Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    CGQ999 is waarschijnlijk al 20 jaar oud.
    Die zal uitgegeven zijn in de periode dat alle platen met een Q erin werden "opgevuld"

ergens na 2000 ofzo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Al enkele jaren kom ik hier in Polen regelmatig auto"s tegen met nagemaakte Belgische nummerplaten. Ik had echter nooit de kans om een foto te maken tot ik er vandaag eentje geparkeerd zag staan. Als deze allemaal illegaal zouden zijn valt hier nog iets te verdienen voor 'Vadertje Staat'

En nog lelijker als de originele ook (voor zover mogelijk)

Is dat niet die Seat die gepikt is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
        En nog lelijker als de originele ook (voor zover mogelijk)
        Vreemd, ze lijken allemaal van dezelfde makelij (vorm en lettertype). Ook de oude exemplaren zonder voorcijfer.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Is dat niet die Seat die gepikt is ?
          Daar schrijf je zoiets, zie ik nu ook pas, er is in ieder geval gelijkenis (mits enkele kleine aanpassingen).

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Orlando Bekijk Berichten
            15 november 2010 werd gestart met de eerste europese nummerplaat 1AAA001. De laatste gewone plaat de dag voordien was: CGQ999.
            Juist 1 jaar later op 15 november 2011 komt de combinatie opnieuw voor in de europese plaatreeks: 1CGQxxx. toeval, he?
            correctie ==> ik bedoelde eigenlijk 999-CFQ. kijk maar naar de foto's van Schouppe bij de voorstelling 1 jaar geleden van de nieuwe europese nummerplaat (Google afbeeldingen)

Comment

Die zal uitgegeven zijn in de periode dat alle platen met een Q erin werden "opgevuld"

ergens na 2000 ofzo ?
              AH, wist niet dat die maar later gekomen zijn. Wel, dan is hij 11 jaar oud ipv 1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Orlando Bekijk Berichten
                correctie ==> ik bedoelde eigenlijk 999-CFQ. kijk maar naar de foto's van Schouppe bij de voorstelling 1 jaar geleden van de nieuwe europese nummerplaat (Google afbeeldingen)
                999-CFQ is de laatste gemaakte plaat, niet de laatste uitgereikte plaat (502-CFC).
                Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Net hier in Gdansk nog een namaakje gespot. JMT691 op een donkere Suzuki.

Comment

• Vandaag weer eentje, zelfs met plaathouder van een Belgische garage. Ik zal er nu maar mee stoppen want anders staat dit ganse topic binnenkort vol met Poolse duplicaten van Belgische nummerplaten Moest iemand de reden kennen waarom deze platen hier zo talrijk te bezichtigen zijn mag hij het mij altijd laten weten, ik ben er echt nieuwsgierig naar

Comment

• Fuck man dat is valser dan vals !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Fuck man dat is valser dan vals !
                        Echt hé, ik ben nu 5 dagen hier en heb er al zes verschillende gezien (waarvan gelukkig 2X een foto). 10 jaar geleden kwam ik dat ook heel sporadisch eens tegen maar nu gewoon iedere dag. Zowel vooraan als achteraan vals, ik wil dit zooo graag weten, hé...

Comment

Daar schrijf je zoiets, zie ik nu ook pas, er is in ieder geval gelijkenis (mits enkele kleine aanpassingen).

Het zijn inderdaad allebei zwarte Ibiza's. Zeer zeldzaam.

Comment

Vandaag weer eentje, zelfs met plaathouder van een Belgische garage. Ik zal er nu maar mee stoppen want anders staat dit ganse topic binnenkort vol met Poolse duplicaten van Belgische nummerplaten Moest iemand de reden kennen waarom deze platen hier zo talrijk te bezichtigen zijn mag hij het mij altijd laten weten, ik ben er echt nieuwsgierig naar

Ik denk dat je lang mag wachten op je geld als je een ongeval hebt waarbij de tegenpartij met zo'n plaat rijdt.

Niet ingeschreven, waarschijnlijk dus ook niet verzekerd...

Comment

Vandaag weer eentje, zelfs met plaathouder van een Belgische garage. Ik zal er nu maar mee stoppen want anders staat dit ganse topic binnenkort vol met Poolse duplicaten van Belgische nummerplaten Moest iemand de reden kennen waarom deze platen hier zo talrijk te bezichtigen zijn mag hij het mij altijd laten weten, ik ben er echt nieuwsgierig naar

Ik heb die twee keer in Sint-Truiden gezien, enkele maanden terug. Heb toen nog gezegd dat dat valse platen waren.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Ik heb die twee keer in Sint-Truiden gezien, enkele maanden terug. Heb toen nog gezegd dat dat valse platen waren.
                                Nu zit hij dus hier in Gdansk

Comment

wat zei de eigenaar dan?

Comment

• Bij die valse Poolse platen staat er wel nooit een streepje tussen raar he.

Comment

Doe in het vervolg je burgerplicht en meld dit aan de flikken.
                                      Nora!

Comment

• Zodra de 1-TXL-plaaten zullen aankomen tot 1-TXL-999, zal de volgende reeks beginnen met 2-TXL-001, dus 2 plaaten voor 2012.... niet langer te wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door znimmer Bekijk Berichten
                                          wat zei de eigenaar dan?
                                          Die heb ik niet gezien.
                                          Was tegen stadswacht die de auto aan het bekijken was, hij ging de politie bellen.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X