Is niet zo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Gisteren in blankenberge een Audi (Q5 of Q7, kon ik niet goed zien want was van te ver) gezien met vooraan een aangepaste plaathouder voor een vierkante nummerplaat.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Bedankt, goed om te wetenRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenJa dat was al een gepersonaliseerde plaat dus als je kan aantonen dat je in het verleden hebt betaald voor die nummerplaat wordt die gratis (20euro zoals idereen) omgezet naar een nieuwe combinatie met een 9 ervoor ook al hebben die niet de huidige 3 letters 3 cijfers verdeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenEen leuke transitplaat:
Ze hadden beter wit op rood genomen, als ze toch de kleuren wilde behouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk BerichtenZo een B-plaat was duust keer knapper in zijn vorige vorm ... zo spijtig
Comment
-
In het geval van een herinschrijving (zelfde voertuig, zelfde eigenaar): op voorhand naar je verzekeraar gaan zodat hij een roos formulier kan invullen en vooral een verzekeringsticker erop kan plakken. Dan naar een DIV-loket en je auto laten herinschrijven op het moment dat de CHR-reeks uitgegeven wordt.
In het geval van een nieuwe inschrijving: gewoon naar je verzekeraar of naar de DIV, maar wel met een ingevuld roos formulier.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
In het geval van een herinschrijving (zelfde voertuig, zelfde eigenaar): op voorhand naar je verzekeraar gaan zodat hij een roos formulier kan invullen en vooral een verzekeringsticker erop kan plakken. Dan naar een DIV-loket en je auto laten herinschrijven op het moment dat de CHR-reeks uitgegeven wordt.
In het geval van een nieuwe inschrijving: gewoon naar je verzekeraar of naar de DIV, maar wel met een ingevuld roos formulier.Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Comment
-
Je kan op die site toch nooit weten aan welke plaat ze effectief zitten.
Je ziet wel ongeveer welke ze die dag geven maar in enkele posts hierboven staat in het oog houden aan welke ze zitten voor het verzekeringskantoor en dan binnenstappen??
die lijst verandert toch niet telkens.
of ben ik niet goed mee.
Comment
-
Al enkele jaren kom ik hier in Polen regelmatig auto"s tegen met nagemaakte Belgische nummerplaten. Ik had echter nooit de kans om een foto te maken tot ik er vandaag eentje geparkeerd zag staan. Als deze allemaal illegaal zouden zijn valt hier nog iets te verdienen voor 'Vadertje Staat'
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenJe zal sowieso moeten wachten tot ze het geld hebben ontvangen dus zal het een paar dagen duren, maar éénmaal ze het hebben ontvangen sturen ze deze wel meteen op.
Bij ons heeft het een weekje geduurd vanaf de aanvraag + overschrijving voor we ze in de bus hadden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAl enkele jaren kom ik hier in Polen regelmatig auto"s tegen met nagemaakte Belgische nummerplaten. Ik had echter nooit de kans om een foto te maken tot ik er vandaag eentje geparkeerd zag staan. Als deze allemaal illegaal zouden zijn valt hier nog iets te verdienen voor 'Vadertje Staat'
Dat zien de flikken daar toch ook zeker dat dat nagemaakte zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk BerichtenDas ook weer in orde dadde.
Dat zien de flikken daar toch ook zeker dat dat nagemaakte zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Orlando Bekijk Berichten15 november 2010 werd gestart met de eerste europese nummerplaat 1AAA001. De laatste gewone plaat de dag voordien was: CGQ999.
Juist 1 jaar later op 15 november 2011 komt de combinatie opnieuw voor in de europese plaatreeks: 1CGQxxx. toeval, he?
Comment
Comment