Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Wat moet ik met m'n oude platen doen dan?
    Terugsturen naar de DIV voor schrapping of uwe taks blijft verderlopen.
    Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten
      Wil gewoon m'n huidige inwisselen voor nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten
        Aangeven als verloren en bijhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
          ik heb mijn plaat in de bus gestoken maar ik denk dat deze verloren is gegaan op de post

den tax was toch al verlopen dus daar moet ik ook niet meer van wakker liggen

Comment

Als ik ooit ook om de een of andere reden een Europese plaat zou moeten aanvragen, ga ik dat ook zo doen. Ik mag ze dan wel niet meer gebruiken, maar zou die toch ook liever bijhouden dan terugsturen. Dus gewoon als verloren opgeven

Comment

• @ slabate: Ik denk dat je 7 Februari bedoelt op je site ipv 7 Maart voor de AMG platen

Comment

• Gisteren mijn plaat in het DIV-kantoor aangevraagd en deze morgen ontvangen.
                2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten
                  Gisteren mijn plaat in het DIV-kantoor aangevraagd en deze morgen ontvangen.
                  Stocker zal groen worden als hij dit leest
                  ( hopelijk komt het voor hem binnenkort ook in orde )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten
                    @ slabate: Ik denk dat je 7 Februari bedoelt op je site ipv 7 Maart voor de AMG platen
                    Gefixt, bedankt!

Ze zitten bij de AKK-platen nu .

MAH voor de motoren ook sinds vandaag. (Ben nog in Londen tot zaterdag. Op maandag update ik alles.)
                    Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                    Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Rond hoelaat zouden die AMG platen uitgereikt worden?

Comment

• Ik denk dat dat op dit moment moeilijk in te schatten is, we weten de juiste dag nog niet eens. Ik denk dat maandag 7 februari net te vroeg gaat zijn als ik zo ruw schat

Comment

tenzij je een perso plaat hebt denk ik dan..

Comment

Ik denk dat dat op dit moment moeilijk in te schatten is, we weten de juiste dag nog niet eens. Ik denk dat maandag 7 februari net te vroeg gaat zijn als ik zo ruw schat
                            Volgende week vrijdag zal dat al makkelijker in te schatten zijn neem ik aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Rond hoelaat zouden die AMG platen uitgereikt worden?
                              Present

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Present
                                Mijn pa ook, ik kan zelf helaas niet

Sffs het papierwerk in orde maken.

En wrs ga ik dan zo'n kutplaat gelijk AMJ of AMH krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Volgende week vrijdag zal dat al makkelijker in te schatten zijn neem ik aan?
                                  Ja absoluut, via de site van slabate kunnen we veel zien. Als hij rond die datums om het half uur een update doet kan je het precies weten (of je kan het ook zelf via de site van DIV maar weet niet juist hoe het moet, dat moet slabate nog eens uitleggen ). Als je dan in direct contact kan staan met je verzekeringsagent kan hij de aanvraag doen via WEBDIV op het momentdat de AMG platen geproduceerd worden! Maar ik schat dat de tijdsmarge iets van een 2 uur is ofzo vooraleer ze aan AMH beginnen dus de timing moet goed zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
                                    tenzij je een perso plaat hebt denk ik dan..
                                    bwa, ik heb mijn europese perso gekregen terwijl ik mijn gewone perso ook nog had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten
                                      Gisteren mijn plaat in het DIV-kantoor aangevraagd en deze morgen ontvangen.
                                      dan hebde gij veel geluk gehad

ik had mijn aanvraag op 16december gedaan..3 weken later had ik ze (ging wel om een persoonlijke plaat die ik al had...)

diezelfde datum 16 december heeft mijn agent een andere, gewone aanvraag opgestuurd en eergisteren, 26 januari, hebben ze de plaat gekregen dus 5 weken na de aanvraag...

ben is beniewd wanneer ik mijn motoplaat voor de kever zal krijgen...sebiet papieren gaan binnendoen dus maandag komt da aan op den DIV...

Comment

Ja absoluut, via de site van slabate kunnen we veel zien. Als hij rond die datums om het half uur een update doet kan je het precies weten (of je kan het ook zelf via de site van DIV maar weet niet juist hoe het moet, dat moet slabate nog eens uitleggen ). Als je dan in direct contact kan staan met je verzekeringsagent kan hij de aanvraag doen via WEBDIV op het momentdat de AMG platen geproduceerd worden! Maar ik schat dat de tijdsmarge iets van een 2 uur is ofzo vooraleer ze aan AMH beginnen dus de timing moet goed zijn

Probleem is dat ik met een overdracht van vader op zoon zit, dat gaat niet via webdiv. Ik moet die dag zelf werken dus ik moet mijn vader naar de DIV hier in Alken sturen. In de hoop dat ik hem wat richting de juiste tijd naar daar kan sturen komt dat mss nog goed

Als het niet lukt, dan denk ik dat mijn plaat toevallig gestolen gaat zijn wanneer de BEN platen er zijn... tegen dan ben ik toch mijn eigen verzekeringsagent

Comment

• Gisteren voor het eerst een nieuwe CD plaat gezien in de Wetstraat.

Comment

Working...
                                          X