Oorspronkelijk geplaatst door playboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk BerichtenDe Golf is blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichtenmijn garagist zei dat DIV gesloten is tss kerst en nieuw. Kan iemand dit bevestigen / ontkrachten ?
Comment
-
Op de website van de DIV zeggen ze dat de dienst gesloten is vanaf deze vrijdag om 12 uur t.e.m. zondag 2 januari 2010, maar wel open op 27 en 28 december. Maar of WebDIV offline gaat, vermelden ze niet.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenHeb je dat gewoon in de bumper gevezen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNie goe, dan?Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk BerichtenGewoon rechtstreeks op de wagen ja, vind vooraan een plaathouder niet zo mooi
Vooraan en achteraan hebben ze er van de garage inklikhouders met reclame aangehangen. Niet mooi dus...
Weet iemand waar ik onderstaande kan krijgen maar voor een XL plaat ? :
Comment
-
Vooraan zou ik geen houder hangen behalve als het echt moet.
Te vinden in Auto 5 of bv automaterialen Coppens op de Brusselse steenweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk BerichtenGewoon rechtstreeks op de wagen ja, vind vooraan een plaathouder niet zo mooi
Vind het mooi zo uw wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenGisteren al een pipo zien rijden met zijn officiële plaat vooraan en een reproductie achteraan. Goe bezig dacht ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenVandaag op de Brusselse Ring was het erger, iemand zonder nummerplaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenWas er hier geen lid die kon zorgen dat je nummerplaat toch min of meer een leuke combinatie kon hebben?
Natuurlijk welkom in pm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenWas er hier geen lid die kon zorgen dat je nummerplaat toch min of meer een leuke combinatie kon hebben?
Natuurlijk welkom in pm
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment