Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren op E19 1-AAA-129 gespot op een witte Peugeot 308

1-AAA-004 en 1-AAA-006 ook maar deze MB's stonden al in de lijst
    2007 BMW Z4 Coupe 3.0si

Comment

• nog altijd geen nieuwe plaat hier voor de T4, aanvraag verstuurd via post (herinschrijving voertuig) op 30/11 ...
      nog altijd "in behandeling..."
      1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
      2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
      2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
      -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Gisteren platen aangevraagd, maar als het hier zo lees zal het ook niet meer lukken om ze te krijgen voor het weekend

Comment

• Bpost werkt vanaf morgen niet meer dacht ik.

Comment

• Comment

• De nieuwe nummerplaat op een moto...

Comment

• Vandaag heb ik wat gezien op de parking van het werk. Een Alfa, vanachter een Europese plaat, en zijn reproductie vooraan was een klein Belgisch model met een 1 er voor geplakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                  Vandaag heb ik wat gezien op de parking van het werk. Een Alfa, vanachter een Europese plaat, en zijn reproductie vooraan was een klein Belgisch model met een 1 er voor geplakt
                  Allee, Dat was ook in orde dan.

Comment

• Ik vind het eigenlijk stom dat moto's nu ook zo'n wit-rode plaat hebben. Geel-zwart was toch veel beter..

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Ik vind het eigenlijk stom dat moto's nu ook zo'n wit-rode plaat hebben. Geel-zwart was toch veel beter..
                      Ik vind die kleur eigenlijk beter dan dat geel. Zo'n witte is wat neutraler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                        Wel goed! ik ben zelf ook op zoek naar een oplossing voor de voorste nummerplaat...

Vooraan en achteraan hebben ze er van de garage inklikhouders met reclame aangehangen. Niet mooi dus...

Weet iemand waar ik onderstaande kan krijgen maar voor een XL plaat ? :

www.bdcartuning.be

Comment

• edit.
                          Last edited by zwoemba; 07/10/2014, 19:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                            Ik krijg er geen foto op weet iemand wat ik misdoe? Ik ga naar afbeelding invoegen en dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                              Ik krijg er geen foto op weet iemand wat ik misdoe? Ik ga naar afbeelding invoegen en dan?
                              Dat

Code:
                              http://Brugge 2010 068.JPG
                              is geen geldige url.
                              Last edited by ; 24/12/2010, 10:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk Berichten
                                Super! Net besteld! Hopelijk heb ik ze snel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  1 - AFG - 804
                                  en op welke kar gaat dat hangen?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                    en op welke kar gaat dat hangen?
                                    Ibiza FR

Als je zondag thuis moest zijn kom ik hem anders wel ff tonen...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                      Verklaar?
                                      Zet je scherm 'es effe op z'n kop.

Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
                                      Het is bij de nieuwe nummerplaten blijkbaar ook niet meer mogelijk om logo's van firma's of dergelijke naast de nummerplaat te hangen, gezien ze groter zijn geworden.
                                      Yes, en wat een CHANCE dat we van diene kladpotboel af zijn, zeg. We hadden dan wel mooie nummerplaten, maar drie kwart van de Belgen deed die deugd zwaar oneer aan door van die oerlelijke links & rechts uipuilende dingen te monteren, liefst nog met koeien van letters en herhaling van het merklogo (dat uiteraard al op de auto staat). Chance dat we daar dus van af zijn.

Comment

• Ik word fokswild van die f*cking DIV. 14 dagen verder en nog geen platen en nu gaan ze sluiten tot 2 januari. Dat is toch niet meer normaal? Die auto staat hier al bijna een maand stil. Echt een apeland hier met megadebielen van ministers shit man...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Ibiza FR

Als je zondag thuis moest zijn kom ik hem anders wel ff tonen...?
                                          kom maar langs, weet nog niet of ik thuis zal zijn, maar we zien wel!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X