Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al enkele jaren kom ik hier in Polen regelmatig auto"s tegen met nagemaakte Belgische nummerplaten. Ik had echter nooit de kans om een foto te maken tot ik er vandaag eentje geparkeerd zag staan. Als deze allemaal illegaal zouden zijn valt hier nog iets te verdienen voor 'Vadertje Staat'
En nog lelijker als de originele ook (voor zover mogelijk)
15 november 2010 werd gestart met de eerste europese nummerplaat 1AAA001. De laatste gewone plaat de dag voordien was: CGQ999.
Juist 1 jaar later op 15 november 2011 komt de combinatie opnieuw voor in de europese plaatreeks: 1CGQxxx. toeval, he?
correctie ==> ik bedoelde eigenlijk 999-CFQ. kijk maar naar de foto's van Schouppe bij de voorstelling 1 jaar geleden van de nieuwe europese nummerplaat (Google afbeeldingen)
correctie ==> ik bedoelde eigenlijk 999-CFQ. kijk maar naar de foto's van Schouppe bij de voorstelling 1 jaar geleden van de nieuwe europese nummerplaat (Google afbeeldingen)
999-CFQ is de laatste gemaakte plaat, niet de laatste uitgereikte plaat (502-CFC).
Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
Vandaag weer eentje, zelfs met plaathouder van een Belgische garage. Ik zal er nu maar mee stoppen want anders staat dit ganse topic binnenkort vol met Poolse duplicaten van Belgische nummerplaten Moest iemand de reden kennen waarom deze platen hier zo talrijk te bezichtigen zijn mag hij het mij altijd laten weten, ik ben er echt nieuwsgierig naar
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Echt hé, ik ben nu 5 dagen hier en heb er al zes verschillende gezien (waarvan gelukkig 2X een foto). 10 jaar geleden kwam ik dat ook heel sporadisch eens tegen maar nu gewoon iedere dag. Zowel vooraan als achteraan vals, ik wil dit zooo graag weten, hé...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Vandaag weer eentje, zelfs met plaathouder van een Belgische garage. Ik zal er nu maar mee stoppen want anders staat dit ganse topic binnenkort vol met Poolse duplicaten van Belgische nummerplaten Moest iemand de reden kennen waarom deze platen hier zo talrijk te bezichtigen zijn mag hij het mij altijd laten weten, ik ben er echt nieuwsgierig naar
Ik denk dat je lang mag wachten op je geld als je een ongeval hebt waarbij de tegenpartij met zo'n plaat rijdt.
Niet ingeschreven, waarschijnlijk dus ook niet verzekerd...
Ik heb die twee keer in Sint-Truiden gezien, enkele maanden terug. Heb toen nog gezegd dat dat valse platen waren.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Die heb ik niet gezien.
Was tegen stadswacht die de auto aan het bekijken was, hij ging de politie bellen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment