Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo'n vierkante past daar ook tussen, alleen steekt deze er onderaan uit...

ik heb AZA 215 en sindsdien zijn ze strenger geworden...mijne maat met die R32 vertelde mij dat de chef da wel wilde geven maar als ze dan zien in Brussel dat hij zo'n kleine had gegeven aan ne golf V, dan ging hij onder zijn voeten krijgen

Comment

• Kerel heeft gewoon een US bumper gestoken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Kerel heeft gewoon een US bumper gestoken
        mijne maat ook en zo'n vierkante past er wel degelijk tussen, alleen steekt deze er onderaan uit waardoor het op niets trekt!

hij gaat er nu gewoon zo 1 nemen, en het uitstekende deel omplooien 'van ergens tegen te rijden' bij het parkeren (zone varkensrug bv )

als hij wordt tegengehouden, zal hij een pv krijgen en met dat pv gaat hij dan naar de keuring proberen te gaan om dan zo'n kleine te krijgen

Comment

• Mag je een kleine vooraan hangen als er een grote achteraan hangt, of moet dit ook goedgekeurd worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Mag je een kleine vooraan hangen als er een grote achteraan hangt, of moet dit ook goedgekeurd worden?
            ik dacht dat er vooraan een kopie moest hangen van het exemplaar achteraan...

maar dan waren alle mensen die reeds een 'Europese' plaat hadden hangen vooraan voor 15/11 in fout aangezien ze achteraan nog een gewone hadden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
              ik dacht dat er vooraan een kopie moest hangen van het exemplaar achteraan...

maar dan waren alle mensen die reeds een 'Europese' plaat hadden hangen vooraan voor 15/11 in fout aangezien ze achteraan nog een gewone hadden
              Achja, op de WRX ga ik Europese krijgen, vooraan toch voor een kleintje gaan, een agent zou al een extreme lul moeten zijn om daarvoor te bekeuren. Uitsparing achteraan is groot, maar vooraan lijkt een grote plaat op niks.
              Ze hadden beter gedaan zoals in Italië en Zwitserland, Europees vanachter en kleine vooraan.
              Nu, ook al aan gedacht op gewoon 7 tekens te laten drukken op de huidige kleine plaat, zolang ze er geen boete voor geven.

Comment

• Gespot in Brussel vorige zaterdag:

– Een transitplaat:

– Een langwerpig duplicaat van een rechthoekige plaat (eindelijk iemand die slim genoeg is om eentje aan te vragen):

– Een miniplaat:

Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                  – Een langwerpig duplicaat van een rechthoekige plaat (eindelijk iemand die slim genoeg is om eentje aan te vragen):

Waaraan zie je dat dit een duplicaat is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                    Waaraan zie je dat dit een duplicaat is?
                    AY... zeker?

Tweede letter Y na de A is normaal rechthoekig denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      AY... zeker?

Tweede letter Y na de A is normaal rechthoekig denk ik.
                      En nu in het Nederlands aub?

Comment

• Mijn vader heeft binnen een jaar of 2 een nieuwe bedrijfswagen. Er zal waarschijnlijk een persoonlijke nummer worden aangekocht bij de nieuwe wagen. Maar als je maar (stel) 3 jaar met die wagen rondrijdt. Ben je dan je perso plaat kwijt bij de volgende nieuwe auto. Want ik dacht dat een plaat bij een wagen hoort (nieuwe auto kopen > nieuwe nummerplaat)? Weet iemand hier wat meer over?

Comment

• In België hoort de plaat nog altijd bij de bestuurder en niet bij de auto.
                          Je neemt je plaat dus mee naar een nieuwe wagen.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Primeur:

Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Parking Reep (Gent). Vanuit een E Coupé, een andere E Coupé met AMG-pack én een heel merkwaardig plaatje . Wist niet dat zoiets toegestaan was.

Edit: stond vroeger blijkbaar op een TVR Tuscan met 00.X.00.
                              (http://www.autoforum.be/showthread.p...92#post4294392).
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 09/03/2011, 17:29.

Comment

• 1-AAA-513 op een Volkswagen Passat Variant 1.9tdi Highline (B5.5)

Comment

• 1°AAA-758 golf 4
                                  1°AAA-268 nissan qashqai
                                  1°AAA-271 golf 6 (kennis)

Comment

• 1-AMG-820 op een BMW E36 sedan.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Klopt het dat men nu met de nieuwe nummerplaten ook een nummerplaat vooraan op een motor moet hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
                                        Klopt het dat men nu met de nieuwe nummerplaten ook een nummerplaat vooraan op een motor moet hebben.
                                        Nee, dat is flauwekul. Maar wel vreemd dat Adolf Schouppe er niet aan gedacht heeft…

Comment

• Staat er hier ergens al'n foto van het kleinste model Europese plaat? (Dit topic is zo gigantisch lang geworden intussentijd... )

Comment

Working...
                                          X