Vandaag ook een Opel Frontera gezien met een normale ipv vierkante plaat. Rechts was plaats voorzien voor een vierkante plaat, maar zijn normale plaat hing op het reservewiel achteraan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenvoila, juist mijn reclamepaneel gaan afhalen op de post
papieren opgestuurd 16/12, nrplaat gekregen op 7/01...
pinstripe gaat er nog wel af maar heb nog genen tijd gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat is prefix 8?
Zag vandaag 8-AAA-2##.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat is prefix 8?
Zag vandaag 8-AAA-2##."I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOp welke sites kon je weer een voorste plaat met de originele specificaties bestellen?Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichtenautoplaten.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichtenautoplaten.be
Maar die zit ook recht tegenover de DIV in Alken, gezien je daar toch naartoe moet (de kans bestaat wel dat die niet dezelfde dag klaar is, en ben je beter van die online te bestellen)
Comment
-
Het wordt met de week erger in mijn geval, hier een update:
Dag 32: Weer voor de zoveelste keer gebeld naar DIV, zeggen ze me dat ze die brief met de originele documenten niet hebben gevonden in hun post, dus dat is ergens verloren gegaan. Met al het gejaag indertijd niet aan gedacht om aangetekend te zenden, had ik beter moeten doen...
Dus stelde ze mij voor om de kopies op te sturen t.a.v. iemand van de DIV die ingevoerde wagens behandelt, heb ik zonet aangetekend gedaan dus dat ligt morgen op die haar bureau. Maar ze hebben aan telefoon gezegd 'reken maar weer op een wachttijd van 14 dagen'. Pffff ik word echt zot van heel die situatie
Comment
-
Iemand die weet aan welke combinatie ze nu zitten ?
EDIT: antwoord op mijn vraag staat op pg. 76: http://belgianlicenceplates.blogspot...y-issuing.html
P.S. Stel dat ik, zoals iemand in een hoger bericht zegt, ook een AMG plaat wil (uiteraard zonder de 1000 euro te dokken, kan ik dan via een omweg een nieuwe inschrijving (= plaat) vragen? En zo ja, in welke gevallen of onder welke voorwaarden?
Ik voel dat het antwoord quasi zeker negatief zal zijn, maar ik kan het maar eens vragen. En zeg nu niet "een nieuwe wagen kopen", want dat heb ik pas gedaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, je kan gewoon aan je verzekeringsmaatschappij een nieuwe inschrijving vragen.
Maar waarom een AMG-plaat? Als dat uw wagen op de foto is heeft ie geen AMG pack.
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenIdd, naar je verzekering achter een nieuw inschrijvingformulier met stempel, dan naar een DIV loket (want herinschrijven via webdiv kunnen ze niet), en zeggen dat je oude beschadigd is en je een nieuwe plaat wil. De verzekering heeft je dat meegegeven.
Nu enkel nog iemand vinden die weet welke combinaties er bij het DIV op welk moment de deur uitgaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk BerichtenOp de foto staat inderdaad mijn E 250 CGI zonder AMG-pack. Maar ik hoef je toch niet te vertellen dat die platen het waarschijnlijk een hele tijd gaan uithouden, en als ik me binnen enkele jaren toch een AMG model op de kop tik (of zelfs gewoon binnen enkele weken/maanden een pack), dat die platen altijd mooi meegenomen zijn? En gratis, wat wil je nog meer ?
Super, thanks! Aangezien mijn nieuwe platen (om toch een beetje OT te blijven) nu al + 25 dagen wegzitten (dankjewel DIV), vermoed ik dat de papieren best niet worden opgestuurd per post, maar zoals je zegt persoonlijk gaan aanbieden? Kan dat eigenlijk nog (want mijn verzekeraar beweerde dat hij het niet sneller kon doen dan via de post, import uit DUI).
Nu enkel nog iemand vinden die weet welke combinaties er bij het DIV op welk moment de deur uitgaan .
Andere optie is attest van diefstal van plaat halen, bij politie, en zo een nieuwe plaat aanvragen, maar weet niet zo snel dit gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenOw ow, als je al een nieuwe plaat hebt kan het niet! De oude kun je zo omruilen aangezien er geen duplicaten meer van gemaakt worden, maar als je reeds een nieuwe hebt zouden ze er gewoon een kopieetje van maken
Andere optie is attest van diefstal van plaat halen, bij politie, en zo een nieuwe plaat aanvragen, maar weet niet zo snel dit gaat.
Comment
Comment