit gaan we nog veel zien op kleinere motoren

Dat zal ook wel niet mogen zeker? (risico op boete) maar ja wat (of doe) je anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
            Dat zal ook wel niet mogen zeker? (risico op boete) maar ja wat (of doe) je anders?
            Een nummerplaathouder gebruiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
              Dat klopt, maar ik heb die mooie Carrera 2 MkII (met een extra spoiler) kunnen spotten:

In Namen ook een M3 E92 Coupé zien rijden met 1-ABI-***. :p
              Dat is een omgebouwde 997 Mk1 (te zien aan de uitlaten, stuur en middenconsole) met aero-pakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                hij kan ze niet anders hangen e...anders steekt ze uit de brommer en kan hij een boete krijgen voor scherpe uitstekende onderdelen!

Comment

• zo een plaat op een motodax...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    Dat is een omgebouwde 997 Mk1 (te zien aan de uitlaten, stuur en middenconsole) met aero-pakket.
                    En de spiegels, laat Porker met net weten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                      zo een plaat op een motodax...
                      Ik zal is tegen mijn broer zeggen dat hij een nieuwe nummerplaat moet aanvragen voor zijn dax
                      Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                        De oude platen moeten dus duidelijk snel uit het verkeer ! Mijn vader is gisteren met zijn auto naar de keuring geweest. De nummerplaat ziet er nog mooi en proper uit, heeft alleen 2 gaten in het midden (van vroeger). De enigste opmerking dat de Sharan heeft gekregen was over de nummeplaat! GATEN GEBOORD OP VERKEERDE PLAATS. Vroeger nooit over geklaagd ! De nummerplaat mag er nog opblijven maar op de keuring raden ze mijn vader aan om een nieuwe aan te vragen. BELACHELIJK !
                        Ik had dat verwacht. Gelukkig op tijd gehandeld.
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• inderdaad. ik vrees dat er binnen nu en een jaar geen enkel 'kort' nummerplaatje (dus nog korter dan het vorige model) te zien meer zal zijn in het straatbeeld.

Comment

inderdaad. ik vrees dat er binnen nu en een jaar geen enkel 'kort' nummerplaatje (dus nog korter dan het vorige model) te zien meer zal zijn in het straatbeeld.
                            Klopt, ze kunnen allemaal afgekeurd.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• het gaat idd wel snel met de nieuwe nummerplaten..
                              elke reden lijkt wel genoeg om een nieuwe te moeten aanvragen..

Comment

• ben toch blij dat ik reeds een nieuwe heb.

Comment

• Comment

• netjes!

Comment

inderdaad. ik vrees dat er binnen nu en een jaar geen enkel 'kort' nummerplaatje (dus nog korter dan het vorige model) te zien meer zal zijn in het straatbeeld.
                                      Mijn opa moet binnen een half jaar naar de keuring met zijne Polo Ik zal maar al afscheid beginnen nemen van zijn originele plaat uit 1956
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Klopt, ze kunnen allemaal afgekeurd.
                                        ergens wel terecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                          Mijn opa moet binnen een half jaar naar de keuring met zijne Polo Ik zal maar al afscheid beginnen nemen van zijn originele plaat uit 1956
                                          zorg er dan voor dat ze het niet kunnen afkeuren e

verf de letters bij met refllecterende verf als ze wat zijn afgeschenen e

Comment

Working...
                                          X