Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag heb ik wat gezien op de parking van het werk. Een Alfa, vanachter een Europese plaat, en zijn reproductie vooraan was een klein Belgisch model met een 1 er voor geplakt
Vandaag heb ik wat gezien op de parking van het werk. Een Alfa, vanachter een Europese plaat, en zijn reproductie vooraan was een klein Belgisch model met een 1 er voor geplakt
Ik vind het eigenlijk stom dat moto's nu ook zo'n wit-rode plaat hebben. Geel-zwart was toch veel beter..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Het is bij de nieuwe nummerplaten blijkbaar ook niet meer mogelijk om logo's van firma's of dergelijke naast de nummerplaat te hangen, gezien ze groter zijn geworden.
Yes, en wat een CHANCE dat we van diene kladpotboel af zijn, zeg. We hadden dan wel mooie nummerplaten, maar drie kwart van de Belgen deed die deugd zwaar oneer aan door van die oerlelijke links & rechts uipuilende dingen te monteren, liefst nog met koeien van letters en herhaling van het merklogo (dat uiteraard al op de auto staat). Chance dat we daar dus van af zijn.
Ik word fokswild van die f*cking DIV. 14 dagen verder en nog geen platen en nu gaan ze sluiten tot 2 januari. Dat is toch niet meer normaal? Die auto staat hier al bijna een maand stil. Echt een apeland hier met megadebielen van ministers shit man...
Comment