Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yep. Tof he.

Comment

• Ik dacht dat het wel nog mogelijk was wanneer je ruimte had op je inschrijvingsformulier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        Ik dacht dat het wel nog mogelijk was wanneer je ruimte had op je inschrijvingsformulier?
        Zo heb ik het ook begrepen, moet eerst vol staan en dan pas ben je verplicht een nieuwe plaat te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk Berichten
          Nieuwe EU plaat voor de aangekochte oldtimer:

1-AUT-069 !

Het voordeel van een fijne verzekeringsagent.
          Auto '69? Hoe heb je/heeft hij dat gefixt?

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Nieuwe EU plaat voor de aangekochte oldtimer:

1-AUT-069 !

Het voordeel van een fijne verzekeringsagent.
            Prima! Daar zou ik graag en foto van zien
            Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
            Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Auto '69? Hoe heb je/heeft hij dat gefixt?
              Wel, ik zat te mikken op 1-auto-68 (/ Bar '8'), 69 (obvious) en 72 (eerste inschrijving).
              Vanaf dat ik zag dat ze de 55 gepasseerd waren op Webdiv naar de verzekeringsagent gebeld. Altijd een long shot, maar met wat geluk kan het soms. Het gaat wel ongelofelijk snel, die platen.

Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
              Komt er spoedig aan .

Comment

• vandaag naar de verzekering geweest, zoon gaat de calibra(93) wegdoen en heeft ne seat ibiza in occasie gekocht.
                nieuwe nummerplaat: 1 AUW 669, zou morgen hier toekomen volgens de verzekering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                  Bij deze:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bij deze:

precies de handleiding niet gevolgd voor het karton open te maken die er opstond? :p

Comment

• Bedankt voor de foto! Dit is een schitterende combinatie .
                      Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Zalig! Zo ga ik binnen een aantal jaar 1-JAK-08x proberen te bemachtigen

Comment

• Is het mogelijk om de plaat zelf af te halen te Kontich?
                          Want mijn nonkel heeft een tweedehands auto gekocht, we gaan morgen langs via de verzekering..
                          Carpass enzo is al in orde .

Met dank voor een snelle reply

Comment

• Sinds de nieuwe platen kan je ze niet meer zelf afhalen, is hier toch al heel veel gezegd dacht ik.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Sinds de nieuwe platen kan je ze niet meer zelf afhalen, is hier toch al heel veel gezegd dacht ik.
                              Doeme, kheb juist op een website gezien, dat dit mogelijk was..
                              Kan je die ergens anders opsturen? Want hij werkt tot 18 uur.. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk Berichten
                                Doeme, kheb juist op een website gezien, dat dit mogelijk was..
                                Kan je die ergens anders opsturen? Want hij werkt tot 18 uur.. ?
                                Ja, op het aanvraagformulier kun je bij een of ander vakje ('opmerkingen' of zo) aangeven waar je graag de nummerplaat zou willen krijgen

Comment

• Dacht hier gelezen te hebben dat ge die plaat overal kunt laten leveren waar ge wilt.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Dacht hier gelezen te hebben dat ge die plaat overal kunt laten leveren waar ge wilt.
                                    Zou wel handig zijn, kan hij het adres van zijn werk opgeven.
                                    Alvast merci voor de antwoorden

Comment

• Adres van het werk gaat inderdaad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                        Adres van het werk gaat inderdaad!
                                        We zijn vandaag naar Kontich geweest.
                                        Sinds 10 november 2010 is het niet meer mogelijk om zelf de platen mee te nemen.
                                        We hebben direct alles kunnen regelen (1,5uur wachten oO)

De combinatie is : 1-AVF-241

Comment

• nummerplaat op m'n nieuw gebakje:
                                          1-AVT-777

content

Comment

Working...
                                          X