Iemand een idee waar ik een chromé nummerplaathouder kan vinden voor een plaat in het motoformaat?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichtenheeft er iemand zijn "oude" perso plaat al omgeruild tegen een 9 model?
er zou een 'fout' kunnen gevonden worden omdat die 'wet' er is gekomen onder een regering van lopende zaken, alsook zou zoiets 3maanden op voorhand in het staatsblad aangekondigd moeten worden etc dus dat wordt nu allemaal onderzocht of aan al die voorwaarden is voldaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenik zou er normaal 1 moeten krijgen maar mijn raadsman heeft ne mail gestuurd naar het kabinet Schouppe omtrent de rechtsgeldigheid van heel de soap rond de nrplaten en we wachten nu het antwoord af...denk dat ze het zelf ook nimeer weten daar!
er zou een 'fout' kunnen gevonden worden omdat die 'wet' er is gekomen onder een regering van lopende zaken, alsook zou zoiets 3maanden op voorhand in het staatsblad aangekondigd moeten worden etc dus dat wordt nu allemaal onderzocht of aan al die voorwaarden is voldaan...
Lees dit klein stukje uit Wikipedia.nl over aanbestedingen, ter info:
De wet op de overheidsopdrachten in België
In België mag geen enkele administratieve overheid, noch een gemeente, noch de federale overheid, voor de uitbesteding van een opdracht zomaar een contract afsluiten met een willekeurig bedrijf of persoon. De overheid is immers onderworpen aan de Wet op de overheidsopdrachten. Deze wet verplicht de overheid om voor elke opdracht de vrije concurrentie te laten spelen. De wet op de overheidsopdrachten bevat een aantal procedures die ervoor zorgen dat de concurrentie tussen de bedrijven zo veel mogelijk kan spelen.Last edited by slabate; 30/12/2010, 12:16.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Ik weet mijn referentienummer niet meer, maar via deze website http://webdiv.mobilit.belgium.be/div...tusRequest.jsp kan je via je chasisnummer toch de status van je aanvraag bekijken.
Ik heb vorige week dinsdag 21/12 de aanvraag tot inschrijving opgestuurd en op de website van div staat dat er nog geen spoor is van mij aanvraag tot inschrijving .
Het kan toch geen week duren om een bief naar brussel te versturen.
En dan gaan ze nog sluiten ook terwijl ik die nummerplaat dringend nodig heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichtenter info: donderdag ingeschreven en vandaag ontvangen
snap niet waarom het bij sommige zolang duurt
Heb de indruk dat de nummerplaten die online zijn aangevraagd via Web-Div
de dag nadien of 2 dagen nadien toekomen.
Het probleem stelt zich met de formulieren die moeten opgestuurd worden
per post ( vb omdat het voertuig uit het buitenland is geïmporteerd ) en dat er
bij de DIV al een serieuse achterstand is in de te verwerken aanvraagformulieren.
Maar naar hen bellen , mailen of faxen heeft toch géén zin , ze gaan daardoor
echt niet sneller gaan werken.
Dus geduld hebben is de enige oplossing , hoe vervelend dit voor sommige ook
kan zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasha Bekijk BerichtenIk weet mijn referentienummer niet meer, maar via deze website http://webdiv.mobilit.belgium.be/div...tusRequest.jsp kan je via je chasisnummer toch de status van je aanvraag bekijken.
Ik heb vorige week dinsdag 21/12 de aanvraag tot inschrijving opgestuurd en op de website van div staat dat er nog geen spoor is van mij aanvraag tot inschrijving .
Het kan toch geen week duren om een bief naar brussel te versturen.
En dan gaan ze nog sluiten ook terwijl ik die nummerplaat dringend nodig heb.
Ook nog even bijvermelden dat het mogelijk is dat ze daar geen platen maken nu tussen kerst en nieuw, ben niet zeker. De loketten zijn wel vandaag nog open. Website hier:
Comment
-
Slabate je hebt wel gelijk dat er niets werd aangekondigd in het Belgisch Staatsblad want een concessie van dergelijke omvang staat open voor de Europese markt en dient dus te worden gepubliceerd in het Publicatieblad van de Europese Unie maar jammer genoeg functioneert de link niet meer :
Van zodra ik het kan terugvinden laat ik het je zeker weten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenEen ander wettelijk probleem (naast alle andere dubieuze truucjes van Adolf Schouppe) is dat er geen publieke aanbesteding gepubliceerd werd in het Belgisch Staatsblad omtrent de levering van al die platen. B-post heeft de markt (en al het geld, meer dan 2,5 miljoen euro tot nu toe) gekregen en haar concurrenten hebben gewoon geen kans gekregen.
Lees dit klein stukje uit Wikipedia.nl over aanbestedingen, ter info:
klopt, ook alle Belgische gemeenten, OCMW's, provincies, intercommunales moeten een aanbesteding doen om post te verwerken en niet automatisch naar bpost gaan !!!
" de staat die zichzelf concurrentie aandoet"
ook zo met eli en gas, niet tegenstaande meesten nog aandeelhouder zijn bij E******* moeten ze toch aanbesteding doen en ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenik zou er normaal 1 moeten krijgen maar mijn raadsman heeft ne mail gestuurd naar het kabinet Schouppe omtrent de rechtsgeldigheid van heel de soap rond de nrplaten en we wachten nu het antwoord af...denk dat ze het zelf ook nimeer weten daar!
Laat ons hopen dat er veel van die mails en brieven etc op Etienne zijne kop komen
Ik hoop gewoon nog dat ze gaan zeggen OK we herzien alles en maken een serie van 1 to 8 ipv tot 9 en de perso platen krijgen GEEN 9 meer vooraan, dus gewoon niks zoals ze nu zijn maar in de nieuwe kleuren en afmeingen! Diegene die al een 9 serie hebben mogen ze GRATIS omruilen tegen een gewone perso plaat. Voor €1000 ( ook alwas het daarvoor minder!) mag je toch al je zin hebben hé Etienne
Ik volg het op en post de reactie maar als je ze krijgt, ik ben er zeker van dat alle perso platen willen samenspannen tegen Etienne om onze zin te krijgen mocht dat kunnen helpen!
Ik ga alvast nog wachten voor mijn echte perso om te ruilen tegen een 9 serie.
Comment
-
m'n overbuur is ook veranderd van auto.
Had HC-nnn, zo een grijs geworden nummerplaatje. Heeft nu 1-AFU-nnn. Jammer, de achterliggende bestuurders zullen niet meer gewaarschuwd zijn door de nummerplaat, de man is 82 en verbruikt meer koppelingen dan olie. En als 't zo doorgaat ook meer koppakkingen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
te hopen dat ik ze volgende week toch ga ontvangen.
Straks kan ik nog niet eens legaal mijnen verhuis doen binnen 2 weken1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Hoe zit dat precies met die taxiplaten? Heb in Brussel zowel 1-TXA-XXX gezien als de gewone 1-AFD-XXX en 1-ACC-XXX op taxis"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenHoe zit dat precies met die taxiplaten? Heb in Brussel zowel 1-TXA-XXX gezien als de gewone 1-AFD-XXX en 1-ACC-XXX op taxisRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Trouwens DIV gesloten? Niet hoor, ben deze week in Brussel geweest en die waren open (maandag, dinsdag en woensdag als ik me het goed herinner).
Mijn eigen dossiertje dinsdagvoormiddag gaan aanbieden bij de DIV in Harelbeke (Douane moest aanwezig zijn ivm import) en woensdagvoormiddag de platen in huis.
Dus hier geen klachten
Comment
Comment