Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
    Gisteren al een pipo zien rijden met zijn officiële plaat vooraan en een reproductie achteraan. Goe bezig dacht ik zo.
    lol, ook al een paar keer gezien. Komaan zeg : D

Comment

• De Golf is blij

Comment

• mijn garagist zei dat DIV gesloten is tss kerst en nieuw. Kan iemand dit bevestigen / ontkrachten ?

Mss de loketten dicht, maar webDIV is volgens mij toch 24/7 beschikbaar ?
        Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
        Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk Berichten
          De Golf is blij

Heb je dat gewoon in de bumper gevezen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichten
            mijn garagist zei dat DIV gesloten is tss kerst en nieuw. Kan iemand dit bevestigen / ontkrachten ?
            Dat zei mijn verzekeringskantoor ook..

Comment

• Op de website van de DIV zeggen ze dat de dienst gesloten is vanaf deze vrijdag om 12 uur t.e.m. zondag 2 januari 2010, maar wel open op 27 en 28 december. Maar of WebDIV offline gaat, vermelden ze niet.
              Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
              Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Mijn plaat zou volgens DIV gisteren zijn opgestuurd. Dat heeft toch maar iets meer dan drie weken geduurd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                  Heb je dat gewoon in de bumper gevezen?
                  Nie goe, dan?
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Gewoon rechtstreeks op de wagen ja, vind vooraan een plaathouder niet zo mooi

Comment

• Allee, dan heb ik vanaf januari 9 - TOY - 007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                        Nie goe, dan?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk Berichten
                        Gewoon rechtstreeks op de wagen ja, vind vooraan een plaathouder niet zo mooi
                        Wel goed! ik ben zelf ook op zoek naar een oplossing voor de voorste nummerplaat...

Vooraan en achteraan hebben ze er van de garage inklikhouders met reclame aangehangen. Niet mooi dus...

Weet iemand waar ik onderstaande kan krijgen maar voor een XL plaat ? :

Comment

• Vooraan zou ik geen houder hangen behalve als het echt moet.

Te vinden in Auto 5 of bv automaterialen Coppens op de Brusselse steenweg.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk Berichten
                            Gewoon rechtstreeks op de wagen ja, vind vooraan een plaathouder niet zo mooi
                            Ik vind dat ook, voor vooraan is het mooier zonder. Ook is er meestal veel meer komming in de bumper met zo een plaathouder trekt dat zeker op niks dan. En komt dat alles veel te veel uit die uitsparing uit.
                            Vind het mooi zo uw wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                              Gisteren al een pipo zien rijden met zijn officiële plaat vooraan en een reproductie achteraan. Goe bezig dacht ik zo.
                              Vandaag op de Brusselse Ring was het erger, iemand zonder nummerplaat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                Vandaag op de Brusselse Ring was het erger, iemand zonder nummerplaat!
                                Die zal gedacht hebben ha ik moet hier zo lang op mijn plaat wachten, Ik zal e kik zo wel bollen zonder.

Comment

• heb vorige week in gent ook zo ene zien rondrijden zonder platen, zowel vooraan als achteraan niets te zien
                                  twas een +5j oude mercedes c met een anderskleurige medemens achter het stuur

Comment

• Was er hier geen lid die kon zorgen dat je nummerplaat toch min of meer een leuke combinatie kon hebben?

Natuurlijk welkom in pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Was er hier geen lid die kon zorgen dat je nummerplaat toch min of meer een leuke combinatie kon hebben?

Natuurlijk welkom in pm
                                      hier wil ik meer info over! iemand bij div ofzo?

Comment

• Combinatie. 9-PIP-000
                                        Last edited by ; 22/12/2010, 23:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Was er hier geen lid die kon zorgen dat je nummerplaat toch min of meer een leuke combinatie kon hebben?

Natuurlijk welkom in pm
                                          Nu maak je mij toch ook benieuwd.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X