Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu zitten ze aan 1-AID-283.

Van 1-AID-284 is er GEEN SPOOR VAN HET AANVRAAGFORMULIER.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Nu zitten ze aan 1-AID-283.

Van 1-AID-284 is er GEEN SPOOR VAN HET AANVRAAGFORMULIER.
      Spannend, houd ons op de hoogte van eventuele wijzigingen !

Comment

• Vergelijk:

Verstandig (in Antwerpen):

Debiel (in Namen):

Nog een noord-zuidverschil?
        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Het is toch echt onbegrijpelijk dat mensen kiezen voor zo'n plaat. Daar zit toch geen logica in?!

Comment

• ik heb ook al zo'n debielen zien rondrijden :s

Comment

• Mijn vriendin gaat volgende week haar adres wijzigen bij de gemeente.
              Dus nieuw adres op pas en inschrijvingsbewijs.

Krijgt zij dan een nieuwe nummerplaat? Ja zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                Aanvragen niet meer. Enkel nog combinatie 9-AAA-111 of 9-111-AAA. Geen 5 tekens meer (na de 9).

Als je een 5-teken plaat heb kan je die wel overnemen (1000 euro indien het geen perso is).
                Zuigt wel zwaar

Achja, bedankt voor de info man

Comment

Mijn vriendin gaat volgende week haar adres wijzigen bij de gemeente.

Ik geloof van niet, gewoon een nieuw inschrijvingsbewijs met het nieuwe adres op. Moet je wel aanvragen geloof ik via het inschrijvingsformulier en dan een nieuw inschrijvingsbewijs aanvinken met het nieuwe adres op. Schiet me niet af als ik fout ben, ik heb dit onlangs ergens gelezen.

Comment

Mijn vriendin gaat volgende week haar adres wijzigen bij de gemeente.

Gewoon naar de gemeente gaan en het oud inschrijvingsbewijs meenemen.
                    Is er nog plaats op het oude inschrijvingsbewijs om een nieuw adres te noteren.
                    Dan zal ze de nrplaat behouden.

Is er géén plaats meer op het oude inschrijvingsbewijs dan springt ze binnen
                    bij de verzekeraar die dan het nodige moet doen om een nieuw inschrijvingsbewijs
                    aan te vragen , hierdoor zal ze automatisch een nieuwe plaat ontvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                      Vergelijk:

Verstandig (in Antwerpen):

Debiel (in Namen):

Nog een noord-zuidverschil?
                      Schoon zeer schoon, en mooie gaatjes in gemaakt ook. Dat is wel een extra handvat om de koffer aan open te trekken he jongens verstaan jullie dat nu niet. Das gewoon slim he.

Comment

• Momenteel zitten ze aan 1-AIJ-965.

Woensdagochtend aanvraag indienen, zou de plaat donderdag of vrijdag nog met de post aankomen of is er vertraging?
                        2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                        2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                        2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                        2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Reken maar op vertraging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Reken maar op vertraging
                            Nee dat mag niet ! Binnen een paar dagen ga ik ook een plaat aanvragen
                            Benzine
                            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                            Diesel
                            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Vandaag een toyota land cruiser gezien met de gewone lange plaat. Een beetje slim mens ziet toch ook dat dat niet gaat
                              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                Ik ga de aanvraag deze namiddag indienen, waarschijnlijk heb ik het wel aan men been dat er vertraging is.
                                Blijkbaar is de div vandaag ook weer gesloten.

Comment

• Daarstraks op de E40
                                  8 - AAA - 3XX op een gewone zilveren mazda 3
                                  Ik hoop dat het hier nog niet heeft gestaan, maar iemand enig idee waarop die 8 slaagt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk Berichten
                                    Daarstraks op de E40
                                    8 - AAA - 3XX op een gewone zilveren mazda 3
                                    Ik hoop dat het hier nog niet heeft gestaan, maar iemand enig idee waarop die 8 slaagt?
                                    is al een paar keer gevraagd geweest dit zijn de internationale platen, (de vroegere blauwe EUR- en EUROcontrol platen)

Comment

• Idd. Ik heb er al enkele gezien, maar nog geen foto. Vandaag wel mijn eerste Q-plaat (vreemd dat ze nu ook robijnrood zijn geworden, bedankt Madame Non).
                                      Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                                      Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                                        is al een paar keer gevraagd geweest dit zijn de internationale platen, (de vroegere blauwe EUR- en EUROcontrol platen)
                                        ok merci :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                          Woensdagochtend aanvraag indienen, zou de plaat donderdag of vrijdag nog met de post aankomen of is er vertraging?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Reken maar op vertraging
                                          Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                          Dinsdagavond* bij verzekeringsmakelaar "aanvraag tot inschrijving" binnen gedaan, deze heeft die onmiddellijk via WebDiv
                                          ingediend om 17.52 u. en de plaat is vanmiddag om 12.57 u. afgeleverd bij de garage, dus niet echt vertraging .

Alles is mooi te volgen op "www.bpost.be/nummerplaat"
                                          Bij mij ging het als volgt:

Datum + Uur / Status

20-01-2011 12:57 / Afgeleverd
                                          19-01-2011 11:40 /Verstuurd
                                          18-01-2011 17:52 / In productie

*de kantoren van DIV waren dinsdag 18/01 gesloten
                                          Last edited by DolF; 20/01/2011, 17:27.

Comment

Working...
                                          X