Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk BerichtenVia WEBDIV (de verzekeraar) normaal gezien wel ja, 1 dag, hooguit 2 dagen.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk BerichtenThx Bpost...............
Gisteren 25 janu 11.30 plaat aangevraagd, deze morgen 26 janu 10.30 afgeleverd.
Dat is 20 euro waard niet?
Tja, mocht je reclameren dat de service niet je dat is, dan geven ze gewoonweg als repliek dat er teveel aanvragen zijn (alsof ze dat niet hadden kunnen voorspellen).
De Schouppe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenMijn wagen komt vanuit Duitsland. Dus douane moet de papieren nog afstempelen enzo. Aanvraag zou morgenvroeg gebeuren in het kantoor. Hopelijk heb ik vrijdag dan de platen zodat ik zaterdag om de wagen kan.
NIET via de post doen, want anders heb je gegarandeerd een aantal weken vertraging aan je broek !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichtennaar het loket gaan terwijl de douane aanwezig is ; aan het loket je aanvraag tot inschrijving afgeven, je origineel Duits papier wordt dan direct doorgegeven aan de douane die dat nog eens nakijkt, en je plaat wordt direct klaargelegd om opgetsuur dte worden.
NIET via de post doen, want anders heb je gegarandeerd een aantal weken vertraging aan je broek !2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenOk, zal ik dan ook doen. Dus er is een kans dat ik vrijdagmorgen de plaat in de bus heb?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenMijn wagen komt vanuit Duitsland. Dus douane moet de papieren nog afstempelen enzo. Aanvraag zou morgenvroeg gebeuren in het kantoor. Hopelijk heb ik vrijdag dan de platen zodat ik zaterdag om de wagen kan.
Zaken die ik niet op voorhand wist en die zeer belangrijk zijn voor een snelle afhandeling van een ingevoerde wagen:
Post sturen naar DIV is zeer sterk af te raden (langere wachttijd)
Meteen met al je papieren naar een loket gaan (brussel of provenciaal)
Papieren: Roos formulier (vignet 705 met een groene kader op) met stempel van de douane, verzekeraar en de keuring, uw pas, het gelijkvormigheidsattest en enorm belangrijk het VORIG ORIGINEEL KENTEKENBEWIJS van het land van herkomst (ik had een papier gekregen van de verkoper dat er sterk op leek maar dat was het uiteindelijk niet, daar kwam ik 2 weken geleden pas achter maar het juiste is nu sinds vandaag terecht bij DIV)
Als ik mijn platen heb is het tijd voor champagne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk BerichtenAls het voor jou zo snel zou gaan mag je van geluk spreken! Ik wacht al sinds 9 december '10 op nummerplaten voor een ingevoerde wagen door o.a. verloren post, verkeerde documenten, lange wachttijden (vooral postbehandeling van de DIV), documenten die de verkoper was vergeten mee te geven die ik nodig heb voor de inschrijving, dat heeft ook een week op de post gezeten. Maar sinds vandaag is eindelijk alles terecht bij de DIV en kan ik eindelijk platen verwachten, heel mss vrijdag nog maar wellicht volgende week en dan zijn we net geen 2 maanden verder..2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAls ik morgen een plaat ga aanvragen krijg ik dan direct een nummer toegewezen of wanneer ze de plaat gaan opsturen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenIk mag het me niet inbeelden, nog 2 maanden wachten op de platen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAls ik morgen een plaat ga aanvragen krijg ik dan direct een nummer toegewezen of wanneer ze de plaat gaan opsturen?
Via een site van de post kan je zien of ze al verzonden zijn, ook met je dossiernummer: http://www.bpost.be/nummerplaat
cheers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenZijn de nummerplaten voor motoren eigenlijk ook veranderd?
Ja, ook wit-robijnrood nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenOk, zal ik dan ook doen. Dus er is een kans dat ik vrijdagmorgen de plaat in de bus heb?
waar je naar toe gaat. Want zij zijn niet alle dagen aanwezig
hieronder de site van de antennes
http://www.mobilit.fgov.be/nl/indexR...2Fadranten.htm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAan welke lettercombo zitten we nu?
Mijn Nummerplaat is 1-Axx-xxx
en dit staat nu op de site Bpost
Datum + Uur Status
26-01-2011 13:51 Verstuurd
25-01-2011 20:05 In productieLast edited by WV.; 15/09/2015, 20:43.Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
Comment